Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اريد تدريب فى شركة جرافيك

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اريد تدريب فى شركة جرافيك

انا كنت اعمل فى مجال 2dمن سنتين على برنامج الفوتوشوب وقد دارسة برنامج 3dmax واجيد التعامل معة ولكن اريد التدريب علية فى مجال الكاركتر والانميشن فى اى شركة جرافيك بمقابل مادى قليل وانا على اتم الاستعداد للتعلم
    ارجوا الافادة
    شكراااااا

email me Raphailo_uk@yahoo.com
    i would like to see any thing u have done

شكراا لاهتمام وتم الارسال
      وارجوا الافادة شكرااااااااا

????????????????????????

عندى معرفةة جيدة ببرامج الجرافيك 2d و 3d ,ليس لى اى اعمال واريد التدريب فى شركة جرافيك حتى لو ببلاش

طلب عمل في مجال الثري دي ماكس

السلام عليكم ورحمة الله
            انا اجيد العمل على برنامج الفوتوشوب والاوتوكاد والكوريل وقد اخذت دورة في مركز yat في برنامج 3dmax ولي بعض اعمال قمت بها على هذا البرنامج ولكني اريد ان اعمل في شركة جرافيك تعمل في مجال الثري دي حتى اجيدة واتعلم من داخل الشغل هذا البرنامج حتى لو بدون مرتب بس اخذ خبرة العمل ياريت ارجو المساعدة
            وجزاكم الله كل خير
            والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قريبا موقعى ان شاء الله

و الله لو دة عملكو تدريب يباة لسة فية خير فينا

هههههههههه .. احنا فى موسم و انا نفسى دورت كتير على شغل او تدريب كلة بيرفض و كانه هيديك العلم الذرى الذى لا يوجد عند غير

ربنا يوفقكك و تنزل تدريب ان شاء الله
              Senior Graphic Designer
              CG Student

الاجانب بيعمل بالمقولة اللتى تقول show what do you can to benfite the others people
                ولكن نحن نعمل مثل الفراعنة فماتوا بعلمهم معهم ولا حصلنا فراعنة ولا اجانب
                قالى تعالى وما اوتيتم من العلم الا قليلا صدق الله العظيم

رفض الشركات في موضوع التدريب له اسباب
                  اولا إشغال جهاز من الاجهزة خصوصا ان بيكون عدد الاجهزة لشغل الجرافيك بتكون غالية و يجب الاستفادة منها
                  ثانيا تعطيل الناس اللي بتشتغل ود بقلل من النتاجية و ده عن طريق ان المتدرب بسأل اسئلة كتير و محتاج يعرف أكتر
                  ثالثا اول ما المتدرب بيعرف حاجات الشغل كويس بيسيب الشغل و يدور علي شركة افضل تعطي له مقابل افضل
                  و بتكون الشركة اللي بدربة هي الخسرانة

من وجهة نظري أن المتدرب عشان يدرب لازم يكون علي مستوي معين يساعد في الشغل بنسبة اسئلة قليلة و طبعا تكون الشركة عندها عدد اجهزة كتير و فاضية و ده غالبا ما بيحصلش
                  نصيحة للي عايز يدرب يحسن مستواها علي قد مايقدر و يقدم في شركات كتير جدا جدا علي الاقل 500 شركة ده لو كان موجود انا اقصد مايزهئش و أعزرو الشركات يا جماعة ده هم علي القلب
                  بالتوفيق

شكرااا ليك على ردك
                    بس كنت عايز اعرف تقيمك لشغلى اللى انا بعتة

اخى و حبيبى روفا اشكر اول الانك رديت على كلامى و دة اهتمام و احترام منك لينا و لصاحب الموضوع

انا مختلف و متفق معاك فى نفس الوقت

انا كنت اعرف ناس و هما معروفين جدا فى مصر كانو متحاجين ناس و بعت الشغل بتاعى ليهم و الحمد لله انا بعرف امودل كويس محتاج بس احتكاك بزمايل بسيطة المهم اننا بعت الشغل مرة و اتنين و الشركة كانت عندها عجز شديد و متاخرين فى شغل و مكلومنيش و جابو واحد شغال باة 15 سنة بيعمل حاجة وحدة بس يعنى بيمودل حاجة واحدة طبعا الناس فاهمانى و بياخد مرتب كبير !!
                      مع انى كنت هاخد مرتب قليل جدا بالنسبة للراجل دة الحمد لله انا مش ساكت دايما بذاكر و بشوف الجديد و قلنا مايا قالو ماكس دخلنا ماكس قالو مايا ههههههههههه

المهم شركة تانية شرحة رحت و فرجت المدير على الشغل و عملى تست و خلصت الشغل بسرعة جدا و هما كانو محتاجين ناس و دة من على لسان مدير الشركة نفسة و قلى هكلمك نتفق و ادى وش الضيف

فا مش كل الشركات زى بعضها
                      انا باة متفق معاك فى حتة ان الواحد لازم يكون على مستوى جيد جدا عشان ينزل شغل يعنى على الاقل عارف جزئين من البرنامج .. يعنى مولدنج و ريججن مثلا و عارفهم كويس و يعرف يخلص شغلنة تجيلة فى وقت قصير و بشكل سليم
                      لانى لا صاحب الشركة ولا زمايلك هيقولوك حاجة الا قشور فانتة من الاخر لازم الى تضبط نفسك و الا تعد فى البيت

و انا حاليا مثلا مش بدور لانى عايز ابقة كويس فى حاجة او حاجاتين قبل ما ابتدى ادور و اقول يا 3d
                      و شغال فى الطباعة عادى جدا و مهتم بشغل زى ناس كتير هنا

و مشكور على اهتمامك مرة تانية و نتمنى ان الراجل دة ينزل تدريب
                      Senior Graphic Designer
                      CG Student

اكيد

عليك بمركز الرباط للجرافيك في القاهره

تمنياتي بالتوفيق

ممكن اعرف مكان مركز الرباط او وسيلة توصلنى بية
                          وهل يقوم بالتدريب

عشان اكون صريح معاك انت محتاج تبزل مجهود اكتر عشان تحسن مستواك و في الاخر كله راجع ليك - مستواك علي اللي انا شوفتة انت لسة مخلص كورس في مكان و محتاج تقرا كتير و تشوف كتير أنا مش بحبطك ولكن النصيحة و الحقيقة احسن ما اجاملك -- بالتوفيق

الاخ savio انا مقدرش احكم عالظروف و المستوي و لكن لما بيجي المعاد كله بيتظبط و اعتقد الفترة اللي فالأول دي عدت علي كل الناس و منهم انا و الحمد لله بس اللي بيقدر يثبت نفسة للنهاية هو اللي بينجح

بالتوفيق

يعمل...
                              X