Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ارجو المساعدة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ارجو المساعدة

لقد دارسة برنامج الماكس فى احد المراكز ولكن اريد انا اتخصص او ادرس الكاركتر والانميشن لكى اعمل بة فاريد انا اعرف اقوى الاماكن او المراكز فى مصر لكى ادرس
    وكمان دلوقتى فى موضوع بييقول ايهما افضل ماكس او مايا او سينما وانا عايز اشتغل كاركتر انيميشن فقالو لو كاركتر انيميشن يبقى مايا
    فامش عارف اعمل اية اكمل فى الماكس وادرس كاركتر انيميشن ولا ابدأ مايا لتركيزة على الكاركتر والانميشن انا حاسس انى تاية
    شكررااا
    وارجواا الافادة

طالما درست الماكس في إحدى المعاهد فأعتقد أن المعهد كان يفترض بيه يوضح لك تساؤلاتك كلها .

بالنسبة لبرنامج أفضل من برنامج ثاني ، كل مرة بنتناقش بهالموضوع ، وطالما إنت متعرف على الماكس أكثر ، فهو حيكون أحسن من أي برنامج ثاني .
    بالنسبة للأنيميشن حتلاقي قسم خاص به دروس للانيميشن ودورة متكامله .. قم بمتابعته .

thanks oms

شوف انا بقولك حاجه اولا انا مأيد الرأى مع اخونا oms
        ثانيا كلنا اتفقنا ان كل البرامج لا تختلف عن بعضها بشئ ابدا ما تشوفش عمل حلو بالمايا تقول هو ده انا مش هتعلم غير مايا كل حاجه بتعتمد على الاحتراف والامكانيات والازواق من المصممين ولا تنسى ان المايا والماكس تحت اسم شركه واحده (اتوديسك) يعنى الشركه اكيد مش هتفضل برنامج عن برنامج...
        برأى كمل فى الماكس طالما انتا بدات فيه .... الماكس برنامج قوى
        ومش هيحبك الا ازا انتا جبيته
        الى الامام يا بطل
        3D Artist
        3D Character Animator

ما تأيدني بأي جانب ؟

لآه طبعا كلامك صحيح oms

الاخ بيتكلم علي اساس علمي صحيح وواقعي جزاه الله كل خير

طالما مشي مشوار فلابد انه يكمله للنهايه

وخاصه انك قولت ان البرنامجين من شركه واحده

الاساس مش في البرنامج الاساس في المصمم وابداعاته وميولاته

بالتوفيق

شكراااا ياجماعة على الاهتمام والنصيحة بس اريد انا ادرس كاركتر وانميشن بمستوى عالى فى اى مركز ادرس بة ؟

يعمل...
              X