Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

خطط تامر حسني لإفساد بنات المسلمين موضوع بجد مش هزار

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

كل اللي بقصده إن حالة الإنفصام اللي بيعيشها الشخص جعتله يعيش الشخصية كاملة بمحاولة إظهار هوس البنات

المشاركة الأصلية بواسطة troublemaker مشاهدة المشاركة
      بعد قرائتي للموضوع واضافة ردي
      بحثت حول المطرب تامر حسني
      ووجدت له اناشيد اسلامية على الانترنت
      مثل : يلا نصوم شهر رمضان , الجنة ببيوتنا , وغيرها...

يعني ليش بنحكم على الناس على السريع
      كل ما علينا قوله .. الله يصلحه و يهديه

ولكن اجمل شيء عجبني بالموضوع كلمة " تامر زفت " هذه الكلمة متناسقة جداً .. ههههه
      هو دة الكلام المظبوط ... تامر انسان طيب و برئ من كل الخزعبلات التى تم طرحها فى
      هذا الموضوع ... الكلام استفزنى جدا ... مطرب و نجح فى اجتذاب الجمهور له, عايزين ايه بقة ؟؟!!!!!!!!!!

و بخصوص لقب " تامر زفت " فهى مزحة على اسم تامر لا اكثر و لا اقل. .

انا متابع قديم للمنتدي ومشترك جديد لسه من شويه
        بس اخدت بالي من حاجه عايز اقولها
        اولا كل المطربين سواسيه ......كلهم اتخذوا قران الشيطان صنعه لهم....ربنا يهديهم قبل فوات الاوان
        وحاسس ان الموضوع ليس كما يريد ان يقول صاحب الموضوع ....يعني ليس الغرض انه خايف اوي علي بنات المسلمين
        بقدر ما هي كراهيه دفينه تجاه المغني تامر زفت
        يعني لو المدعو عمرو هباب ( علي غرار تامر زفت ) هو اللي دافع للموضوع ده مش حا يطلع بالتنسيق ده كلله
        غير ان صاحب الموضوع ماشاء الله عليه متابع جيد للسفيه مايكل جاكسون وواضح انه من معجبيه
        فطالما انت عندك نفس المبدا بتاع الاعجاب بالمطربين فبتنكره ليه علي الناس الا اذا كان تامر ده حزقك اوي يعني زي ما هو واضح جدا
        فعادي كبر دماغك .... ادعيله احسن او تجاهله....انما انت كده عملتله دعايا وكمان كنت حاطط صورته علي جسم مايكل جاكسون
        وناس ممكن تفتكر ان ده حصل فعلا....طب وعلي ايه كل ده
        ربنا يهدي
        خللي السلاح صاحي

المشاركة الأصلية بواسطة ahmedc4d مشاهدة المشاركة
          تامر ده حزقك اوي يعني زي ما هو
          ربنا يهدي
          لا أفهم تلك الجملة ماذا تقصد بها

في حاجة أنا قولتها غلط ؟؟؟؟
          على فكرة أنا لسة مخدتش فلوس من عمرو كلاب سوري عمرو دياب

أنا مابقولش ده حلو وده وحش أنا بقول ربنا يستر على ولايانا من جنون تامر جاكسون

دي قوة ملاحظة يمكن ما تكونش عن حضرتك

أخ أحمد عابد
            أنا شايفك بتقول راجل ربنا فتحها عليه ورزقه.........وياعيني إنسان طيب وبريء
            ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

..................(إتضحت الرؤية)

ههههههههههه
              حزقك= مزعلك
              وهي ايه اللي قوه ملاحظه دي
              هو انت مش واخد بالك الغلط فين....ده كل اللي دخلوا قالوه يا راجل
              ولا انت عايز تتخانق مع اي حد لمجرد انه قالك كلمه صح.....بس صريحه شويه
              عموما ما تزعلش يا سيدي........
              تامر زفت وحش
              خلاص كده
              خللي السلاح صاحي

تامر زفت

فيا ناهقاً للحمير ، هل علمت بخطر المسير ، فتحت لنفسك باب ، كله زيف وعذاب ، دخلته وحيدا ، وستخرج منه وحيدا ، وسيبقى ارثك العظيم ، حمير تنهق لذكراك وانت رميم ، يجمعون لك من الذنوب ، ما يحصيه علام الغيوب ، لتصلك ميزات صوتك ، حتى من بعد موتك ، فلا تقل رب ارجعون ، فتصاب بالغيرة والجنون ، فقد فاق التلميذ استاذه ، واصبح يغني من بعد الاستعاذه ، علمت بذلك أم لم تعلم ، فهل من أوزارهم ستسلم ؟!!

قال تعالى :{لِيَحْمِلُواْ أَوْزَارَهُمْ كَامِلَةً يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَمِنْ أَوْزَارِ الَّذِينَ يُضِلُّونَهُم بِغَيْرِ عِلْمٍ أَلاَ سَاء مَا يَزِرُونَ} (25) سورة النحل

قال صلوات ربي وسلامه عليه ''لتتبعن سنن من قبلكم شبرا بشبر، وذراعا بذراع، حتى لو سلكوا جحر ضب لسلكتموه''

قال تعالى :{ وَمِنَ النَّاسِ مَن يَشْتَرِي لَهْوَ الْحَدِيثِ لِيُضِلَّ عَن سَبِيلِ اللَّهِ بِغَيْرِ عِلْمٍ وَيَتَّخِذَهَا هُزُوًا أُولَئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ} (6) سورة لقمان
                وتفسيرها عند ابن كثير كالتالي:
                حدثني يونس بن عبد الأعلى قال أخبرنا بن وهب أخبرني يزيد بن يونس عن أبي صخر عن أبي معاوية البجلي عن سعيد بن جبير عن أبي الصهباء البكري أنه سمع عبد الله بن مسعود وهو يسأل عن هذه الآية ( ومن الناس من يشتري لهو الحديث ليضل عن سبيل الله ) فقال عبد الله بن مسعود الغناء والله الذي لا إله إلا هو يرددها ثلاث مرات

الله يهدي ضال المسلمين

(فيديوا كلب) خرب شباب المسلمين مصدقين حالهم ويقلدوا بس

والله لأول مرة أسمع بهذا الشخص

بعيد عنكم ما عندنا هذه القنوات , بس لما نسافر يصدف أشاهد مثل هذه لقطات الكلبات

واجلس اضحك على هذه الحالة الا وصلوا لها والغبين اللي يقلدوهم

وشاكرين غيرتكم
                  اللَّهُمَّ إنِّي أعُوذُ بِكَ أنْ أُشْرِكَ بِكَ وأنَا أعْلَمُ، وأسْتَغْفِرُكَ لِـمَا لا أعْلَمُ

ربي اغفر لى ولوالدى وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

http://www.saaid.net/rasael/137.htm

خبر من جريدة الفجر للمجنون تامر جاكسون

http://www.elfagr.org/NewsDetails.aspx?nwsId=13333&secid=3238

بصرف النظر عن البني آدم ده

أنا بقول إحنا أمام حالة شيزوفرينيا حادة لن تضره هو بقدر ما تضر بيوتنا نحن إلا لو أصبحنا زي الغرب ساعتها مفيش أي مشكلة

( اللهم عاملنا بإحسانك وبرحمتك ولا تعاملنا بعدلك يا كريم يا رحمن يا رحيم)

أية عظيمة :{لِيَحْمِلُواْ أَوْزَارَهُمْ كَامِلَةً يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَمِنْ أَوْزَارِ الَّذِينَ يُضِلُّونَهُم بِغَيْرِ عِلْمٍ أَلاَ سَاء مَا يَزِرُونَ} (25) سورة النحل

اللهم لا تجعلنا ممن يحيد عن الطريق المستقيم

جزاكم الله خير
                        اللَّهُمَّ إنِّي أعُوذُ بِكَ أنْ أُشْرِكَ بِكَ وأنَا أعْلَمُ، وأسْتَغْفِرُكَ لِـمَا لا أعْلَمُ

ربي اغفر لى ولوالدى وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

المشاركة الأصلية بواسطة boota323 مشاهدة المشاركة
                          أخ أحمد عابد
                          أنا شايفك بتقول راجل ربنا فتحها عليه ورزقه.........وياعيني إنسان طيب وبريء
                          ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

..................(إتضحت الرؤية)
                          و فيها ايه لما اقول طيب و برئ ؟؟!!
                          انت عايزه يكون مجرم يعنى ؟؟!!

حاشا لله الراجل ربنا رزقه من حلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال عبقال السامعين

موضوع ساذج

الله يصلح الجميع ..
                                ايش جاب تامر حسني للمنابر..

..البنت لو نوت الفساد بتفسد ولو بسبب صرصور ..مو لازم تنتظر تامر دا ...(مع احترامي للجميع )
                                والله يهدي من يشاء ..

(فيه اشياء غريبة صارت تصير)

تقبلوا مروري ..

يعمل...
                                X