Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هل الأنتحار هو الحل .

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• هل الأنتحار هو الحل .

أعرف أن عنوان الموضوع قاسى جدا لكن خلاص دماغى هتنفجر من الغباء الذى نواجهه فى هذا العالم ...

المال يسيطر على كل شئ أدفع تنال ما تتمناه القصه وما فيها أنى أعانى من الأيرور 2096 فى الكويك تايم عند تشغيله مع العلم أنى أستعمل نسخه وندوز 64 xp المشكله ليست بتشغيل الملفات على الجهاز لانو بكل بساطه هنفض وأنزل
    k lite codec المشكله عند التصفح بالأنتر نت ولذا فالكويك تايم شر لا بد منه ....

المهم المشكله ليست فى المشكله .... المشكله أنك عارف حل المشكله ومش عارف تحل المشكله دى مش فزوره دى الحقيقه ..

لان برامج أصلاح أخطاء الريجيسترى لا تعمل الا على وندوز 32 والقليل منها الى بعمل على ال64 يحتاج لتفعيل وأشتراك وسريال وكراك ... يعنى فى النهايه أدفع لتحصل على ما تريد ...

طيب بعد كل هذا هل الأنتحار هو الحل هههه أقولكم ليه ...

لان بالرغم من هذا التقدم الذى نعيشه الرفاهيه المتناهيه لا زلنا نحتفظ بالغباء ... أوضح لكم أكتر ...

رغم وجود كل هذه الشركات مايكروسوفت وأبل وصن وأوتو ديسك وأدوبى وغيرهاااا كتير من شركات البرمجه وأنتاج الأنظمه نعانى من الغباء ...

لكم أن تتصور لم أجد حتى على موقع الدعم لمايكروسوفت أى باتش يساعد فى حل المشكله المهببه دى تخيلو بقى مايكروسوفت بكل ما أوتيت من قوه برنامج اصلاح أخطاء الريجيسترى طلع 205 خطاء رغم أنى لسه منزل نسخه جديده طيب أعمل أيه قلولى أخبط دماغى فى الحيط ولا أعمل ايه .

فى النهايه قد يكون انا من اعانى من الغباء هههههه سلام

xp 64 ملئ بالمشاكل
    حول فيستا

شكرا يا عصام على المرور والرد لكنى سمعت أن الفستا سئ للغايه وخصوصا أن الماكس أدئه أفضل عى xp64 مش عارف أعمل ايه ؟

انا اعمل على فيستا 64 منذ سنتين ولم اواجه ايه مشاكل ابدا

يا حبيبي روح انتحر

قصدي ليش ما تحمل ويندوز 7

بيقولوا عنه كويس ورخيص وإبن ناس

تحياتي أخي علاء
          سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

عصام حبيب قلبي تعال
            ولو على الخاص عادي :d
            من فين تجيب برامج الـ64بت لأنها جننتني والله
            لاتقولي عم قوقل لأنه بهذلني آخر بهذله من ساعتين ادور على فوتشوبcs4 داعم للعربي 64بت ماحصلت

المشاركة الأصلية بواسطة esamdrsh مشاهدة المشاركة
              انا اعمل على فيستا 64 منذ سنتين ولم اواجه ايه مشاكل ابدا
              المشاركة الأصلية بواسطة aktoom مشاهدة المشاركة
              يا حبيبي روح انتحر

تحياتي أخي علاء
              ههههههههه شكرا يا شباب على المرور أكتوم فعلا أنا عاوز أجرب وندوز 7 أنشاء الله قريب ..

أما بانوسبه بقى لموضوع الأنتحار ده ههههههههه عارف أنو هيريح ناس كتير منى خصوصا أنى عضو رغاى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا ومذعج جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ..

بس طيب وغلبان والله العظيم وبحب المنابر وبأعضائها بمشرفيها .

هههههههه تحياتى أستاذنا أكتوم .

عصام حبيب قلبي تعال
                ولو على الخاص عادي :d
                من فين تجيب برامج الـ64بت لأنها جننتني والله
                لاتقولي عم قوقل لأنه بهذلني آخر بهذله من ساعتين ادور على فوتشوبcs4 داعم للعربي 64بت ماحصلت
                عادي كل البرامج شغاله عادي .. نسخه cs4 داعمه للعربيه لا اجدها حتى الان .. لكن بخصوص 64 هي نفسها نسخه 32 تنزل اوتوماتيكي 64 اذا كانت عندك الويندوز 64

اذا جهازك جيد نزل 64 فيستا وتوكل على الله

نكمل على الخاص احسن يجي احد المشرفين يحذف

ياااااااااااااه نسيت انك مشرف

المشاركة الأصلية بواسطة alaabasit مشاهدة المشاركة
                    مش عارف أعمل ايه ؟
                    اعمل جمعية واشترى ميكروسفت واتوديسك وريح دماغك و اتعبنا اقصد ريحنا

المشاركة الأصلية بواسطة alaabasit مشاهدة المشاركة
                      شكرا يا عصام على المرور والرد لكنى سمعت أن الفستا سئ للغايه وخصوصا أن الماكس أدئه أفضل عى xp64 مش عارف أعمل ايه ؟
                      الفيستا فعلا اسواء نظام عملت مايكروسوفت الى الان

يا حبيبي روح انتحر

تحياتي أخي علاء
                      فعلا اكتوم ويندوز 7 اقوى بكتير من xp , vista هو يعتبر xp معدل و موضوع فى شكل vista لكنه جيدا جدا عمل و شكل انصحك تستعمله احسن و سيبك من xp

انا الصراحه لا اعرف موقع يكون عليه الحاجات دى ببلاش لانى اشترى ال sw او ياتى لى من الشركه التى اعمل بها لكن لا ياتى لى مسروق
                      بسم الله الرحمن الرحيم
                      (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
                      صدق الله العظيم
                      اللهم ارحم امى و عافها و اعف عنها و اكرم نزلها و وسع مدخلها

ههههههههه يبدو أن الموضوع قلب تريقه عليه يا شباب ما قلتلكو أسيب المنابر وأريحكو كذا مره يا شباب أنتو الى مسكتو فيه وأتحايلتو عليه كمان وكان ناقص تبوسو أيدى عشان ما أسبكوش هههه أستحملونى بقى يا عم أسلام أنتو الى جبتوه لنفسيكم .

سؤال : هل صحيح أن برامج 32 تعمل كلها على ويندوز 64

أم بعضها يعمل وبعضها لا يعمل ؟؟؟؟

علاء موضوع مفيد ... دعنا نستمع
                          سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

سؤال : هل صحيح أن برامج 32 تهمل كلها على ويندوز 64

أستاذ أكتوم ما أعرفه أن كل البرامج 32 تعمل على وندوز 64 المشكله عندى أنو برامج الريجسترى بالذات لازم تكون 64 ... والله أعلم

سؤال : هل صحيح أن برامج 32 تهمل كلها على ويندوز 64

عندي برنامج الفيوجن وبرنامج البريميير والآفتر إيفكت على ماأظن كلها 32والفوتوشوب قريباً سيكون 32 إن شاء الله وشغاله معاي على الـ64

يعمل...
                              X