Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ليه الحب ده كله بس ؟؟

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

انا ايضا حاب اطرح ما يجول في خاطري بعد اذنك اخوي فلاشاوي لو تسمح
    اقول (اذا كان رب البيت بالدف ناقر....فاهل البيت شيمتهم الرقص)
    هو اذا كان بعض المشرفين (ركزوا معي بعض المشرفين ) يدخل في نقاشات مخالفة لشروط وقوانين عضوية المنابر فما بالك بكم عضو يدخل في نقاشات مخالفة !!!!
    وعلى مرأى ومسمع بعض المشرفين الغيارى
    كلامك عسل ياعسل
    Silent Man

المشاركة الأصلية بواسطة SuperMedo مشاهدة المشاركة
      والله يا فلاشاوي أنت واحد زي عسل
      و لأسف حكاية مشرفيين أنحياز دي موجودة في مصريين
      تخيل حتى في أسلام أونلاين بنتشتم ههههههه
      آه و الله كان في باحث في فكر أسلامي كتب مقالة أن عدم سماح بقيادة مرأة في سعودية للسيارة ليس له علاقة بالدين
      أقسم بالله دخل كل سعوديين يشتموا و يقولوا أحنا منحلين في أخلاق و بنات بتعونى ماشيين على حل شعرهم و شحتيين
      هو واحد مصري بس رد عليهم تخيل الرد أنحذف و مصيبة مشرف مصري رد يهدي أعصابهم و نكتة أن مقالة أنحذفت بعدين لسبب جرح مشاعر أعضاء ؟؟ ههههه
      يالله مظلوم جوى البلد من أجانب و مظلوم برة البلد أحنا أجانب دلوقتي هنظلم في Cyber World كمان XD
      عموما أنا معاك و أعتقد مفروض أحنى نعمل Guild و نسميه Egyptian Patriots مين معايا يا رجالة ؟؟؟
      ايه علاقه القياده بالدين طيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      يعنى لو واحده جوزها مثلا مريض سكر و وقع منها مغمى عليه و عايزه تنقله للمستشفى و لا يوجد تليفون بيت و الموبيل فاصل شحن يوم اسود بقه هتنقله ازاى !!!!!
      تسيب الراجل لما يموت يعنى ؟؟؟؟
      و احنا بناتنا ماشين على حل شعرهم ماشى مش هرد عشان انا مؤدب و لو رديت هيبقى ردى جامد الصراحه فبلاش عشان متتلغيش عضويتى و لا الموضوع يتحذف
      بسم الله الرحمن الرحيم
      (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
      صدق الله العظيم
      اللهم ارحم امى و عافها و اعف عنها و اكرم نزلها و وسع مدخلها

ه علاقه القياده بالدين طيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        يعنى لو واحده جوزها مثلا مريض سكر و وقع منها مغمى عليه و عايزه تنقله للمستشفى و لا يوجد تليفون بيت و الموبيل فاصل شحن يوم اسود بقه هتنقله ازاى !!!!!
        تسيب الراجل لما يموت يعنى ؟؟؟؟
        و احنا بناتنا ماشين على حل شعرهم ماشى مش هرد عشان انا مؤدب
        و الله علمي علمك
        بخصوص بنات ماشيين على حل شعرهم دا أنا جبت من عندي لأن مثل دا مصري مش سعودي
        أنا كتبته لأن الناس لردت قالت ألفاظ قبيحة لأبعد حدود و مصيبة صدرت من بنت و أنا لا أريد ذكر الألفاظ حتى لا أتسبب بحذف موضوع و لكن كانت شتائم هذه ربوطها مع قضية بنات وسط البلد ((حكاية لحصلت من سنتين أو سنة مش فاكر ))

و مازلت حتى الآن أتذكر العضو الوحيد الذي رد عليهم و كان أسم عضوية ((الجنرال المصري))
        دا راجل راجل فعلا و قال كلام في صميم بس لأسف أحذف بسبب مشرف المفروض أنه مصري و مصيبة كتب رد يعتذر للسعوديين .
        يعني مقال لم يشتم أحد و كان رأي باحث و هم دخلوا يشتموا فينا بشتايم ربنا يسامحهم فيها بس صراحة أنا لو قالوا كلام ده قدامي أو قدام ناس مصريين بجد و الله ماكنوا هيمشوا يا أما على نقالة أو كفن يالله نعمل أيه ما أحنا بناخد على قفانى من ليسوا و ميسواش بسبب أو بدون سبب
        There’s a myth that time is money. In fact, time is more precious than money. It’s a nonrenewable resource. Once you’ve spent it, and if you’ve spent it badly, it’s gone forever.
        Neil Fiore

هو قالها كلمه لكى الله يا مصر
          مش عارف مين اللى قالها لكن اكيد واحد مصرى قرف من الضرب على القفا
          بسم الله الرحمن الرحيم
          (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
          صدق الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة 3D_PLAYER مشاهدة المشاركة
            هو قالها كلمه لكى الله يا مصر
            مش عارف مين اللى قالها لكن اكيد واحد مصرى قرف من الضرب على القفا
            نعم .. مادام أنا موجود يبقى مفيش قفى حيضرب عليه
            لا إله إلا الله محمد رسول الله

DreamPaint Flickr
            MY DeviantArt
            TUNISIA ---->████████████████ : 100% done

EGYPT ------>████████████████ : 100% done

LIBYA ------->██████████░░░░░░ : in progress

ALGERIA ---->████░░░░░░░░░░░░ : in progress

YEMEN ------>██████░░░░░░░░░░ : in progress

PALESTINE ->░░░░░░░░░░░░░░░░ : The Next Project

احنا وراك يا علي ... ولو في ضرب هتلقين اول واحد يجري ... الجري نص الجدعنا ولا ايه
              الحياة ألم يخفيه أمل
              أمل يحققه عمل
              وعمل ينهيه أجل
              ثم يجزى كل امرئ بما فعل

المشاركة الأصلية بواسطة DreamPaint مشاهدة المشاركة
                نعم .. مادام أنا موجود يبقى مفيش قفى حيضرب عليه
                ههههههههههه
                بسم الله الرحمن الرحيم
                صدق الله العظيم

أنت تصلح لأن تكون مشرف عام

انت بتظارب على مصر وانا بظارب على اليمن ...والله اللي يجيب اليمن بسيرة مش مليحة لأدنغر الدنيا براسوا واطرطب ببطنه واقحص راسه ...اتحدى احد يفهم

الله يعننا ..هيا دنيا تروح مني ومنك ومالها فايدة ..
                    كن كالطير يحب العلو

المشاركة الأصلية بواسطة فلاشــــــــــاوي مشاهدة المشاركة

أنا بكرر .. أي موضوع هيتعرض لمصر ولو بنكته من النكت اللي احنا كمصريين بنقولها مع بعضنا على بلدنا .. هجبر المشرفيين أنهم يحذفوه .. هقلبه لمعركة .. وهخلي الدم فيه للركب ... لأ .. فوق الركبة بشبر .. ميني دم !!

هتعرض مشكلة في مصر ... هجيبلك فضيحة من بلدك .. وعلى رأي مقولة واحد سافل ... يا رايح كتر من الفضايح !!

خلينا حلوين مع بعض .. ونننسى بلادنا خالص .. محدش يتكلم على بلد حد .. ومحدش يتكلم على بلده برضو ..

هذي الخلاصة.. تمام اخوي .. ولك ماتريد ان شاء الله ..اي موضوع تجده بيقلل من شأن الشعب المصري الجدع ..بكل سهولة تقدر تبلغ عنه .. ويصير في خبر كااااااااااااان
                      ومثل ماذكر الاخ المشرف عصام في الرد التالي :

المشاركة الأصلية بواسطة esamdrsh مشاهدة المشاركة
                      لا الومك
                      لكن الموضوع لم يحذف ابدااااااااااااا بسبب ردك ..
                      المشرف اللي حذف الموضوع حذفه بسبب ان الموضوع سياسي ومممنوع المواضيع السياسيه في المنتدى .. وبالاخص المواضيع اللي بتثير الفتنه

يا ريت الموضوع ده ميزيدش عن ككده لان مصيره الاغلاق او الحذف ..
                      فهو مقدر مانت فيه من شعور بالغضب ووطنية ولايلومك ..ولايستطيع اي شخص لديه حس وطني وعربي ومسلم ان يلومك

هدوا النفوس ياجمــــــــــــــاعة الخيــــــــــــــــر.. وبلاش احد يجي يشعللها .. احنا اخوة في الاسلام .. واللي يشوف غير كدا ..تجاهلوه ..يروح في ستين ........................

المشاركة الأصلية بواسطة alsoody مشاهدة المشاركة
                        انت بتظارب على مصر وانا بظارب على اليمن ...والله اللي يجيب اليمن بسيرة مش مليحة لأدنغر الدنيا براسوا واطرطب ببطنه واقحص راسه ...اتحدى احد يفهم

الله يعننا ..هيا دنيا تروح مني ومنك ومالها فايدة ..
                        مش فاهم حاجه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه دا انجليزى يا مرسى
                        بسم الله الرحمن الرحيم
                        صدق الله العظيم

احم احم اى خناقة تحصل هنا ادونى رنة بس وملكوش دعوة

هبعتلكم الصحفيين على طول

وانا قاعد على القهوة اهو محدش يقلق

صحيح يا فلاشاوى انت عندك فى كل كلامك ده حق بس الله يخليك متربطش الافعال السياسية بالشعوب حتى لو غيرنا ربطها لان كلنا عارفين ان الناس ملهاش دعوة بالكلام ده وكلنا سكوتنا هو ذنبنا يعنى فى مركب واحده

ولو فى حد من ضعاف النفوس بيربط الكلام ده بالشعب منبقاش زيه وننصح ونرد السيئة بالحسنة

هكذا علمنا ديننا الحنيف

و الله حـــــــــــقـــــــــــك ..................
                              اخوكم بــــــدر الســـــــعـــــدون ...

[/
                              دروس المرحوم احمد .. رحمه الله

facebook

رأيت الكلام الكبير في بداية الموضوع و ظننته يستحق القراءة !

مانب شايف فايدة من اموضوع غير التهديد ^_^

موفقين
                                فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا

اللهم أغفرللمسلمين و المسلمات ,الأحياء و الأموات

يعمل...
                                X