Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

انا مبتدئ في برنامج particleillusion ودي اول اعمالي بس عايز حاجه من الخبراء او المشرف

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• انا مبتدئ في برنامج particleillusion ودي اول اعمالي بس عايز حاجه من الخبراء او المشرف

اهلا انا عامل حاجه ببرنامج particleillusion بس انا كنت عايز اسئل البرنامج اساسا كل ماجي احط له صيغه فديو مبيقبلهاش ما بيقبلش الا صيغه واحده من الفديو وده ملل جدا لان عندي كاميرا كودك هيه الى بتخلي الفديو بنفس الصيغه الى البرنامج محتاجها والكميرا ببطاريه ولازم اشحن البطاريه وبتاخد وقت كبير وا وا وا
    فلو الخبراء فى البرنامج عارفين اي برنامج بيغير صيغه الفديو للصيغه الى محتاجها البرنامج اكون شاكر ليهم جدا يحطو الرابط بس انا حاولت انزل برامج لتغيير صيغه الفديو انا عندي موبيل 5800 دي فلما باخد فديو بيه بينزلي الفديو بصيغه ام بي فور فحاولت اغير صيغته للصيغه الى محتاجها البرنامج بس منفعش حاولت مع برنامج تغير الصيغ تاني بس حولو بس البرنامج مقبلهوش انا بحب الجرافيكس جدا وعايزادخل في المجال ده فا ارجو من الخبراء او اي حد عارف يدلني او المشرف
    انا عامل حاجه ليا هنا بس طبعا علي ادي لاني مبتدء حابب اعرف رأيكم إيه بردو وياريت متمهلوش الموضوع
    هنا عملي
    http://www.youtube.com/watch?v=2U0S2tzp5cM
    Sart company

جرب برنامج
    xilisoft video converter ultimate
    برنامج رائع جدا لتحويل الصيغ ولم يخذلني ابدا

طيب ممكن تحط الرابط بتاعو حيث انى اكبس عليه يعمل دون لود دايركت ومشكككككور ياجميل
      Sart company

وينكم يا شباب ويييييييييييييييييييييييييييييييييييين المشرف ساعدونىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
        Sart company

يعمل...
        X