Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

منحة iti منحة جامدة جدا الحق قدم لها

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• منحة iti منحة جامدة جدا الحق قدم لها

منحة الاي تي اي منحة دراسية لمدة تسعة اشهر مقدمة من وزارة الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات ممثلة في الاي تي اي وهو من احد اعرق معاهد تكنولوجيا المعلومات في الشرق الاوسط
    الدراسة لمدة تسعة في تراك من بين عدة تراكات يختار منها الطالب
    الطالب بياخد مرتب شهري و بيستلم لابتوب وبيطلع بمستوي جيد جدا في المجال اللي درسه ان لم يكن ممتاز بجد مكان جميل ومنحة جميلة ها تغير حياة اللي هاياخدها لو كان مجتهد ان شاء الله
    الشروط مصري او مصرية خريج اخر تلات دفع يعني الفين وتسعة او تمانية او سبعة تقدير علي الاقل جيد
    الحقو قدمو في اقرب معهد اي تي اي منك
    او ان سمحت الادارة موقع دي في دي العرب عليه موضوع وافي جدا عن المنحة
    ياريتت اللي له فرصة يقدم بالذات لو كان ولد لانه البنات بيكونو مسيطرين علي المنحة واغلبيتهم ما بيشتغلش بها يعني راحين يتسلو ده ما يمنعش انه فيه اولاد كده برضه لكن النسبة اقل

انا ناوي ان شاء الله اقدم فيها خلال العشر ايام الجاية , بس مستني موقفي من الجيش
    هقدم علي ال Oracle Financial Business Suit
    وربنا يسهل والواحد يقبل ويدرس فيها
    .

MR. Kok Limited Edition

ماعادش فيه عشر ايام ولا حاجة اخر ميعاد يوم عشرين روح مش مهم موقفك من التجنيد هما ها ستنو عليك

المشاركة الأصلية بواسطة kareem50 مشاهدة المشاركة
        انا ناوي ان شاء الله اقدم فيها خلال العشر ايام الجاية , بس مستني موقفي من الجيش
        هقدم علي ال oracle financial business suit
        وربنا يسهل والواحد يقبل ويدرس فيها

روح خذ تأجيل (عندكم تأجيل ؟؟؟) انا في بلدي زوغت واخزت تأجيل بس بالمقابل بعد تخرجي حشتغل
        سنة تحت رحمة ال(....... ) ههههههههاهااهها
        ان تتقن عملك هي وحدها رسالة

انا رحت النهردا وقالو ليا التقديم لحد يوم واحد سبتمبر او اخر شهر اغسطس
          وفعلا لازم يكون فيه موقف من التجنيد
          .

MR. Kok Limited Edition

يعمل...
          X