Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

هل يرضيكم ذلك؟

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• هل يرضيكم ذلك؟

السلام عليكم ورحمة الله.

فقط تابعوا الصورة:

مدونتي

لاحول ولا قوة إلا بالله

مالها الصور ؟
    Great minds discuss ideas, Average minds discuss events, Small minds discuss people. - Eleanor Roosevelt

email..magdialafifi@yahoo.com

آآآآآآآآآآآه
      مايرضيني
      قسم المايا
      اهم شيء
      الاقسام الثانية بصرها
      آآآآآآآآآآآه يالمايا
      كنت ومازلت شهما كريما
      مايصير ماتوقعناها منك يالمايا
      ماهيب عادتك
      وين الشباب
      وين القسم النشيط
      يقال ان العباس رضي الله عنه فقد بصره في اخر حياته
      فقال:
      ان ياخذ الله من عيني نورهما فان قلبي مضئ مابه ضرر
      ارى بقلبي دنياي واخرتي والقلب يبصر مالا يبصرالبصر.

" عضو في نادي محبي البطاطا "

ما أجمل المنابر بدون أطراف الحديث كم من الأخوة خسرناهم بسببه
      غائب للابد
      امحو ذنوبك في دقيقتين
      http://www.shbab1.com/2minutes.htm

والله مايرضيني
        ياضام
        يقال ان العباس رضي الله عنه فقد بصره في اخر حياته
        فقال:
        ان ياخذ الله من عيني نورهما فان قلبي مضئ مابه ضرر
        ارى بقلبي دنياي واخرتي والقلب يبصر مالا يبصرالبصر.

" عضو في نادي محبي البطاطا "

ما أجمل المنابر بدون أطراف الحديث كم من الأخوة خسرناهم بسببه
        غائب للابد
        امحو ذنوبك في دقيقتين
        http://www.shbab1.com/2minutes.htm

لا تحزن ..
          هل العبرة بكثرة الردود ام بتطوير المصمم ذاته ...معلومه واحدة ممكن تقالى فى موضع خير من عشرات الكلمات بمواضيع اخرى...
          الشىء الاخر ..الى محزنى بجد ...اين مصممين المايا من رئيسيه المنابر؟
          اين مصممين المايا فانهم يفتحوا ورش و يعلموا بها اخوانهم
          اين مصمم المايا من عمل مدونات
          اين و اين و اين
          انما بصراحه حته ان شخص يسال على سؤال اى يدور على توتريال و احنا نرد عليه دة مش كافى
          غير ان..وجدود روابط التحميل و طرق الكراكات و خلافه دة شىء مخالف لقوانين المنابر ..و كان يجب احترامها
          و نظرا لغياب مشرف عن القسم نحن لا نلوم المنابر ولكن نلوم انفسنا التى سمحت لنا بخلاق تلك القوانين الصارمه

كلام كتير لكن مين يسمع و مين يطبق
          للاستماع و تحميل القرآن الكريم برابط واحد للشيخ اللذى تحب و بصوت عالى الجوده :
          http://www.tvquran.com/

Join me on Facebook
          https://www.facebook.com/rabieart.fanpage
          https://www.facebook.com/MCC4P

اظن ان الصورة من المركز التعليمي
            واخي ضام يقصد ان المايا دروسه قليله بالمقارنة مع الماكس مثلا..
            سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم
            Alias Wavefront MAYA

بصراحة يا شباب اليعب في المايويين نفسهم لان في ناس كتير بتتعلم ولكن مبتعلمش ولكن طبعا لسة في خير في المنابر بس اهم حاجة ربنا يوفقكم واتطوروا من انفسكم وتبدأوا تضعوا دروس جديدة

وربنا يوفقكم
              سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
              وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

ولا انا ارضى على هل الوضع وان اصحاب الخبره
                Motherboard:Intel® Gigabyte GA-X58A-UD9 LAG 1366

CPU:Intel® Core™ i7 920 LAG 1366

RAM:KINGMAX 2GB*3 ALL 8GB DDRIII -1600

VIDEO CARD :Gigabyte NVIDIA GeForce GTX
                260 *2 SLI

POWER SUPPLY: GIGABYTE ODIn POWER1200W

CHAssIs: COOLER MASTER

لو ظفنا دروس الأستاذ بونواف

http://www.youtube.com/user/PacimaNTubE

راح تصير 11 + 304 = 315 (و أكثر إن شاء الله)
                  Maya
                  Photoshop

المركز التعليمي في المنابر اصلا قليل الدروس ..

لو قارناه بالنسبه لمنبر المواضيع التعليميه والدروس في قسم الماكس سنجد ان بوجد اضعاف مضاعفه للدروس في المركز التعليمي

وبالنسبه لدروس برنامج السينما فدروس المنبر عندنا تتعدى 200 درس وموضوع مهم

والمايا لم ارى لكثرة دروسه واسطواناته ومواضيعه المهمه مثال ..

يكفيكم المبدع المحترف محمد رمضان .. يعتبر موسوعه تعليميه لوحده

وطبعا الاستاذ الكبير ابو نواف صاحب الدروس المهمه والقويه واللتي تتعدى دروس اي شخص في المنابر ..

بالتوفيق لكم

اها انت تقصد مركز الدروس...
                      ما ااكثر ما نملكه من دروس المايا تبع الكثير من الشركات العملاقه دون ذكر اسماء
                      و لكن منا من يجمعها بلا ادنى مشاهدة
                      و منا من يراها دوت تطبيقها
                      و منا من يتعلم منها الادوات فقد
                      و لكن كان يجب مشاهده كل ما هو جديد و تطبيقه و تطويرة فى نفس الوقت
                      يعنى لا تقف عند حد معين
                      فلو انتهت دروس المايا ولم تعد اى شركات تتنتجها ..فذلك الوقت ممكن نحزن(مثلا من 4 سنين لم يكن الا القليل من الدروس للمايا و كان من المستحيل الحصول عليها )
                      للاستماع و تحميل القرآن الكريم برابط واحد للشيخ اللذى تحب و بصوت عالى الجوده :
                      http://www.tvquran.com/

Join me on Facebook
                      https://www.facebook.com/rabieart.fanpage
                      https://www.facebook.com/MCC4P

يا جماعة والله انا ما عارف الاعتراض على اية بالظبط يعني مثلا عند الاجانب قليل لما اتلاقي واحد بيعمل درس فيديو مجانا واكترية الدروس عندهم صورة وكتابة طبعا انا اقصد الدروس المجانية ونيجي بقى لينا كعرب يعني مثلا واحد عمل درس كتابي + صور تتفاجأ ان الاعضاء بيعترضوا علية يقلولك لا لو الدرس فيديو يكون افضل اوك ييجي العضو يعمل درس فيديو تتفاجأ ان الاعضاء تعترض لا ازاي احنا عاوزين درس اكتر احترافية نيجي لو عمل درس اكتر احترافية طبعا دة هياخد وقت طويل جدا وكمان الفيديو هيكون بمساحات خيالية ولو ايجة يرفعة على النت انا متأكد ان في ناس هتطلع واتقول لا المفروض ان مساحة الفيديو تكون قليلة علشان نقدر نحملها او يعترضوا على موقع الرفع نفسة طيب اية الحل بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                        بصو اللي انا لاحظتة في الشباب العربي ككل انه عاوز حد يديله المعلومة بمعلقة يعني اتكون جاهزة على طبق من دهب وهو ميتعبش في الحصول على هذة المعلومة

وعلى فكرة انا بتكلم لى اكتية العرب علشان محدش ياخد الكلام على نفسة

وفعلا والله يا جماعة مثل ما اخونا محمد بيقول من اربع سنين كان الواحد بيطلع عينة لما بيلاقي درس معين علشان يحملة دة طبعا الا اذا لقى الدرس ومعرفش يحملة علشان وثتها النت كان ضعيف جدا

تخيلوا بقى انتم لو موجودين وقتها كنتم هتعترضوا كدة

ثانيا اخي نادر بالنسبة للدروس اللي انت بتتكلم عليها في السينما اكترها عن الرندر او عن التصميم المعماري صح والا انا غلطان

ومتقوليش في درس عن تصميم الشخصيات لاني شفته وكان لاحد الاعضاء في قسم السينما وطبعا مع احترامي لية كلن الدرس مليان اخطاء في النمذجة واعتقد ان هو مستواة اتطور دلوقتي وعارف معنى الكلام اللي انا بقوله دة اذا كان بيتطلع على المووضع الان

وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

ثانيا اخي نادر بالنسبة للدروس اللي انت بتتكلم عليها في السينما اكترها عن الرندر او عن التصميم المعماري صح والا انا غلطان

ومتقوليش في درس عن تصميم الشخصيات لاني شفته وكان لاحد الاعضاء في قسم السينما وطبعا مع احترامي لية كلن الدرس مليان اخطاء في النمذجة واعتقد ان هو مستواة اتطور دلوقتي وعارف معنى الكلام اللي انا بقوله دة اذا كان بيتطلع على المووضع الان

انا مؤمن بأن مفيش دروس عربيه هتخليك تحترف الشخصيات ..

احسن حاجه الواحد يتابع توتريالز اجنبي وديفيهات من ديجيتال توتريالز .. ده اللي هيخليه يتعلم ويتأسس صح .. بلا وجع دماغ

لا مفيش حاجة اسمها مؤمن مفيش دروس عربية احترافية امال شركة كارتون لاب دي بتعمل اية دروسها احترافية بمعني الكلمة مع اني مجربتهاش ولكن بصراحة سمعتهم واعمالهم سبقاهم اما اذا كنت عاوز دروس مجانية فاكيد عمرك ما هاتلاقي درس يعلمك الاحتراف بمعنى الكلمة في الدروس المجانية دائما الشخص بيبقى عاوز يوصل فكرة معينة للناس وايعلمك الطريقة الصحيحة للتصميم وانت بقى عليك تطلع اعمال احترافية مش بقولك ( العرب عاوزين الناس يديلهم المعلومة بالمعلقة )

اخي الكريم الدروس الاحترافية عاوزة وقت ومجهود وطبعا معلش مفيش واحد هيعمل الموضوع دة من غير مقابل حاول انت كدة تطلب من اي واحد اجنبي انه يعملك درس احترافي هاتلاقي بيقولك فين فلوسك صح والا انا غلطان

يبقى بقى ما انجيش على اهلنا صح والا انا غلطان

اخي العزيز كل واحد فينا بيحاول يقدم المعلومة بطريقتة الخاصة وبفكرة معينه والموضوع مش سهل زي ما انتم متصورين

انا ارجح بدل الكلام في الموضوع دة الكل يجتهد ولو في اي مشكلة واقفة معاه يضعها في المنتدى ومظنش ان الاعضاء بيتاخروا على اي حد بمعلومة

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

الجيل الاول

مثل جدير

لابد ان لا يكتفي بالاستديو

لا بد ان يعلم ويدرس حتى يخرج جيل جديد

هذا رأيي

يعمل...
                              X