Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

كحلوشه

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة m.ramdan مشاهدة المشاركة
    i like the style , and the character design too
    also the composting is nice knida
    but honestly the over all colors and render not that good ,
    grt work man
    and keep up the good stuff
    congrats
    اه فعلا الالوان عايزه تظبط جامد وللهى انا بحاول اطور نفسى فى الرندر و الاخراج على قد ماقدر انشاء الله رمضان يبقى فرصه علشان اطور نفسى
    شكرا استاذ محمد منور يا باشا وشك ولا هلال رمضان و رمضان كريم عليك

المشاركة الأصلية بواسطة toxic15987 مشاهدة المشاركة
      جميل جدا يا اخى وانا كنت متابع الورشة
      ولكن المشكلة اللى واضحة فى مقدمة الطائرة
      الخامة مش ماشية مع المشهد
      وجهة نظر تقدر و تحترم بس للاسف لو بتتكلم على شكل الموديل بتاع الطاير فاانا زى ماقلت ملتزم باسكتش بطبقه
      على العموم نورت يا باشا و اسعدنى مرورك و رمضان كريم
      المشاركة الأصلية بواسطة ahmadsaeed مشاهدة المشاركة
      جميل جدا..
      السماء جميله لاكن غير متماشيه مع المشهد..
      انا اعترض معاك فى موضوع السماء لانها الحاجه الوحيده اللى متناسقه مع التصميم بس يمكن يكون قصدك شكل السما مثلا مش كارتونيه مش عارف على العموم اسعدنى مرورك و اتمنى متبعتك لشغلى لانها هاجى تسعدنى

المشاركة الأصلية بواسطة chako مشاهدة المشاركة
        وجهة نظر تقدر و تحترم بس للاسف لو بتتكلم على شكل الموديل بتاع الطاير فاانا زى ماقلت ملتزم باسكتش بطبقه
        على العموم نورت يا باشا و اسعدنى مرورك و رمضان كريم
        انا مش بتكلم على شكل الموديل انا الموديل عاجبنى جدا جدا بصراحة وزى ما قلت لك انا كنت متابع الورشة ومستمتع بها وخصوصا انك كنت بتعرض الوير فريم ديما للموديلات

انما المشكلة فى الأنكاس القوى والخامة بتلفت النظر جدا وبتشتت انتباه المشاهد عن الموديل بتاع جسم الطيارة وبتاع كحلوشه اعتقد ان انت لو اخدت المرجع بتاعك من فيلم ليتل ستيوارد بتاع الفار لما كان بيسوق طيارة لعبة لو عملت الطيارة بنفس خامات الفيلم اعتقد انها هاتبقى تحفة واسف على الإطالة

دة غير ان الشمس زى ما انا شايف خلف المشهد ومع ذلك الظل اكنك فى عز الظهر والشمس فوقك بالظبط
          وكمان الظل حاااد اوى اعتقد انه كمان الأرضية مش مندمجة بشكل او بآخر مع الخلفية بتاع العشب حاسس انهم مش مع بعض فى مشهد واحد حاسس انه مسرح او حاجة عالية ووراها خلفية مسطحة ودة بيعطى انطباع ان مافيش عمق فى المشهد
          نقطة اخيرة (انا عارف انى غلس ورخمت عليك جدا) انا شايف ان لو النظارة كانت لسه على دماغ كحلوشه ومش على عينه
          اعتقد انه هايبقى اجمل وخصوصا ان رمشه كان عجبانى جدا والنور بتاع الشمس فى الغالب محتاج تعديل فى لون الإضاءة خليه يميل بنسبة تكاد تكون معدومة للون الأصفر

ومرة اخرى انا اااسف جدا على التطويل وكل دة كان مجرد رأى ووجهة نظر ياريت ماتكونش زهقت منى

تصميم جميل جدا اخي
            بعد اذنك تسمحلي احط محاولتي لتقليد حلكوشة هنا

طبعا دا حلكوشة التقليد مش الاصل

وتسلم ايدك عالتصميم الجميل
            نورالهدى مصممة ديكور داخلي بدأت موهبتي بهذا المجال منذ عام 2009 وعملت عن طريق النت مع عدة مكاتب ديكور وزبائن افراد لعدة سنوات في الرياض-السعودية وكنت دائما على اطلاع واسع واعمالي تنال اعجاب الجميع ايضا عملت كمصممة مع مكتب بيت رافال للديكور واعمالي مازلت تتصدر صفحتهم .ومنذ ان انتقلت للعيش في كندا انضممت لكلية هامبر لدراسة الديكور الداخلي وانا ادرس حاليا واعمل بنفس الوقت .الحمد لله ذوقي الراقي وخبرتي ودراستي واطلاعي هي سر نجاحي.
            صفحتي

https://www.facebook.com/nour.hudah.9

المشاركة الأصلية بواسطة لحن الغروب مشاهدة المشاركة
              تصميم جميل جدا اخي

طبعا دا حلكوشة التقليد مش الاصل :d

عسل وللهى 5 نجوم

انا مش بتكلم على شكل الموديل انا الموديل عاجبنى جدا جدا بصراحة وزى ما قلت لك انا كنت متابع الورشة ومستمتع بها وخصوصا انك كنت بتعرض الوير فريم ديما للموديلات

انما المشكلة فى الأنكاس القوى والخامة بتلفت النظر جدا وبتشتت انتباه المشاهد عن الموديل بتاع جسم الطيارة وبتاع كحلوشه اعتقد ان انت لو اخدت المرجع بتاعك من فيلم ليتل ستيوارد بتاع الفار لما كان بيسوق طيارة لعبة لو عملت الطيارة بنفس خامات الفيلم اعتقد انها هاتبقى تحفة واسف على الإطالة
                دة غير ان الشمس زى ما انا شايف خلف المشهد ومع ذلك الظل اكنك فى عز الظهر والشمس فوقك بالظبط
                وكمان الظل حاااد اوى اعتقد انه كمان الأرضية مش مندمجة بشكل او بآخر مع الخلفية بتاع العشب حاسس انهم مش مع بعض فى مشهد واحد حاسس انه مسرح او حاجة عالية ووراها خلفية مسطحة ودة بيعطى انطباع ان مافيش عمق فى المشهد
                نقطة اخيرة (انا عارف انى غلس ورخمت عليك جدا) انا شايف ان لو النظارة كانت لسه على دماغ كحلوشه ومش على عينه
                اعتقد انه هايبقى اجمل وخصوصا ان رمشه كان عجبانى جدا والنور بتاع الشمس فى الغالب محتاج تعديل فى لون الإضاءة خليه يميل بنسبة تكاد تكون معدومة للون الأصفر

ومرة اخرى انا اااسف جدا على التطويل وكل دة كان مجرد رأى ووجهة نظر ياريت ماتكونش زهقت منى
                كلام سليم امين
                على فكره انا بدات احس انى اتسرعت فى الاكساء و الريندر بامانه فعلا
                على العموم شكرا لملاحظاتك فوقتنى هحاول اصلح نفسى الفتره القادمة

تصميم جميل جدا اخي

طبعا دا حلكوشة التقليد مش الاصل :d

على فكره مسموش حلكوشة انا احتج بشده
                  أسمه كحلوشه

على فكره مسموش حلكوشة انا احتج بشده
                    أسمه كحلوشه
                    آسفة والله ماأخدت بالي ... اوكي كحلوشه
                    بس نفسي اعرف من وين جايب هالاسم الغريب دا
                    نورالهدى مصممة ديكور داخلي بدأت موهبتي بهذا المجال منذ عام 2009 وعملت عن طريق النت مع عدة مكاتب ديكور وزبائن افراد لعدة سنوات في الرياض-السعودية وكنت دائما على اطلاع واسع واعمالي تنال اعجاب الجميع ايضا عملت كمصممة مع مكتب بيت رافال للديكور واعمالي مازلت تتصدر صفحتهم .ومنذ ان انتقلت للعيش في كندا انضممت لكلية هامبر لدراسة الديكور الداخلي وانا ادرس حاليا واعمل بنفس الوقت .الحمد لله ذوقي الراقي وخبرتي ودراستي واطلاعي هي سر نجاحي.
                    صفحتي

آسفة والله ماأخدت بالي ... اوكي كحلوشه
                      بس نفسي اعرف من وين جايب هالاسم الغريب دا
                      ده كان اسم الكاتكوت اللى كان عندى بصى انا كان عندى 5 كتاكيت
                      واحد اسمه كحلوشا
                      واحد اسمه بكلالا
                      واحد اسمه ابو رجلين
                      واحد اسمه كوتشى
                      وواحد اسمه البرنس
                      4 حصلهم حدثه و ماتو و الخامس انتحر

ده كان اسم الكاتكوت اللى كان عندى بصى انا كان عندى 5 كتاكيت
                        واحد اسمه كحلوشا
                        واحد اسمه بكلالا
                        واحد اسمه ابو رجلين
                        واحد اسمه كوتشى
                        وواحد اسمه البرنس
                        4 حصلهم حدثه و ماتو و الخامس انتحر
                        اها فهمت هههههههه
                        بس مش عارفة ايه حكايه الكوش عند كل الاعضاء
                        بص هنا حتلاقي شخصية حنكوش

http://www.maxforums.net/showthread....CD%E4%DF%E6%D4

بس طبعا لاتقارن مع كحلوشة ..كحلوشة أحلى كتصميم طبعا مش كأسم ههه

تقبل مروري
                        صفحتي

كلام سليم امين
                          على فكره انا بدات احس انى اتسرعت فى الاكساء و الريندر بامانه فعلا
                          على العموم شكرا لملاحظاتك فوقتنى هحاول اصلح نفسى الفتره القادمة

هو انا ليه حاسس انى زعلتك منى (على فكرة مش قصدى والله اى حاجة )
                          ولكن انا قلت رأيى عشان انا يهمنى صاحب الموضوع لو واحد تانى انا كنت
                          دخلت وخرجت من الموضوع ولا اكنى دخلت قرأت ولا شوفت حاجة

حاسس فى نبره صوتك انك زعلان

هو انا ليه حاسس انى زعلتك منى (على فكرة مش قصدى والله اى حاجة )
                            ولكن انا قلت رأيى عشان انا يهمنى صاحب الموضوع لو واحد تانى انا كنت
                            دخلت وخرجت من الموضوع ولا اكنى دخلت قرأت ولا شوفت حاجة

حاسس فى نبره صوتك انك زعلان
                            لا ابدا وللهى مفيش حاجه انا فرحان علشان النقد من جميع الاعضاء النقد ده بيخلينى اخد بالى من حجات مكنتش واخد بالى منها على العموم انا فى مرحلة تطوير فى الريندر و الاخراج و انشاء الله هنزل تصميم جديد هصلح فيه اخطائى و اتمنى انك تكون من اول المشاركين فيه و اتمنى انك تفضل متابع معايا الورشه علشان رايك يهمنى

اها فهمت هههههههه
                              بس مش عارفة ايه حكايه الكوش عند كل الاعضاء
                              بص هنا حتلاقي شخصية حنكوش

http://www.maxforums.net/showthread....cd%e4%df%e6%d4

بس طبعا لاتقارن مع كحلوشة ..كحلوشة أحلى كتصميم طبعا مش كأسم ههه

تقبل مروري
                              اه فعلا الكوش مشترك احنا لازم نتصل بكرونبو علشان يحل اللغز ده

عمل جميل جدا ما شاء الله .. ملاحظة فقط على معدن الطائرة اراه فاقع جدا وايضا الارضية والباقي رائع تسلم ايدك ..
                                Cinema R10 Video Tutoria

يعمل...
                                X