Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ازاى اصنع لوحة او يافطة مضيئة..؟! وعايز RPCs

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ازاى اصنع لوحة او يافطة مضيئة..؟! وعايز RPCs

السلام عليكم... رمضان كريم كل سنه وانتم طيبين

لو سمحتم عايز اعمل لوحه او يافطة مضيئه لمحل مثلا.. اضائة بالفيراى وانا بعرف استخدم الفيراى

ومحتاج مجموعة اربيسيهات

اخي العزيز استخدم خامة اسمها فيري لايت ثم بعدها قم بوضع الصورة التى ترغب بها ان تكون مضية
    bassam_alzaydi@hotmail.com

المشاركة الأصلية بواسطة bassam9211 مشاهدة المشاركة
      اخي العزيز استخدم خامة اسمها فيري لايت ثم بعدها قم بوضع الصورة التى ترغب بها ان تكون مضية

شكرا.. جزاك الله الف خير

أصبت يا اخى ومن ناحية ال rpc انا املك ولكن مساحته جبارة ولا استطيع رفعها انها تقريبا 20 جيجا

المشاركة الأصلية بواسطة ahmedonlin مشاهدة المشاركة
          أصبت يا اخى ومن ناحية ال rpc انا املك ولكن مساحته جبارة ولا استطيع رفعها انها تقريبا 20 جيجا
          طيب دلنى على المواقع البتنزل منها وانا اتعامل.. او ارفع المهم فقط انا مش عايز 20 جيجا اربيسيهات لاشخاص واطفال ناس بتتسوق يعنى الحاجات الممكن تحطها فى مول او مشهد خارجى.. واربيسيهات نبات مش عايز حاليا غير نخل.
          شكرا....

خذ برأي الاخوه

vray light هو أفضل خيار

بالتوفيق

اخى الكريم لو استطيع رفع مجموعة ال rpc ما تأخرت ولا اعرف من اى موقع تم التنزيل لأنها مكتبة كاملة واشتريتها من واحد على 5 دي فى دى ولكن بالبرنامج نفسه rpc يعنى تقدر تعمل داونلود لملفات rpc جديدة انا اقيم بالسعودية لو انت قريب منى

المشاركة الأصلية بواسطة ahmedonlin مشاهدة المشاركة
                اخى الكريم لو استطيع رفع مجموعة ال rpc ما تأخرت ولا اعرف من اى موقع تم التنزيل لأنها مكتبة كاملة واشتريتها من واحد على 5 دي فى دى ولكن بالبرنامج نفسه rpc يعنى تقدر تعمل داونلود لملفات rpc جديدة انا اقيم بالسعودية لو انت قريب منى
                مشكور اخى الكريم..
                لكن انا مقيم بالكويت.. ولكن لى قريب موجود بالمدينة بالسعودية سياتى للكويت الاسبوع القادم لو قريب منك ممكن اتفق معاه يقابلك ينسخ السديهات او يشتريهم منك زى ما تحب
                لو الموضوع ممكن راسلنى على الخاص

يعمل...
                X