Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نفسى اعرف حزفتوا موضوع القبطان عزوز ليه

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• نفسى اعرف حزفتوا موضوع القبطان عزوز ليه

والله انا حزين جدا بسبب الحزف ده صاحب الموضوع زنبه ايه عشان لما يعرضلنا خبر حقيقى نتعامل معاه كده وكمان ينتهى الحال بحزف موضوعه بدل متحزفوا الردود المستفزة الى خرجت الموضوع عن مساره

وبالنسبة للناس الى خربت الموضوع
    انا مش عارف انتوا عايزيين ايه بالظبط الصراحة بتحبوا جو الخناقات اوى كده الراجل كل الى قاله حقيقة موجودة على احد المواقع ولا اتكلم فى ثرى دى ولا تو دى ولا جودة ولا بتاع وحطلكم المصدر عشان محدش يفتى ويقوله الكلام ده على اساس ايه والله انا كنت بلومه على تهوره فى الردود بس الصراحة المرة دى عنده حق لانكم انتوا الى غيرتوا مسار الموضوع

الراجل لقى شغله متكرم على احد المواقع وفرح وعنده حق يفرح وحب يشارككم فرحته لقى احقاد وانتقادات برا مجال موضوعه من اصله مش عارف امتى هنتعلم نقدر الناس ونرد عليهم باحترام او حتى نحترم مشاعرهم هو مطلبش من حد منكم النقد دلوقتى هو عرض خبر حقيقى محدش فيكم يقدر يكدبه بس هنقول ايه بس ربنا يعافينا

الف مبروك يا حسام ليك ولسامح ول عبد الله المخرج ولكل فريق العمل المحترم

والله اخي اسلام انا دخلت بعد الافطار لتصليح الموضوع وحذف الكلام الجارح وجدت الاخ صاحب الموضوع رد عليهم بنفس الاسلوب
    وكنت مضطر لحذف الموضوع لانه اصبح اقرب لخناقه
    بلاد الكوارث
    حيث جميع الشعب وجلاديه يبحثون عن العقل والقلب والشجاعه المفقودين
    لكن للاسف لاوجود للساحر اوز
    وتنتهي القصه بفقد الحذاء الاحمر
    وتبقي اليس في بلاد الكوارث للابد

مدونتي

كده غلط في الزلط ..

ما شاء الله عليك استاذ ياسر فعلا الموضوع كان حينحدر مستوى النقاش فيه أحيك أخى على تصرفك السليم .

يجب ان نحترم وجهه نظر الأداره .

المشاركة الأصلية بواسطة eslamafify مشاهدة المشاركة
          والله انا حزين جدا بسبب الحزف ده صاحب الموضوع زنبه ايه عشان لما يعرضلنا خبر حقيقى نتعامل معاه كده وكمان ينتهى الحال بحزف موضوعه بدل متحزفوا الردود المستفزة الى خرجت الموضوع عن مساره

وبالنسبة للناس الى خربت الموضوع
          انا مش عارف انتوا عايزيين ايه بالظبط الصراحة بتحبوا جو الخناقات اوى كده الراجل كل الى قاله حقيقة موجودة على احد المواقع ولا اتكلم فى ثرى دى ولا تو دى ولا جودة ولا بتاع وحطلكم المصدر عشان محدش يفتى ويقوله الكلام ده على اساس ايه والله انا كنت بلومه على تهوره فى الردود بس الصراحة المرة دى عنده حق لانكم انتوا الى غيرتوا مسار الموضوع

الراجل لقى شغله متكرم على احد المواقع وفرح وعنده حق يفرح وحب يشارككم فرحته لقى احقاد وانتقادات برا مجال موضوعه من اصله مش عارف امتى هنتعلم نقدر الناس ونرد عليهم باحترام او حتى نحترم مشاعرهم هو مطلبش من حد منكم النقد دلوقتى هو عرض خبر حقيقى محدش فيكم يقدر يكدبه بس هنقول ايه بس ربنا يعافينا

الف مبروك يا حسام ليك ولسامح ول عبد الله المخرج ولكل فريق العمل المحترم
          نا مش فاهم ليه انتوا بتعملوا كده انا كل الى عرضته خبر والناس بتهاجمنى من غير سبب والى يقول ردودى عمرها مكانت كويسة والى يقولى اخرك تفتخر بشغلك ده قدام اصحابك واهلك كانى اجرمت انى عرضت عليكم خبر حقيقى وحطيتلكم مصدره بصراحة مش عارف اقولكم ايه

والى عايز يرفع مستوى السوق وبيحمل المسلس بتاعنا بس المسئولية دى يا ريت يراجع نفسه تانى قبل اما يتكلم

بالنسبة للاخ ياسر انا اسف جدا على الطريقة الى اتكلمت بيها بس الناس هى الى اضطرتنى للطريقة دى ولو حزف الموضوع كان فى المصلحة فانت ادرى

المشاركة الأصلية بواسطة fan4lucas مشاهدة المشاركة
              ما شاء الله عليك استاذ ياسر فعلا الموضوع كان حينحدر مستوى النقاش فيه أحيك أخى على تصرفك السليم .

يجب ان نحترم وجهه نظر الأداره .
              ومتشكرين على مساعدتك فى انحدار مستوى الموضوع

المشاركة الأصلية بواسطة y@sser مشاهدة المشاركة
                والله اخي اسلام انا دخلت بعد الافطار لتصليح الموضوع وحذف الكلام الجارح وجدت الاخ صاحب الموضوع رد عليهم بنفس الاسلوب
                وكنت مضطر لحذف الموضوع لانه اصبح اقرب لخناقه
                الصراحة يا اخ ياسر انا مشفتش اخر رد ليه بس طالما انت حزفته يبقى كان عندك حق

انت من الناس الى الواحد ميعرفش يعمل حاجة الا انه يحترمها

طيب ممكن الموضوع يرجع لمرحلة ما قبل الخناق
                  فيه نقطه يا ريت كل الاخوه يلاحظوها علشان نقدر نعمل مستوي جيد للحوار
                  المشرفين مش موجودين 24 ساعه
                  يعني الي حد يغلط فيه لو بلغ عند الرد الي مش عاجبه وصبر شويه لغاية ما حد من المشرفين يدخل اكيد الامور هاتكون افضل
                  .........................
                  شكرا اخي اسلام علي الثقه الغاليه
                  بلاد الكوارث

مدونتي

شكرا يا اخ ياسر علي الرد وشكرا برضو للي بوظو الموضوع لانهم عرفوني الاخ ياسر
                    شكرا يا اسلام علي المسانده الكبيره دي

يا ريت يا اخ ياسر لو ينفع ترجع الموضوع عشان بعد كده اى حد عايز يبوظ موضوع حد هيعمل كده

وبالنسبالك انت يا حسسام اى رد ميعجبكش بلغ عنه الادارة زى ما الاخ ياسر قالك وهتلاقى ما يرضيك صدقنى

بص هتلاقى تحت اسم كل واحد وصوته مثلث اصفر صغير صاحب الرد الى ميعجبكش تعالى على رده ودوس على المثلث ده للتبليغ عن الرد المخالف

يا شباب حصل خير ورمضان كريم
                        Minyawy Motion Graphic Designer
                        Facebook

يعني الي حد يغلط فيه لو بلغ عند الرد الي مش عاجبه وصبر شويه لغاية ما حد من المشرفين يدخل اكيد الامور هاتكون افضل
                          اخي ياسر .. انا بلغت قبل كده عن اكتر من رد كان ضدي وردود ضد ناس تانيه كمان لكن مفيش اي تجاوب او اي رد عليا .. او اي تصرف في الموضوع .. وفي الاخر الموضوع بيقلب شتايم وبيتقفل او يتخذف ..

الموضوع مفتوح يا جماعه الان
                            ...........................................
                            اخي نادر انا راجعة منتدي البلاغات ولم اجد مواضيع لك لو هناك مشكله ياريت تكتبها في الملاحظات بخصوص الردود الي قلت عليها
                            بلاد الكوارث

مدونتي

أخى ياسر أحترم وجهه نظر الأداره جيدا بعد ما رجعت الموضوع لم أجد أى تطاول من أى عضو ولا حتى المحترم صاحب الموضوع فلماذا حزفت الموضوع ؟

ولماذا تم أعادته ! هل المسأله كلها تدور بهوى الأداره ...

كل ما فعلته أنت الأن زياده الموضوع لموضوعان ليس الا ...بمعنى زياده المشكله لمشكلتان .

أتمنى للجميع التوفيق ورمضان كريم

يعمل...
                              X