موضوع: طلب بسيط

ردود: 9 | زيارات: 878
    مشرف منبر Softimage|XSI
    صور رمزية donjwan88
    المنطقة
    مصر
    ردود
    5,723

طلب بسيط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة احبائي الكرام اعضاء المايا

ممكن طلب

انا عاوز شخصية او شخصيتين شبيها بشخصيات هذة الصورة ويا ريت يكون تصميمهم مش كلة مثلثات لاني عاوز اتاكد من حاجة في الواير

واكون مشكور

تم تصغير هذه الصورة ، لمعاينة الصورة بحجمها الاصلي اضغط على هذا الشريط ، ابعاد الصورة الاصلية 720x408

طبعا انا مقصدش ان الشخصيات تكون نفس الشخصيات انا عاوز بس اي شخصية بنفس الاستايل اللي في الصورة

لاني دورت كتير على موديلات جاهزة على النت وملقتش ارجو ان اجد عندكم يا اعضاء المايا
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
    وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

مشرف منبر Maya
    صور رمزية M. Maya
    المنطقة
    Kingdom Of Islam
    ردود
    3,867
    أخ دنجوان الرابط التالي عليه مودل جاهزة لشخصيات كالتي في الصورة ..

اتفضل الرابط:

http://gfx3dmodel.wordpress.com/category/3d-characters/

وفيه كمان الرابط هادا فيه مودل لشغلات كتير:

http://www.hongkiat.com/blog/60-exce...odel-websites/

أخ دنجوان تعرف كيف خامة الماء بتنعمل .. يعني لو بدي أعمل ماء في كاسة كيف أعمل خامة الماء .. الله يخليك ضروري

مشرف منبر Softimage|XSI
    صور رمزية donjwan88
    المنطقة
    مصر
    ردود
    5,723
    بجد الف شكر اخي M. Maya مش عارف اشكرك ازاي انا طلع عيني علشان الاقي شخصيات بنفس الاستايل دة

الف الف الف شكر اخي العزيز

وربنا يوفقك وايوفقنا جميعا

وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

مشرف منبر Maya
    صور رمزية M. Maya
    المنطقة
    Kingdom Of Islam
    ردود
    3,867
    أخ دنجوان تعرف كيف خامة الماء بتنعمل .. يعني لو بدي أعمل ماء في كاسة كيف أعمل خامة الماء .. الله يخليك ضروري ..

أنا طلع عيني ومش عارف كيف بتنعمل خامة الماء .. دورت على النت كتير وما لقيت الطريقة .. الله يخليك ضروري

مشرف منبر Softimage|XSI
    صور رمزية donjwan88
    المنطقة
    مصر
    ردود
    5,723
    بصراحة اخي M. Maya للاسف معرفش خامة الماي بتتعمل ازاي لاني ضعيف جدا في حكاية الخامات دي بص اقولك عليك وعلى استاذنا الغال بو نواف او استاذنا العزيز نزال هما الاثنين دول هيساعدوك جدا في الموضوع دة

انا اسف جدا وخصوصا ان دة اول طل تطلبة مني

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

مشرف منبر Maya
    صور رمزية M. Maya
    المنطقة
    Kingdom Of Islam
    ردود
    3,867
    يا سيدي ولا يهمك .. كفاية إنك رديت ..

الف شكر اخ M. Maya عالمواقع الخرافية ... سلامي

شكلك دونجوان ::مقبل على مرحلة انتقالية تطويرية قوية في تصميم الشخصيات ::ناوي نيه كبيره جداااااااااااااااااااااااااااااااا

الله يوفقك

:::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

http://www.youtube.com/watch?v=PsHej...layer_embedded

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

غايتنا رضواناللهسبحانه وتعالى

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط

http://www.imanway.com/vb/forum.php

مشرف منبر Softimage|XSI
    صور رمزية donjwan88
    المنطقة
    مصر
    ردود
    5,723
    ههههه حبيبي ايو مابا فعلا انا ناوي وبجهزلها حاليا ولكن لازم الاول انتهي من ةخامات الديناصور وقريبا ان شاء الله هتشوفوا الخامات

وربنا يوفقك وايوفقنا جميعا

وإن كانت مثل زبد البحر

مدونتي

كلمات دلالية لهذا الموضوع

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل