Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

كم صعب ان اعرض هذه بين وحوش التصميم هنا لكنه اول تصميم لى بدون اى مساعده وارجو النقد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• كم صعب ان اعرض هذه بين وحوش التصميم هنا لكنه اول تصميم لى بدون اى مساعده وارجو النقد

بسم الله الرحمن الرحيم

فى البداية فكرتى هى بسيطة لاننى والحمد لله فى برنامج افتر افكت الحمد لله طبعا كويس جدا

ففكرت بما انى فى المايا كنت كويس فاحس من نفسى جامد ونزلت هذا الشهر 35 جيجا وان شاء الله هخلصهم

واكتشفت ان برنامج مايا يعطى حسب الانسان وفكره لو بتحب وتعشق التصميم مثلى سوف يعطيك البرنامج بما لا تتوقع حتى

===================

الجزاء الاول والفكره

===================

الفكره هيا انى اعمل مازنجر زد كامل بالمايا والحوامه بكل الماتريل اللى جوه الطياره بالاذرر والحمد لله عملت كرسى وعملت المراوح وطارت الطائره ففرحت اوى وقلت ازم اعمل الطياره وادخلها فى الرس المارد مازنجر

لانى اعشق هذا الكرتون ففكر بما ان ممكن اصمم بيت واصور بالجرين السكرين او الكرومه يعنى ممكن اعمل شخص يتحكم بالطائرة ويتحكم فى مازمجر من هذه اللحظة والفكره مسيطره عليه جدا فبعد تعب لانى كما قلت لست بالخبر انا مبتداء جدا كمان بين وحشو العرب اللى فى المنتدى هنا

==================

للعلم انا معلوماتى عن المنتل رى والهيبر شيد صفر

وجبت النهاردة وامبارح 5 كرسات علشان اتعلم ازاى اخلى الصتميم عالمى وان شاء الله راح اوريكم بعد شهر من الان

الحلم اللى بحلم بية وهو انى اعمل كليب 5 دقائق وشخص يقود مازنجر

اليوم والحمد لله قدرت اعمل مازنجر بعد تعب 6 ساعات لانى مبتداء مش عارف اى حد يصممه فى قد اية

وممكن حد يتريق ويقول دا تافه التصميم يتعمل فى ربع ساعه بس انا كويس انى حولت وبسعى للى فى دماغى وبحاول احققة

==================
    الى التصميم
    ==================
    Mazinger z Fornt

==================
    Mazinger z Right Side

==================
    Mazinger z Left Side

==================
    Mazinger z Top

==================
    Mazinger z BACK

==================
    ودى صورة بدون الوير فريم

==================
    وان شاء الله بخلص الحوامه الاسبوع داه بالجسم وبحركهم ان شاء الله وسوف اعرض النتائج هنا
    ==================
    وفى النهاية ارجو النقد وبشده ونبى علشان احسن من مستويا اذا كان دا مستوى يعنى

جميل موفق انشاء الله

ما شاء الله...............ننتظر المزيد منك.........

اللهم ارحمني فوق الارض و ارحمني تحت الارض و الطف بي يوم العرض فلا ارى لي من ملاجئ غير رحمتك التمس بها وليس لي من الاعمال ما افتخر به لما القاك ..

اعمالي
      https://www.artstation.com/the_physicist

جميل ماشاء الله ننتظر النهايه
        لاكن لو تضع هذا الموضوع في قسم الورش يكون افضل وتضع هنا العمل النهائي
        طبعا بقسم الورشات يمكنك ان تضع التطورات اول بأول

Animation
        اعمل لدنياك كأنك تعيش ابدا واعمل لآخرتك كأنك تموت غداً
        اذا طعنت من الخلف .. اعلم انك في المقدمه

---------

جميل موفق انشاء الله
          الله يكرمك اخى بس اسف ممكن لو تعدل كلمه انشاء الله لانه غلط وانا شايف ان نصف المصرين واخونا العرب بيكتبو

انشاء الله ..... والصح هو ...... إن شاء الله واسف لو كنت بضيقك بس ادينى باخد ثوابها وان شاء الله انتا كمان تاخد ثوابها وتقلها لشخص اخر

ما شاء الله...............ننتظر المزيد منك.........
            ان شاء الله بوريكم الشغل اول باول لان هذا الموقع لة الفضل الثانى فى تعلم المايا والفضل الاول لله سبحانه وتعالى ثم simply3dworld و digital tutorial ثم المنتدى هنا

جميل ماشاء الله ننتظر النهايه
              لاكن لو تضع هذا الموضوع في قسم الورش يكون افضل وتضع هنا العمل النهائي
              طبعا بقسم الورشات يمكنك ان تضع التطورات اول بأول
              اوكى حبيبى ان شاء الله بضعة الان وشكرا على التوجيه

ماشاء الله عمل جميل
                ارجو ان تستمر فيه الى النهاية
                متابعك ان شاء الله
                أيّهذا الشّاكي وما بك داء .... كن جميلا تر الوجود جميل

بداية موفقة إن شاء الله

في انتظار الباقي

أصغ لي فليس العلم الا بستة ........... سأنبيك عن تفصيلها ببيان

ذكاءُ وحرص وأجتهادُ وبلغة ........... وإرشادُ أستاذٍ وطولُ زمان (الامام الشافعي- رحمة الله)

يعمل...
                  X