Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الجهاز لا يتعرف على البارتشنز جميعها ..

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الجهاز لا يتعرف على البارتشنز جميعها ..

السلام عليكم جميعاً ..

عندي مشكله في الجهاز .. حيث ان الهارد ديسك الخص بي مساحته بالكامل 320 جيجا ..

لكن عندما ارى حجم البارتشنز اجدها لا تتجاوز 120 جيجا !!

حاولت ان اقوم بتقسم البارتشنز مره اخرى وانا اسطب الويندوز لكن لا يقبل . حيث ان المساحه استهلكت كاملها !

ارجو ان تفيديوني . وبالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة نادر ندوره مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم جميعاً ..

عندي مشكله في الجهاز .. حيث ان الهارد ديسك الخص بي مساحته بالكامل 320 جيجا ..

لكن عندما ارى حجم البارتشنز اجدها لا تتجاوز 120 جيجا !!

حاولت ان اقوم بتقسم البارتشنز مره اخرى وانا اسطب الويندوز لكن لا يقبل . حيث ان المساحه استهلكت كاملها !

ارجو ان تفيديوني . وبالتوفيق
    لو عندك هارد تاني، حط السليم ماستر والتاني سليف، وحاول تشوف إيه العيب من هناك
    (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

للأسف يا ممنور ماعنديش هارد تاني .. بس انا حاسس ان العيب من الهارد بتاعي فعلا .. بس عايز اعرف في برنامج يقدر يعرفني كل حاجه عن المساحه بتاعت الهارد وكده قبل ما اخد قرار الذهاب لشراء واحد تاني

المشاركة الأصلية بواسطة نادر ندوره مشاهدة المشاركة
        للأسف يا ممنور ماعنديش هارد تاني .. بس انا حاسس ان العيب من الهارد بتاعي فعلا .. بس عايز اعرف في برنامج يقدر يعرفني كل حاجه عن المساحه بتاعت الهارد وكده قبل ما اخد قرار الذهاب لشراء واحد تاني
        partition magic أشهرهم
        (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

شكرا يا باشا .. هشوف واققولك

الحمد لله نجحت معي .. وجدت طريقه اخرى استعدي بها البارتشن الباقيه من ادوات الويندوز .. شكرا للجميع

يعمل...
            X