Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سؤال هااااااااام فى الانميشن!!!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سؤال هااااااااام فى الانميشن!!!

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته...
    كنت اود الاستفسار عن التكنيك المستخدم في هذا الفيديو مع العلم إنى مبتدأ فى عالم الأنيمشن على ال 3ds Max و عايز أعرف Tutorial كوىس يعلمنى هذا التكنيك بالتفصيل, و لكم جزيييييييييييييييييل الشكر.

http://www.youtube.com/watch?v=THocaMaydO8

Partical system + Max script

شكرا اخ سلمان, ب انا كنت عايز اعرف الطريقة بالتفصيل اكتر من كده شويه,عشان انا مش باشتغل انيميشن كتير, يا ريت لو تعرف تقولى على موقع فيه Tutorial يعلمنى التكنيك دا تبقى قدمتلى خدمه متييييييينه...

Da effect momkn telay script gahez ta7oto fl max wa howa ya3ml al effect da lewa7do,hab2a ashoflak fe anhy site wa 2a2olak 3aleh...

مشكوووووووووووووور, بس انا لسه مش عارف أعملها اذااااااااااااااى يا جماعه!!
          حد يساعدنى!

و الله انا لسه مبتدئة في تعلم الماكس وكان نفسي اساعدك وانا زعلانه جدا علشان معنديش حاجه اقدر اساعدك بيها بس اصبر ومن يتقي الله يجعل له مخرجا

ما بعرف بالظبط هذا النوع ...بس مثل ما قالوا شوف البارتكلز و الماكس سكربت.....و إذا بدك مواقع شوف ديجيتال تاتورز
              أو السي جي أكادمي

<<Nobody>> سابقاً

ما بعرف اذا هادا اللينك ممكن يفيدك بس شوفو على كل حال ...
                http://www.scriptspot.com/3ds-max/tu...ject-to-anoter
                كيف يكون لك بيت فى الجنه ردد: سوره الاخلاص 10 مرات
                كيف يكون لك كنز فى الجنه قل : لاحول ولا قوه الا بالله
                كيف تغرس لك نخله فى الجنه قل : سبحان الله العظيم و بحمده
                كيف تغفر لك ذنوبك و ان كانت كزبد البحر ردد : سبحان الله و بحمد 100 مره
                كيف تكسب الف حسنه و تحط عنك الف سيئه ردد: سبحان الله 100 مره
                كيف تكسب عن كل مسلم و مسلمه و مؤمن و مؤمنه حسنه قل : الله اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
                كيف تكسب اجر القران كاملا ردد : سوره الاخلاص 3 مرات

shokran leko ya gama3a 3ala al mosa3da bs al tutorial da msh howa bardo al effect al ana badawar 3aleh,bs bedaya kewaysa abda2 at3aleem menha,wa shokran 3ala ehtemamko

الفديو الثالث من هذا الرابط أقرأ تعليقي عليه

http://www.maxforums.net/showpost.ph...8&postcount=47
                    قال نبينا صلى الله عليه و سلم (إن محقرات الذنوب،متى يؤخذ بها صاحبها تهلكه) رواه أحمد
                    /
                    "إن المؤمن يرى ذنوبه كأنه قاعد تحت جبل يخاف أن يقع عليه، وإن الفاجر يرى ذنوبه كذباب مر على أنفه فقال به هكذا " رواه البخاري من كلام ابن مسعود رضي الله عنه
                    /
                    روي عن ابن عباس رضي الله عنه أنه قال : " لا صغيرة مع الإصرار و لا كبيرة مع الإستغفار"

أستغفر الله العظيم

Shokran leek K.F howa da blzabt al effect aly ana 3ayzo wa fe3ln ana 3amalt search 3araft enno bayat3ml bl Thinking particles plug-in bs enta bet2ool 3aleeh sa3b awe wa mafesh 7ad 7atet tutorial 3an ezay a3ml beeh transformation! ana badawar 3ala tutorial wa Rabena yawafa2 isAllah.
                      Shokran leek K.F

يعمل...
                      X