Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

(من شباب مصر لـ شباب الجزاير : فزنا مفزناش , الكورة متفرقناش

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

وبعد ما اتنرفز ياعني يا ضياء ايه اللي هيحصل
    طبعا اتنرفزت ولو مش على اللاعيبة
    بس على الصورة اللي فيها ممثلات

بس الناس ديه مش كل الجزائر زي ما فيه ضياء في مصر بيشجع من غير تعصب ولا شتيمة برضه في ناس من الجزائر كده

مينفعش نعمم في حاجة زي ديه ولا ينفع نعمل معاهم احنا كمان كده

احنا هنقابلهم في الاستاد ان شاءالله نيا هاها ها ها ها ( ضحكة الاشرار )
    يبقى يخرج حد منهم سليم ( جزء من الرسالة مفقود )

المشاركة الأصلية بواسطة oussabb مشاهدة المشاركة
      ماتش يفوت ولا حد يموت
      المتعصبيين من الجانبيين المصري والجزائري
      بالنسبة للاخ ضياء لو كان منصف قليلا واضاف بعض تعليقات وصور المتعصبين من الجمهور في مصر
      فيهم صحفي لا اتذكر اسمه يبدا باديب قال انه المصريين اللي علموالجزائريين اللغة العربية وحرروهم و و و...

ربي يهدينا ان شاء الله بالمناسبة انا جزائري .
      مهو للاسف مشوفتشاي صور اساءه للجزائر خالص من المصرين ...
      في ردودو وتعليقات وحشه من الجانبين لكن صور وفيديوهات للمصرين اهانة للجانب الجزائري الصراحه لم اري
      وبالنسبه لعمراديب ... انا شوفت الحوار بتاعه ...
      الراجل مقلش اي كلمه غلط في الجزائر خاااااالص ... هو الي كان بيقولوا بالظبط ... مش عارف ليه الكره من الجانب الجزائري للمصرين من غير داعي ده كوره ... وده حتي مصر اااااايام الاحتلال بعتت مدرسين لغه عربيه للجزائر عشان اللغه العربيه لا تندسر في الجزائر ... ودي حقيقه .. الراجل مقلش حاجه غلط ...
      وبالنسبه لكلمه حرروهم اكيد تقرء في التاريخ ان مصر بعت مجهدين لكل حته محتله ومنه الجزائر ..
      الراجل بس الي بيقوله يعني احنا كويسين مع بعض ومفيش اي مشكله ... هما ليه بيكرهونا كدا ...
      الحياة ألم يخفيه أمل
      أمل يحققه عمل
      وعمل ينهيه أجل
      ثم يجزى كل امرئ بما فعل

المشاركة الأصلية بواسطة shady sobhy مشاهدة المشاركة
        وبعد ما اتنرفز ياعني يا ضياء ايه اللي هيحصل
        طبعا اتنرفزت ولو مش على اللاعيبة
        بس على الصورة اللي فيها ممثلات

بس الناس ديه مش كل الجزائر زي ما فيه ضياء في مصر بيشجع من غير تعصب ولا شتيمة برضه في ناس من الجزائر كده

مينفعش نعمم في حاجة زي ديه ولا ينفع نعمل معاهم احنا كمان كده

احنا هنقابلهم في الاستاد ان شاءالله نيا هاها ها ها ها ( ضحكة الاشرار )
        يبقى يخرج حد منهم سليم ( جزء من الرسالة مفقود )
        يا شادي .. هو انا قولت تعميم ولا قولت كله كدا ...
        هقولك تاني بقولك الاهانه كله من جانب الجزائر ... وبقول الجماهير المصريه مشحونه جدا ...
        واعتقد بعد كل الشتايم دي والتهزيق اكيد هتحصل مصيبه في الاستاد .. ويبقي محدش يلوم حد المصريين سعته
        نصيحه مني مفيش حد جزائري يروح للاستاد ولو حد راح ميقولش عوروني ليه ...
        انا عن نفسي كنت رايح الاستاد .. بس من كتر ما شوفت رسايل تهديد من الربطات والمشجعين علي المنتديات
        بسبب الصور والفيديوهات والاغاني ... والتصريحات من اللعيبه الجزائريه كمان ... مش رايح الاستاد
        ده في لاعب جزائري قرتله تصريح ... فعلا كنت لو شوفته قدامه كنت ضربته هو والي يتشددله .. وواحد تاني جاي مصر يكرب الجمل ... هيركب ان شاء الله الجمل ....
        يعني برضه مش هقولك جمهور بس ده تصريحات اللعبين
        الحياة ألم يخفيه أمل
        أمل يحققه عمل
        وعمل ينهيه أجل
        ثم يجزى كل امرئ بما فعل

diaaking ... أنت تغطي الشمس بالغربال ... الصحف موجودة والإنترنت موجودة لذلك من يريد معرفة الحقيقة فلن يجد صعوبة في إيجادها ... ولا داعي للدخول في جدال عقيم نحن في غنى عنه ... نحن لا ننكر فضل أحد.. ولكن لا داعي للتضخيم ... ولنا فضائل لا يجب نكرانها
          إقرأ هذه الفقرة المقتبسة من موسوعة ويكبيديا
          شاركت الجزائر حرب أكتوبر 1973 على الجبهة المصرية بالفوج الثامن للمشاة الميكانيكية ، كان الرئيس الجزائري هواري بومدين قد طلب من الاتحاد السوفيتي شراء طائرات وأسلحة لارسالها إلى المصريين عقب وصول معلومات من جاسوس جزائري في أوروبا قبل الحرب مفادها أن إسرائيل تنوي الهجوم على مصر وباشر اتصالاته مع السوفيات لكن السوفياتيين طلبوا مبالغ ضخمة فما كان على الرئيس الجزائري إلى أن أعطاهم شيك فارغ وقال لهم أكتبوا المبلغ الذي تريدونه ، وهكذا تم شراء الطائرات والعتاد اللازم ومن ثم إرساله إلى مصر ،
          يظن الناس بي خيرا وإني... لشر الناس إن لم تعفُ عني

اهو ده الكلام اللي يزعل بقى
            خرجنا من الكورة خالص

المشاركة الأصلية بواسطة shady sobhy مشاهدة المشاركة
              اهو ده الكلام اللي يزعل بقى
              خرجنا من الكورة خالص
              أعتذر أعتذر أخي ... زلة لسان وستحذف الردود المخالفة إن شئت

بل أكثر من هواية هي لقمة العيش يا أخي .
                هذه هي المشكلة اخي انا امثلة كثيرة من اناس حقا يرفعوا رأس الجزائر مثال دكتور في الاعلام الآلي متزوج وليس له منزل ثابت يقيم فيه ، معماريين كثر عانوا من البطالة في الجزائر حتى اظطروا للهجرة ، مهندس فيي الاتصالات يعامل كأنه صاحب مستوى ابتدائي وهذه بعض الامثلة التي اعرفها شخصيا والكثييير من العقول الجزائرية التي تهان داخل الجزائر وكل هؤلاء لا يرفعون رأس الجزائر بينما بعض الاشخاص يلعبون ويلهون ويتنعمون باموال كثيرة كان الاولى ان تصرف على هؤلاء الجامعيين الذين تتمنى اي دولة اوروبية
                ان يدخلوها ..

أنا هتفرم في الآخر
                  أنا عندي اأمتحان Database في يوم متش و كمان أنا ساكن في مدينة نصر ولازم أعدي على أستاد في طريق و مصيبة أمتحان ساعة 2
                  يوم احد هجمع كم توقيع و أوديه لرئيس أكاديمية بتأجيل أمتحان
                  There’s a myth that time is money. In fact, time is more precious than money. It’s a nonrenewable resource. Once you’ve spent it, and if you’ve spent it badly, it’s gone forever.
                  Neil Fiore

انا كتبت رد طويل وبعد كدا مسحته عشان ميتوجعش دماغي علي الفاضي ....
                    بس الحاجه الي عايز اقوله الرد الي كتبه ...
                    اعتقد انت بتقول عمرو اديب شتم في الجزائرين ... وانا بنقلك رده ... مش انا الي قايل
                    وواضح ان الراجل مغلطش في اي حاجه ...
                    الحياة ألم يخفيه أمل
                    أمل يحققه عمل
                    وعمل ينهيه أجل
                    ثم يجزى كل امرئ بما فعل

اولا اللى كان بيسال عن الجريده هى جريده الشروق الجزائريه
                      ثانيا
                      اعتقد انت بتقول عمرو اديب شتم في الجزائرين ... وانا بنقلك رده ... مش انا الي قايل
                      عمرو كل اللى قاله انه قال مصر هتكسب الجزائر و منتخب مصر افضل بس انا شفت الحلقتين على النت هو من حقه يتمنى الفوز لمنتخب بلاده
                      بسم الله الرحمن الرحيم
                      (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
                      صدق الله العظيم
                      اللهم ارحم امى و عافها و اعف عنها و اكرم نزلها و وسع مدخلها

المشاركة الأصلية بواسطة diaaking مشاهدة المشاركة
                        مهو للاسف مشوفتشاي صور اساءه للجزائر خالص من المصرين ...
                        في ردودو وتعليقات وحشه من الجانبين لكن صور وفيديوهات للمصرين اهانة للجانب الجزائري الصراحه لم اري
                        وبالنسبه لعمراديب ... انا شوفت الحوار بتاعه ...
                        الراجل مقلش اي كلمه غلط في الجزائر خاااااالص ... هو الي كان بيقولوا بالظبط ... مش عارف ليه الكره من الجانب الجزائري للمصرين من غير داعي ده كوره ... وده حتي مصر اااااايام الاحتلال بعتت مدرسين لغه عربيه للجزائر عشان اللغه العربيه لا تندسر في الجزائر ... ودي حقيقه .. الراجل مقلش حاجه غلط ...
                        وبالنسبه لكلمه حرروهم اكيد تقرء في التاريخ ان مصر بعت مجهدين لكل حته محتله ومنه الجزائر ..
                        الراجل بس الي بيقوله يعني احنا كويسين مع بعض ومفيش اي مشكله ... هما ليه بيكرهونا كدا ...
                        فعلا أخي و الجزائر أرسلت جنودا في حرب مصر مع اسرائيل .... لكم فضل علينا و لنا فضل عليكم .... هذه هي الإخوّة ... أنا أخوك شئت أم أبيت من واجبي الدفاع عنك و من واجبك الدفاع عني سواء أسأت إليك أو أحسنت ...
                        حتى لو اختلفنا ...
                        أما عن الإهانات فهي لأطفال صغار من الجانبين و لا تعكس مشاعر الشعبين طبعا ...

تحياتي

abdallah35 شابو ليك بجد

المشاركة الأصلية بواسطة abdallah35 مشاهدة المشاركة
                            فعلا أخي و الجزائر أرسلت جنودا في حرب مصر مع اسرائيل .... لكم فضل علينا و لنا فضل عليكم .... هذه هي الإخوّة ... أنا أخوك شئت أم أبيت من واجبي الدفاع عنك و من واجبك الدفاع عني سواء أسأت إليك أو أحسنت ...
                            حتى لو اختلفنا ...
                            أما عن الإهانات فهي لأطفال صغار من الجانبين و لا تعكس مشاعر الشعبين طبعا ...

تحياتي
                            انا بادن في ملطا ... اقرء ردي الي انا كتبه واقرئ ردي السابق ..............
                            هتفهم انه مش كلامه ده نقل كلام عمرو اديب عشان اوضح انه لم يسئ للجزائرين ..........
                            الحياة ألم يخفيه أمل
                            أمل يحققه عمل
                            وعمل ينهيه أجل
                            ثم يجزى كل امرئ بما فعل

المشاركة الأصلية بواسطة diaaking مشاهدة المشاركة
                              انا بادن في ملطا ... اقرء ردي الي انا كتبه واقرئ ردي السابق ..............
                              هتفهم انه مش كلامه ده نقل كلام عمرو اديب عشان اوضح انه لم يسئ للجزائرين ..........
                              يا أخي إسأل أحد اللاعبين المصريين ليخبرك من هو عمرو اديب ... حتى هم لم يسلموا منه ... سبحان الله لماذا تدافع عنه؟؟؟..

المشاركة الأصلية بواسطة zombie مشاهدة المشاركة
                                يا أخي إسأل أحد اللاعبين المصريين ليخبرك من هو عمرو اديب ... حتى هم لم يسلموا منه ... سبحان الله لماذا تدافع عنه؟؟؟..
                                ههههههههههههههههههههههههه
                                ادافع عن مين هو غلط اساسا عشان ادافع عنه .. ولا اقف ضده .. انا بقولك الي قاله لاني اتفرجت علي الحلقه
                                يا حج انا مالي انا الي واجع دماغي علي الفاضي وبرد ...
                                الحياة ألم يخفيه أمل
                                أمل يحققه عمل
                                وعمل ينهيه أجل
                                ثم يجزى كل امرئ بما فعل

يعمل...
                                X