Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

(من شباب مصر لـ شباب الجزاير : فزنا مفزناش , الكورة متفرقناش

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• (من شباب مصر لـ شباب الجزاير : فزنا مفزناش , الكورة متفرقناش

http://amrkhaled.net/articles/articles3953.html

http://forum.amrkhaled.net/showthrea...post1050296381

والله يا شريف
    انا لسه شايف فيديو من ساعة
    لشباب في الجزائر ربنا يهديهم
    بيحرقو علم مصر ((

ديه رابطة مشجعي ومحبي مصر و الجزائر
      مصطفى حسني

فزنا مفزناش , الكورة متفرقناش

انا شفت فى مجله جزائريه غلافها كان عليه صوره حسن شحاته عروسه و الراجل بتاع الجزائر عريس حاجه تزهق و تقرف هنتخانق حتى على الكوره
          زمان كنا بنقول ان رؤساء بيتخانقوا و الشعوب حبايب النهارده العكس و ساعات الاتنين
          بسم الله الرحمن الرحيم
          (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
          صدق الله العظيم
          اللهم ارحم امى و عافها و اعف عنها و اكرم نزلها و وسع مدخلها

بس على فكرة بعد الماتش كله بيتنسي ^_^

المشاركة الأصلية بواسطة shady sobhy مشاهدة المشاركة
              بس على فكرة بعد الماتش كله بيتنسي ^_^
              هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
              هههههههههههههههههههه
              يا راجل ... ده الناس فكره لحد دلوقتي ان لاعب جزائري خرم عين دكتور مصري ... من 20 سنه
              هتقولي عملين يشتموا فينا ويحرقوا العلم ... ويحرقوا فنلة مصر ...عملين الفريق المصر كله علي وجوه سدات مصريات ... في الجزائر وعايزنا ننسي
              انا متوقع ان لومصر صعدت او مصعدتش لكاس العالم هتلقي جرحي واصابات في الجمهور الجزائري
              لانهم بتصرحتهم وعميلهم دي .. شحنوا الجمهور المصري .... المتعصب قبل الغير متعصب ...
              ثانيا متاكد مليار في الميه ....
              ان لو الجزائر مصعدتش لكاس العالم ... هتلقي مليون قضيه من الجزائر للفيفا .. يطلبوا باعده المباره لاي سبب ... عشان كدا نفسي يبقي في ماتش فاصل عشان يبقي الارض محيدا .. ومفيش اصابات اوي حاجه ..
              وميطلعوش يتحججو ويطلبوا باعدة الماتش ...
              الحياة ألم يخفيه أمل
              أمل يحققه عمل
              وعمل ينهيه أجل
              ثم يجزى كل امرئ بما فعل

هههههههه و يا ترى هتكون الارض المحايده مين فرنسا و لا ليبيا المفروض انها ارض محايده قريبه للبلدين
                بسم الله الرحمن الرحيم
                (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
                صدق الله العظيم

اي بلد مش هتفرق المهم تكون بره مصر لان ...
                  من كل الرغي الكتير بجد جالي صداع ... نفسي يخلص الماتش ونخلص ...
                  واي بلد تستحق وتقدر تشرف المسلمين في كاس العالم تصعد ...
                  لكن الشاتيم الكتير و التصريحات الكتير ... وكمان الصور المسئ لمصر عشان ماتش كوره مرفوض ..
                  والصراحه محدش يلوم الجمهور المصري اذا عمل اي حاجه في شوية الجمهور الي جاين يوم المباره ..
                  عشان مكينفعش باي حال من الاحوال يتحرق علم مصر ... كاننا اسرائلين ...
                  الحياة ألم يخفيه أمل
                  أمل يحققه عمل
                  وعمل ينهيه أجل
                  ثم يجزى كل امرئ بما فعل

اظن وقع الاختيار علي مصر وهذا غريب

ان تتقن عملك هي وحدها رسالة

كرة الهدم كما يسميها الشيخ لزهر سنيقرة
                      سبحان الله كيف ترجوا الفلاح في لاعبين وجماهير يضيعون صلواتهم من اجل انتظار كرة جلدية ومجموعة من الاذكياء تطاردها طبعا قلت اذكياء لان الملايين التي كسبوها من مطاردتهم للكرة يتمناها خيرة خريجي الجامعات الجزائرية والمصرية على حد سواء دكاترة ، ماجسيتير ، مهندسين ينتضرون عمل ومرتب محترم ولكن بلا فائدة ثم يأتي مجموعة من المهرجين
                      يحسنون الركض وراء كرة جلدية فيحصلوا على ملايين بأي عقل يقبل هذا .

انا اضيع وقتي في الدراسة واسافر بعيدا عن منزلي لادرس واعاني من المرضى عقليا الذين يدرسوننا ثم مشاكل الاقامة الجامعية ثم ياتي صعلوك في صغره كان يقضي وقته في اللعب في الشوارع ليصبح من يرفع رأس الامة .....

حقيقة اتمنى فوز المنتخب المصري حتى تتوقف الكوارث التي تحدث في الطرقات كلما فاز المنتخب الجزائري ..

نقطة صغيرة لمشجعي الرياضة من الدول العربية الافضل ان تشجعوا مصر لانهم عرب 100 بالمائة اما الفريق الجزائري
                      فأغلبهم لايحسنون التكلم بالعربية فضلا عن ان الكثير منهم يعيشون في فرنسا ومنهم من ولد هنالك

ملاحظة انا جزائري مائة بالمائة ومن قبيلة جاهدت فرنسا في اولى سنوات الاستعمار مع الشيخ بوعمامة وثم الجهاد بعد ثورة نوفمبر ولم اخرج من الجزائر في حياتي هذا فقط لمن يشكك في جزائريتي ههههههه

المشاركة الأصلية بواسطة تهراقا مشاهدة المشاركة
                        اظن وقع الاختيار علي مصر وهذا غريب

قرئته فين دي .... ههههههههه
                        انت بتكلم في موضوع تاني ولا ايه ...
                        الماتش في مصر اذا فزنا بفرق هدفين هيبقي في ماتش فاصل ...
                        وبعت الاتحاد الدولي لمصر والجزائر لتحديد 3 دول .. يقام علي احداهم الماتش الفاصل ..
                        مصر اختارت علي ما اتذكر السودان و غانا .. وتقريبا جنوب افريقيا او نيجريا ..
                        الحياة ألم يخفيه أمل
                        أمل يحققه عمل
                        وعمل ينهيه أجل
                        ثم يجزى كل امرئ بما فعل

جنوب افريقيا
                          تااااااااااااااااااااانى احنا مش بنحرم المره اللى فاتت لبسونا فى قضيه ..... المره دى هيلبسونا فى حيطه باذن الله انا موافق على السودان لو ملاعبها كويسه عشان انا بشوف ماتشات الملاعب بتاعتها من ايام ال 70

المهم الماتش مش ينتهى ان الجزائر كانت بتلعب مع الحضرى بس عشان بجد الدفاع بتاعنا ساعات كتير بيدلع خصوصا فى المواقف المهمه
                          بسم الله الرحمن الرحيم
                          صدق الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة 3d_player مشاهدة المشاركة
                            جنوب افريقيا
                            تااااااااااااااااااااانى احنا مش بنحرم المره اللى فاتت لبسونا فى قضيه ..... المره دى هيلبسونا فى حيطه باذن الله انا موافق على السودان لو ملاعبها كويسه عشان انا بشوف ماتشات الملاعب بتاعتها من ايام ال 70

المهم الماتش مش ينتهى ان الجزائر كانت بتلعب مع الحضرى بس عشان بجد الدفاع بتاعنا ساعات كتير بيدلع خصوصا فى المواقف المهمه

لو المبارة في السودان الحضري مش حيعرف يلعب هاهاههاهاهاهاههااهها
                            ان تتقن عملك هي وحدها رسالة

ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                              بسم الله الرحمن الرحيم
                              صدق الله العظيم

يعمل...
                              X