Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

شعار قناة المحور !!!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

فاستر : وهل تظن ان مستوى العرب يستطيع تقليد شيئ لدرجة ان يوضع عليه ولا تفرق بينهم .. المحور لم تأخذ ملف الشعار .. قصدت ان فكرة الشعار اتت من عمل فرانسيس .. فبالتأكيد مودلتهم ستختلف وهذا شيئ اكيد ! .. فهل تستطيع رؤية تصميم وتحاكيه لدرجة ان تقوم بعمل نفس عدد البولي مثلا ! ..

بالتوفيق

رياض : صباح الخير ...

المشاركة الأصلية بواسطة riyad_3d مشاهدة المشاركة
      طيب ايه رايك في فرش واعمال اندرو كريمر الي تظهر لنا كل رمضان ؟
      فرش وأعمال أندرو كريمر هوا أصلاً عارضها للبيع على الموقع، يعني دي مش زي اللي فوق دي حاجة ودي حاجة، وإلا بقى كل اللي هيستخدم موديل جاهز يبقى حرامي، وكل اللي هيستخدم فرشة يبقى حرامي، وكل اللي هيستخدم فلتر يبقى حرامي، يعني من الآخر عايز تصمم يبقى نتعلم ماكس سكريبت وبرمجة عشان نعرف نعمل شغلنا، دا مش منطق طبعاً، إنما لما يبقى العمل ملطوش بدون معرفة صاحب العمل الأصلي، وكمان مستخدم استخدام تجار، ده موضوع تاني
      (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

المشاركة الأصلية بواسطة نادر ندوره مشاهدة المشاركة
        فاستر : وهل تظن ان مستوى العرب يستطيع تقليد شيئ لدرجة ان يوضع عليه ولا تفرق بينهم .. المحور لم تأخذ ملف الشعار .. قصدت ان فكرة الشعار اتت من عمل فرانسيس .. فبالتأكيد مودلتهم ستختلف وهذا شيئ اكيد ! .. فهل تستطيع رؤية تصميم وتحاكيه لدرجة ان تقوم بعمل نفس عدد البولي مثلا ! ..

بالتوفيق

طب لما انت متأكد ما تراسل إدارة القناة

أو راسل صاحبة الشعار (على حد قولك)

بدل ما انت قاعد تضرب أخماس في أسداس صح ولا أنا غلطان ؟؟
        (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

انا فعلا هراسل صاحبة الشعار لكن مش عايز اخذ قرار سريع فقلت اعرضه هنا يمكن يكون مصممه حد من هنا عشان يشرح لنا ..

المشاركة الأصلية بواسطة نادر ندوره مشاهدة المشاركة
            بالتوفيق

مرحباً أخي نادر
            مسألة تقليد العرب للغرب ليس بالجديدة
            لكني أعترضت على الجملة التالية فقط
            ما قد اثر فيا هو ان الاعدادات بالضبط كما في الصوره ولا يوجد اختلاف بالمره .. هل يعقل ان الاثنان كانو يفكرون بنفس الاعدادات
            تحياتي لك

...

قال الرسول صلى الله عليه وسلم

أفضل الصدقة أن يتعلم المرء المسلم علماً, ثم يعلمه أخاه المسلم

أللهم لك الحمد والشكر

نعم صحيح اخي رمضان
              اسم القناة المحور والشعار يدل على نقطة المحور التي تدور حواليه المراوح

مودتي

يعمل...
              X