Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ألا تستحون..ألا تعقلون........

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ألا تستحون..ألا تعقلون........

من صباحية ربنا وأنا في قسم المايا لوحدي ومافيش حد بيدخل والكل ملموم هنا ........في أطراف الحديث

إيه الفايدة اللي هتعود عليكم من كده

كلام في كلام في كلام ........لت وعجن .........جرجر واجد

خلاص الدنيا قامت عشان فريق مصر هيلاعب فريق الجزائر يحرق دول على دول........هو خلاص المنتدى ده بقى بتاع كورة ولا إيه

إرحموا نفسكم شوية وحاولوا تستفيدوا من بعض بدل كتر الكلام واللك زي النس.... ولا بلاش كفاية كده

إنتبهوا : كل عنوان موضوع بيتحط هنا مهما كان تافه بتضمن في نتائج جوجل في أقل من ساعة ويكون طبعا مرتبطا بإسم المنابر

منتدى المنابر منتدى جرافيك جرافيك جرافيك جرافيك ولا أنا غلطان أو يمكن أكون فاهم غلط

ياريت يا إدارة تفتحوا أقسام للخياطة والتطريز والطبخ بدل أطراف الحديززززز........على الأقل في ناس كتير واضح إنها هتستفاد
    E=mc2

خلاص يعم انا رايح لكم .. انتو الجناه على نفسكم

بالفعل بدات الاحظ هذا الشئ , اغلب الاقسام شبه مهجورة الا هذا القسم .. مع انى من رواد هذا القسم ولكن الحال اصبح لا يطاق .
      صبرا جميل والله المستعان

المشاركة الأصلية بواسطة funboy مشاهدة المشاركة
        من صباحية ربنا وأنا في قسم المايا لوحدي ومافيش حد بيدخل والكل ملموم هنا ........في أطراف الحديث

منتدى المنابر منتدى جرافيك جرافيك جرافيك جرافيك ولا أنا غلطان أو يمكن أكون فاهم غلط

ياريت يا إدارة تفتحوا أقسام للخياطة والتطريز والطبخ بدل أطراف الحديززززز........على الأقل في ناس كتير واضح إنها هتستفاد
        http://www.maxforums.net/showthread.php?t=162836

شيء عادي إني أحط موضوع زي ده ما تكلمتش كتير ومخدش من وقتي أقل من دقيقة ولم أقفل صفحة المايا رغم عدم وجود أحد هناك وفي نفس الوقت بذاكر hair system
          وفاتح برنامج المايا
          تقدري تعملي كل ده مع بعض؟؟؟!.........أنا بقى بقدر
          E=mc2

المشاركة الأصلية بواسطة مس قص ولصق مشاهدة المشاركة
            مشكورة مس ...
            وفعلاً رد قوي

شيء عادي إني أحط موضوع زي ده ما تكلمتش كتير ومخدش من وقتي أقل من دقيقة ولم أقفل صفحة المايا رغم عدم وجود أحد هناك وفي نفس الوقت بذاكر hair system
            وفاتح برنامج المايا
            تقدري تعملي كل ده مع بعض؟؟؟!.........أنا بقى بقدر
            طيب موضوعك هذا راح يطلع على جوجل
            وراح يبين صورة ثانية للمنابر

--------------------------------
            اخي طريقتك في توصيل المعلومة و في الكلام خطئ
            و انا معك بكلامك و كلامك كله صحيح
            و اضف على ذلك كم صديق فقدناه من اطراف الحشيش
            ولكن طريقتك في طرح الموضوع اعتقد انها خطئ
            ومع تحياتي لك و بالتوفيق

-------------------------
            بالمناسبة موضوعك هذا راح يظهر بمحرك جوجل

هيه انتا ويااه , هو يعنى يالى بينتقد يالى بيصير فى اطراف الحديث , يبقى خلاص مش لازم يكون بيكتب فيه ويرد فيه ؟؟! ويكون محرم عليه ... ده امر طبيعى عادى جدا , هو الشب زعلان عالى بيصير, وصلنا لمرحلة انو بطلنا نعرف اذا كان هذا المنتدي جرافكس ولا حواري , لانو لحد الان قسم اطراف الحديث هو انشط قسم فى المنابر الان , ينزل موضوع بعد بعشر دقايق تلاقى خمس ردود خبطة وحدة , وبنفس الوقت ينزل موضوع فى قسم اخر يكون صاحبو بيلف حولين حالو ومحدش معبرو .. حقيقة الاشى هدا مش مؤثر عليا كثير يعنى ولا مش مخلينى اعرف انام , بس حزين لما الآلت اليه المنابر من منارة للعلم الى قهوة للحديث .
              صبرا جميل والله المستعان

المشاركة الأصلية بواسطة struggle مشاهدة المشاركة
                اطراف الحديث هو انشط قسم فى المنابر الان , ينزل موضوع بعد بعشر دقايق تلاقى خمس ردود خبطة وحدة , وبنفس الوقت ينزل موضوع فى قسم اخر يكون صاحبو بيلف حولين حالو ومحدش معبرو .. حقيقة الاشى هدا مش مؤثر عليا كثير يعنى ولا مش مخلينى اعرف انام , بس حزين لما الآلت اليه المنابر من منارة للعلم الى قهوة للحديث .

هذا بالفعل ما يحدث دائما
                E=mc2

وفاتح برنامج المايا
                  تقدري تعملي كل ده مع بعض؟؟؟!.........أنا بقى بقدر :d
                  عفوا اخي الكريم انا لا الومك على موضوعك الاخر .. فقط تعجبت من طرحك لهذا الموضوع ويليه طرحت الموضوع الاخر ..

يعني انت كنت تلوم الناس ان المنتدى فجأه اصبح للكورة وانت وضعت مقطع فيديو للخيول والثيران ^__^
                  ممكن مثل ماذكرت انه مايأخد من وقتك لكن ممكن ياخد من وقت الاخرين لحين تحميله ومشاهدته

وبالتأكيد ومن الطبيعي ان نقوم بعدة اعمال ونحن نتصفح النت واطراف الحديث

ومثل ماذكرت في بداية ردي هذا ,,, فقط تعجبت !!

عفكرة قوقل مش مقصر ......
                    (سبحان الله و بحمده , سبحان الله العظيم )

my designs

| الجنون هو أن تفعل ألامر نفسه أكثر من مرة متوقعاً نتائج مختلفة |

i'm n0t a d3s1gn3r

قمت بتفتيش الاحصائيات الخاصة بالمواضيع المنشأة بواسطتك فكان 60 % منها في أطراف الحديث أرني ماذا ستقول بعد كل هذا

ول نعيد المجد العظيم لأمة * كانت منارا للعلوم قديما

المشاركة الأصلية بواسطة شجرة التوت مشاهدة المشاركة
                        قمت بتفتيش الاحصائيات الخاصة بالمواضيع المنشأة بواسطتك فكان 60 % منها في أطراف الحديث أرني ماذا ستقول بعد كل هذا

واضح من ذكاء حضرتك الخارق للعادة إنك فهمتي من كلامي إني مبدخلش أطراف الحديث
                        وعلى فكرة مش 60% من مواضيعي الأصح عارفة كام 90%

ولو شفتي مواضيعي في المايا هتفهمي ليه؟؟؟؟..........(رجاء تشغيل حاجة كده المفروض إنها متركبة عند معظم الناس فوق في الرأس يطلقون عليها المخ)
                        E=mc2

يعمل...
                        X