Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

الحمد لله ...إتغلبنا.........الحمد لله

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الحمد لله ...إتغلبنا.........الحمد لله

الحمد لله إن الجزائر إتغلبت في مصر

رغم إني ليس لي في الكرة كثيرا ورغم إنني جزائري وأحب الجزائر و كل بلاد العرب و المسلمين

إلا إنني أقول الحمد لله إن الجزائر إتغلبت في اللقاء السابق

عارفين ليه

لو كانت الجزائر هي اللي غلبت عارفين الجزائريين اللي في مصر كان هيحصل لهم إيه؟؟؟ رغم ما حصل لهم مع
    الخسارة و قبل اللقاء و بعده

طبعا عارفين.....يبقى نقول الحمد لله الحمد لله الحمد لله
    .............................................
    متأسف جدا كان بودي لو أن الموضوع الآخر لم يغلق لأرد , رغم أني أعلم أن هذا كذلك سيكون مآله الغلق
    أأسف جدا لكل ما حصل من الطرفين بفعل السفهاء من الجانبين , و لكن أحببت بشدة أن أرد على هذا الكلام
    الذي ينافي الحقيقة و يظهر الجانب الجزائري على أنه الظالم.
    شكرا.
    لا حول و لا قوة إلا بالله

ربنا بس يفك اسر المصريين فى السودان , المفروض حسنى يبعت كتبتين صعقه تحل المشكله .انا بدات أؤمن بنظره الناس التى تقول ان مصر يجب ان تعزل عن محيطها وان تخليها فى نفسها وفقط .
    حسبنا الله ونعم الوكيل

MKMS

████████████
    ████████████
    ████████████

My character animation demo reel 2012
    My 3D models at turbosquid

http://www.youtube.com/watch?v=5BKNi...layer_embedded

MKMS

████████████
      ████████████
      ████████████

My character animation demo reel 2012
      My 3D models at turbosquid

الجزائريين اللي في مصر اكيد ماكانش هيحصل لهم زي المصريين في الجزائر واللي اتعمل فيهم ..

الان لو رأى شاب مصري شاب جزائري .. لن يتركه حتى يتحول من شاب جزائري الى اشلاء شاب جزائري ...

هل ترى الجزائر ان مباراة كرة قدم كفيله بأن تهدم حياة اسر باكملها قد عاشو فتره كبيره هناك !؟

حسبي الله ونعم الوكيل .. حتى يوم الماتش يضربو كل المصريين القادمين وايضا القناه اللتي ذهبت لتصور وتنقل الماتش للتلفزيون المصري !ّ!

وزير الاعلام المصرى لسه قايل ان حسنى مبارك اعطى فرصه للقوات السودانيه لتامين المصريه لو المصريين لم يومنوا هيبعت لهم القوات الخاصه يجيبوا الناس
          محمد فؤاد متصاب و رانيا علواني اتفتحت دماغها و وائل الابراشى اضرب
          و زير الاعلام المصرى لسه قايل ان الجزائرين اللى هناك معاهم مطاوى و سكاكين

انا مش بقول ان كل دول الجزائر لكن دول اللى بيتعاملوا معانا الان
          بسم الله الرحمن الرحيم
          (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
          صدق الله العظيم
          اللهم ارحم امى و عافها و اعف عنها و اكرم نزلها و وسع مدخلها

فى اعلاميه من المحور اسمها ريهام سعيد عشان تخرج من الفندق و تروح للاتوبيس قلعت التيشرت و مشت عرايانه عشان محدش يعرف انها مصريه حتى السودانين السائقين خايفين ينقلوا المصريين
            محمد فؤاد فى مكان و معاه شويه ناس و الابراشى فى مكان و معاه ناس و فى ناس فى الشوارع مع الصحفين و حازم الكاديكى الليبى مصور كل اللى حصل و هو كمان مش عارف يوصل هو و الجمهور المصرى اللى معاه ايه ده دول مش جزائرين و لا حتى عرب دا حنا لو اسرائيل مش هيحصل كده
            دا مش موضوع ماتش كوره دى ناس جايه متستفه على انهم يدمروا الدنيا الامن السودانى لسه من شويه قال ان فى عدد كبير من مشجعى الجزائر خريجى سجون يعنى دول مش مشجعين دول ايه دول
            انا روحت الجزائر و المغرب اكتر من مره و عارف ان الجزائر دوله محترمه و لى اصحاب جزائرين و بحبهم و اتصلوا بى يقولى لى ان دول ناس صيع مش بيمثلوا الجزائر لكن دول مش جزائر فى حاجه تانيه فى الموضوع المنظره ده محدش يقنعنى ان دول جاين يعملوا كده باسم الجزائر فى حد بيشحن الناس ضد بعضهم
            يعنى ايه اتوبيس الحزب الحاكم يضرب وفد شباب الحزب الوطنى اضرب ايه ده دا حد بيختار الحاجات اللى تعمل مشاكل و بدائوا باتوبسات الصحفين و الاعلامين و الحزب عشان دول اللى هيتصلوا بالحكومه المصريه الاول
            دول ناس بتولعها دول مش جزائر دول ناس بتعمل كده باسم حاجه تانيه لكن ده مش موضوع كوره مش موضوع جمهور بينه خلاف دا حاجه تانيه اكبر
            بسم الله الرحمن الرحيم
            (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
            صدق الله العظيم

و تانى عشان محدش يقولى ردك بيشحن الناس و بيعمل فتن دول مش الجزائر اللى بيحصل من الناس دى دول مش جزائرين و لا بيمثلوا الجزائر دول فى نظرى شويه عيال صيع ليس لهم علاقه بالجزائر
              الجزائر دوله محترمه و شعبها محترم و انا اعرف ناس محترمه و فى ناس فى المنابر من الجزائر دول اكبر دليل على الجزائر انها دوله محترمه
              لكن فى حاجه غلط مش موضوع دول دا حد جاى يوقعنا فى بعض
              بسم الله الرحمن الرحيم
              صدق الله العظيم

عمرو أديب الشيطان , حاميها حراميها , أي مسرحية و أي مسخرة ...أسمع جعجعة و لا أرى طحنا
                لا اعرف ما أقول يصراحة... فهذا العمرو أصلا كان من أشعل نار الفتنة بالأساس و هو أكبر السفهاء ...أستعجب كثيرا من من
                يستشهد بأقواله و برنامجه بعد كل الذي حصل.
                لا حول و لا قوة إلا بالله

يعمل...
                X