Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

موقف محرج مع مدرس مصري

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• موقف محرج مع مدرس مصري

هاذا الموقف حصلي مع احد المدرسين المصارية في السعودية

مرة قمت من النوم متأخر تجهزت بسرعة و رحت المدرسة جري حتى وصلت عند المدرسة و حارس المدرسة ما كان

موجود دخلت بسرعة و ولا واحد شافني و رحت فصلي و لقيت الاستاذ محمد من مصر قال لي:مش ممكن يا

خالد راحت من الحصة الأولى نص ساعة قلت له :يا أستاذ محمد و الله ماعد أعيدها أول مرة واخر مرة

قال لي:أصلا الحارس كيف دخلك قلت له:الحارس وداني عند المدير و المدير ضربني 6 ضربات

قال لي:جيب لي ورقة من عند المدير طلعت برة الفصل و جلست في الحمام حتى انتهت الحصة عشان محد يشوفني

بعدين راح الاستاذ محمد عند المدير و سأل عني قله المدير لا ما اجاني و لا حد بعدين اجاني الاستاذ محمد وقال لي

انت رحت عند المدير قلت له:ايوة قال لي:قلت للمدير قلي لا ما جاني حد يعني بتضحك عليا قلت له و الله رحت عند

المدير بعدين وداني عند المدير و المدير قال لي كيف تكذب على على الأستاذ محمد قلت:يا استاذ امزح معاه

بعدين ضربني المدير 11 ضربة وقال لي:لعد تعيدها و بعدين الاستاذ محمد قال للطلاب.

ذاك الوقت تجننت خفت بالمرة

لي عودة للقراءة

هوا لازم الجنسية يعني ؟؟ لو كتبت مدرس بس الــ Post Creator هيزعل ؟؟
      بص عشان أعرفك حاجة، ما بني على خطأ فهو خطأ مش هقولك أكتر من كده لو كنت قلت الحقيقة من الأول كنت وفرت على نفسك الإحراج

سؤال جانبي بريء: إيه الدروس المستفادة من الموضوع يعني ؟؟
      (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

هل اذا قلت الحقيقة من البداية هل كان حدث هذا كله بالعكس بما انة استاذ مصرى هتقلة انى لم اجد الحارس فدخلت مسرعا
        اذن يقولك لا تفعلها ثانيا او يقول لك اطلع خارج الحصة ويطردك افضل فى الحالتين لان لو حسبتها بمنطقية لن تجد سبب يدوعك للكذب كما قال لى احد اصدقائى ان من اسباب الكذب هو عمل شى خطاء اذن ما الخطاء هل انك دخلت و الحارس مش موجد
        هل هذا يعتبر خطا ؟ لا اعلم بس لا انظر الى انة خطاء هذا خطاء الحارس اذن لماذا كذبت انا اكد اجزم ان لو قلت الحقيقة لما حدث شى
        (مجرد راى )
        _______
        مدونة خاصة
        http://hassanpassion.blogspot.com/

انا لو مدرس عندي كان سألني كنت هقولوا راحت عليا نومة كان هييقولي ادخل مفيش اى مشكلة او هيكافئني عشان الصراحة
          هذه الحال عندنا اخر مرة شوفت واحد يخاف من المدرس كان من سنين
          Egypt

I Love Direct-X

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
          اللهم صلي وسلم و بارك علي سيدنا محمد

كويس من الدرس تتعلم .. انك متكدبش .. وعلي المصرين بالذات .. وبالذات برضه الاستاذ محمد ..
            عارف لو كان عم منصور بتاع الفول كنت هقولك ماشي اكدب برحتك ... لكن علي الاستاذ محمد ...
            دي غلطه لا تغتفر وتستاهل عليه الاعدام رميا بالرصاص ...
            الحياة ألم يخفيه أمل
            أمل يحققه عمل
            وعمل ينهيه أجل
            ثم يجزى كل امرئ بما فعل

الكذب حبله قصير

لا عاد تكذب هذا أنت أخذت أكثر يوم كذبت
              سبحان الله و بحمده . سبحان الله العظيم

الخطأ هو أنك تعاملت معه وكأنك مخطئ ... المفروض إذا تأخرت تدخل وتقول أن لديك ظرف وليس لأي أحد دخل ليحاسبك على ذلك !.... وإن فعلوا فبلّغ ادارة المدرسة
                وبالنسبة للضرب .... كم عمرك ؟؟

يا استاذ امزح معاه
                  تمزح معاه .. سبحان الله كأنه صاحبك ويلعب معاك الكورة بعد الفصل هههههههه
                  عجبتني القصة

نام بدري تصحى بدري ..

بعدين الاستاذ محمد قال للطلاب
                    لعد تعيدها

سلامة عيونك من الشاشه

لو صار معي هذا الشي اخلي الحصه الاولى تخلص لانه باقي لها ربع ساعه بس

كان ممكن تلعب في عقارب ساعتك قبل ماتدخل المدرسة .. وتعمل كأنك مانتبهت للوقت

الصدق منجاة ..

مش فاهم يعنى ايه تاثير جنسيه الاستاذ محمد على الموضوع يعنى هو لو كان استاذ سعودى ما كان هيوديك للمدير او لو كان استاذ فلسطينى ماكان وداك للمدير ايه الحكمه من جنسيه الراجل هى الجنسيه بقت تهمه اليومين دول و لا ايه
                            المهم انت اللى غلطان من الاول انت يعنى لو قلت الصدق هيحصلك حاجه بالعكس كان ممكن لو قولت الصدق كان الاستاذ دخلك و اعطاك عذرك لكن انت اهنته بانك كذبت عليه يعنى مش محترم الاستاذ و بتضحك عليه
                            و عقابك انك ادعيت انك اضربت 6 و المدير ضربك 11 عشان ما تعيد هذا الموقف تانى
                            و الاستاذ محمد قال للطلاب من اجل انهم يتعلموا من الموقف اللى حصلك انهم لا يكذبوا حتى لو فى عقاب اكيد هيكون اخف من عقاب الكذب و لكى لا تعدها انت تانى عشان لو الضرب ما اثر فيك منظرك امام الطلاب ياثر
                            بسم الله الرحمن الرحيم
                            (( يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي ))
                            صدق الله العظيم
                            اللهم ارحم امى و عافها و اعف عنها و اكرم نزلها و وسع مدخلها

المشاركة الأصلية بواسطة والدفيصل مشاهدة المشاركة
                              نام بدري تصحى بدري ..
                              جاك عاد الي ينوم بدري
                              امزح
                              سؤال صريح هل انت تنوم بدري يابو فيصل
                              يقال ان العباس رضي الله عنه فقد بصره في اخر حياته
                              فقال:
                              ان ياخذ الله من عيني نورهما فان قلبي مضئ مابه ضرر
                              ارى بقلبي دنياي واخرتي والقلب يبصر مالا يبصرالبصر.

" عضو في نادي محبي البطاطا "

ما أجمل المنابر بدون أطراف الحديث كم من الأخوة خسرناهم بسببه
                              غائب للابد
                              امحو ذنوبك في دقيقتين
                              http://www.shbab1.com/2minutes.htm

يعمل...
                              X