Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

انا نويت اخد كورس ماكس (( بعد إذنكم اللى يقدر يدلنى على مراكز لتدريب الماكس ))

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• انا نويت اخد كورس ماكس (( بعد إذنكم اللى يقدر يدلنى على مراكز لتدريب الماكس ))

انا نويت انى فى الفترة اللى جاية بإذن الله احاول اشوف مكان ادرس فيه الماكس فلو امكن اللى يعرف أسم مكان ينصحنى بيه بحيث انى اشوف مين الأنسب بالتالى اخد الخطوة دى وابتدى فى الإلتحاق بأحد المراكز او معاهد التدريب
    انا اعرف إن المركز الثقافى الروسى فيه ماكس
    ومركز الرباط
    وموقع الأستاذ مصطفى عزازى
    ومركز yatlearning
    فا بعد إذنكم اللى يعرف يفيدنى ما يبخلش عليا بالنصيحة

اتمنالك التوفيق في الاختيار اخي الكريم

بس هيا نصيحة مني ياريت تاخد بيها انك تاخد الدورة من الاتودسك نفسها حتي ما ضيع وقتك في اخد روتش من مكاتب

او شركات خاصة في الاغلب هما غير متخصصين في اعطي دورات يعني لو هو تمكن من البرنامج بنسبة 70% انت هتحصل علي 30% منة مش لانة مش ناوية يفيدك لا لانا غير قادر علي توصيل المعلومة

هدي نصحية مجرب في برامج التردي دي

السلام عليكم اخي الكريم

اخد الدورة هو افضل اسلوب للانتقال الي مراحل متقدمه في اي برنامج ..
      المهم المكان ذو سمعه حسنه ويوجد الكثير .. وقد لاحظت الفترة السابقه تطوير كبير في بعض الاماكن دون ذكر في مستوي التدريس ..
      والاهم المحاضر لانه مثل اي مكان تقام فيه اي دراسات حتي المدرسه والجامعه . يوجد مدرس تتهافة عليه الطلبه ويوجد غيره مستواه بسيط ..
      اختار الفضل ولا تاخذ اي معلومه من غيره . حتي لا تصاب بالاحباط كما قال الاخ الفاضل walid_man
      والاهم من كل هذا هو التدريب والتطبيق والصبر ...
      يوجد الكثير وصلوا الي مراحل احترافيه ولم يتقدموا الي اخد اي كورسات .. واولهم انا نفسي ..
      ولكن الطريق كان طويل بالتاكيد ..
      للاستعلام والالتحاق بالدورات
      0169776226
      http://www.moustafaazzazy.com/
      **قيمة الانسان هي ما اضافه للحياه بين ميلاده و موته**
      " منقول"
      مصطفي عزازي

يعمل...
      X