Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ورشة لفكرة مجهولة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ورشة لفكرة مجهولة

السلام عليكم
    سوف اضع هنا تفاصيل وتتطورات لفكرة مجهولة ومشوشة تدور براسى , لم اطلق عليها اسم لانها كل حين تاتينى بشكل مختلف . على العموم لن يكون المشهد من الخيال العلمى او لوحش متعدد الذيول والقرون , سيكون كوخ او مسكن فى غابة او على شاطئ شئ كهذا سيكون بسيط ساهتم بالتفاصيل , لن اقوم بالاستعانة بالصور المرجعية الا للأشياء التى اجهلها .. وذالك لاختبار الذاكرة وقدرة الابداع لدى ... اتمنى ان اوفق فى هذه الورشة

البداية

دراجة هوائية لم تكتمل بعد ....

هذه بداية , اراكم فى تفاصيل قادمة ..
    التعديل الأخير تم بواسطة CG Artist; 14 / 01 / 2010, 08:07 AM.
    صبرا جميل والله المستعان

بالتوفيق
    معرض اعمالي:
    http://abo-morad.blogspot.com

ابو مراد الله يوفقك يا رب ويجوزك بنت الحلال . ومبروك حضرتك ربحت لفة على الدراجة بس حاسب ما فيها براغى (خخخخخخخخ) شكراً لمرورك . تقبل تيحاتى

باقى التفاصيل

مع تفاصيل اخرى , ان شاء الله
      صبرا جميل والله المستعان

ومبروك حضرتك ربحت لفة على الدراجة بس حاسب ما فيها براغى (خخخخخخخخ) شكراً لمرورك . تقبل تيحاتى
        هههههه

جميل تابع
        معرض اعمالي:

انا متابع لك ... وان شاء الله تكون ورشة مميزة ورائعة

لدي ملاحظه اخي .. اضف للعمل بعض التفاصيل مثلا البراغي والسمونات في الدراجة الهوائية

......

تف
          اجعل العمل رومانسي وكرتوني اكثر ... ولكن مع جعله واقعي وتفصيلي ... يعني باختصار لا تغير ابدا في الواقعية له والتفاصيل .... اضف بعض الكرتونية للعمل والرومانسية

سامحني جدا على تطفلي عليك ... ولكن ملاحظات بسيطة .. ولك الحرية بتنفيذها او لا .. وانا متابع لك

ابو مراد : ان شاء الله استمتعت باللفة ... اشكر لك المتابعة ان شاء الله الورشة تنال استحسانك ..

GreatNess Dzn : يا عزيزى العزيز دا انا متعمد انى ما عملهمش عشان محدش يقلى اعطينى لفة وبتاع .

بالمناسبة لملحظتك كنت ناوى فعلا اعمل كده لانى مش ميال للواقعيه كثير , وبالنسبة لتفاصيل مش عارف حكيتها ايه معاية دى ما بعرفش اعمل شغل غير اكون عامل الكبير والصغير يالى حيطلع بالتصميم ويالى مش حيطلع .
            ملاحظتك اسعدتنى , وكذالك وجودكم
            تقبلوا تحيتى , وتفاصيل اخرى .

الى تفاصيل قادمة ان شاء الله ....
            صبرا جميل والله المستعان

جميل تابع

لايوجد نقد

بكم تبيع الدراجة أعجبتني اللفه ؟
              معرض اعمالي:

لحالها ولا مع فنوس الكاز يالى قاعد اسوي فيه الحين ؟؟! لانو الدراجة دى بتخاف تمشى بالظلمة .. هههههههههه
                صبرا جميل والله المستعان

مرحبا اخي struggle

بدايه موفقه و لا تشغل نفسك بتفاصيل كالبراغي وحاول تختار موقع الكاميرا لتعرف ما سيظهر اكثر و اقرب للكاميرا و تهتم به اكثر

HABBOUB : هلا , بداية سعيد بتواجدك هنا , بالنسبة لتفاصيل لا اعرف لماذا انا استمتع بنمذجتها وكما قلت نمذجة الكبيرة والصغيرة لا اظن انى استطيع ان اتجاهل هذه المتعة , بالنسبة للكمرا ليكن هناك اكثر من لقطة فيظهر كل او 90% من تفاصيل العمل , بالنهاية يخرج عمل قوى كامل التفاصيل . هذا بنظرى يعطى نتيجة مرضية خصوصا لنفسى ...

اترككم مع تفاصيل اخرى ,,,

فانوس الكاز هدية مع الدراجة ابسط يا ابو مراد .....

طبعا الفانوس لسا ما انتهاش , ساكمله غدا ان شاء الله ..
                    تحياتي
                    صبرا جميل والله المستعان

جمــــــــــيل

انتظر عملي يا struggle قريبا في الاسوق أقصد في عرض ونقد بعد يوم أو يومين <<< إعلانات ههه
                      معرض اعمالي:

بصراحة شغل رائع يا struggle
                        الفرشة عاملة جو وبدها نومة عليها
                        ههههه
                        عمل رائع وإلى الامام وإن شاء الله نصير نعمل زيك

عمل رائع
                          المودلينج متقن ..
                          سجلني متابع لك في الورشة إن شاء الله ..

AbO-MoRaD : ننتظر عملك أخي ..
                          وجدت طريقي .. فسرت فيه .. وإن شاء الله سأنهيه

جميل جدا ... وتطور رائع .... اكمل .. فنحن متابعون لك بإذن الله

والتصاميم الاخيرة مميزة .. خاصة اباجورة الكاز .... والا ابريق شاي .. ههههه

ابو مراد انت عيونك الاجميل يا طيب , ومرحب باعلاناتك هنا يا صديقى , وبانتظار العمل ,,, انا اترقب ..

ah fadel : ايه ياعم هو انا مسوي الفرشة دى مش للنوم دى عشان الواحد يجعص عليها ويقعد مع الشلة ويولعو نار وتبقى سهرة لصبح .... وان شاء الله يا اخى تصير افظل من هكذا وتوصل للمستوي العالمى الى للكل بيطلعله , ربنا يكرمنا ويكرمك يا رب منور القعدة يا باشا .

hunterinfo : اسجلك ايه ياعم انتا عندنا هنا فش تسجيل انتا صاحب مكان هنا تيجى وقت ما بدك وتقعد كمان ولو ما لقيتش حد خد حطب ولع ولو عاوز تولع بالكوخ مافيش مشكلة يعنى بنسوي غيره , شكرا لمرورك وارجو ان تنال هذه الورشة استحسانك ..

GreatNess Dzn : حتقول ايه لما تشفها الحين بعد ما خلصت بالنسبة لابجورة الكاز ( الفانوس ) دى اهتميت فيها وبكل حاجة شوية واحط فيها كاز يا راجل مالقيتش تفاصيل اعملها فيها والحمد لله طلعت بنتيجة مرضية ...

حقيقة اخوتى يسعدنى تواجدكم هذا ويعطينى نوع من النشاط .. اشكركم من كل قلبى على وجودكم جزاكم الله كل خير ..
                              ترككم مع التفاصيل المنجزة .

فنوس الكاز

هنا الكرسى قمت بعمل محاكة لصورة كرسى لقيتها على الانترنت وعجبنى ولقيته ماشى مع التصميم العام للمشهد فطلع بالنتيجة دى طبعا بدون براغى برضو يعنى يالى يقعد عليه يحاسب يا جماعة .

, القاكم فى تفصايل تانية ان شاء الله
                              صبرا جميل والله المستعان

يعمل...
                              X