Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سمينار عن برنامج Cimema 4D

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

السلام عليكم لو عاوز تشرف اهلا بيكي اي وقت المركز مفتوح استفسار او المنقاشة عن برنامج السينمافور دي

لو عارفت تيجي تعالي السيمنار لو اول ساعة

انشاء الله يبداء الصالون بعد ساعة وانا فى المرحلة النهائية من الإعداد للصالون
      أتمنى أن أركم لنتناقش ونثرى الموضوع ونستفيد
      أشرف

ياريت اللي راح السمينار يبلغنا بالتطورات ..
        Noah Serry ][ CG Artist & Vediography

أسف ياجماعة بصراحة أنا أول مرة اشترك فى الموقع علشان حسيت انى محتاج أحط رد على الموضوع ده
          انا متابع للمنتدى وتعلمت منه كتير قوى بس أول مره أشوف برنامج واحد متمكن منه بالشكل الفضيع ده والمشكله انه عملنا فى الندوة دى كذا رندر وفى نفس الوقت شغال بيورينا حاجات تانية ولما سألته عن قوة الجهاز اللى بيشتغل علية ومواصفاته قالى انه بروسيسور 3 جيجا و2جيجا رام وكارت شاشة 512 ميجا والجهاز دل اصلى
          عموما انا أخذت منهم الصور اللى صوروها بالكاميرا بتاعتهم وهاحط منها كاك صورة وهما قالوا انهم هايرفعوا على الموقع بتاعهم.

استكمال بعض الصور الاخرى

السلام عليكم
              طبعا بشكر الاخ عبدالله اضافة الصور وتعليق الراقي .... وكلمة ان متممكن من البرامج بشكل الفضيع ده ... مش عارف اقولك اية بصراحة ده شهادة جميلة منك حتي لو كنت لسه مبتدى في البرنامج ...انا عملت السمينار ده علشان انشر البرنامج وادعمة في مصر انا مكونتش برد علي حد في الفطره الاخيرة علشان كانت مشغول جدا ازي ما شوفت يا عبد الله ان قدمت شغل عالي في العرض من اعمالي مجهود كان رهيب جدا وبخصوص طلبك ارفع اعمالي علي اليوتيوب طبعا مينفعش علشان الافكار وكمان في اتفق مع استوديوات عاوز الشغل ...وانا طبعا عمل دورات لبرنامج وانت قولتي انزل السعر عالي اول شيء انت شوفت مستوي ليا انا هقدمة ليكي ولكن حول اخفض الاسعار علشان مجموعة اجي من الاسكندرية وكمان الطلبة فنون تطبقية عاوزين الكورس لكن طلبة مني تخفيض وباذن الله هادرس امكانية تخفيض الاسعار مع الشركة وبصفة خاصة للطالبة والدرسين الى عاوزين يتعلموا البرنامج وممكن نشوف طريقة للتقسيط مع أحد الداعمين مثل البريميوم كارد أو الفيزا.

جميل جداً بارك الله فيكم
                كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان حبيبتان إلى الرحمــــن سبحان الله وبحمده -- سبحان الله العظيم

Tarek Akkad

السلام عليكم
                  شكرا جزيلا للأخ M_abdallah على وضعه الصور ولكنى لم استطيع أن اتابع تطورات السمينار حيث كان وصف الأخ للمدرب المهندس أشرف مشوق جدا وبأذن الله ناوى التقى بيه ولكن بعد انتهاء بعض الأعمال وربما نتفق عل عمل بعض من العمل تحت اشراف المؤسسة التى يتبعها.
                  ولكن لم يأت ذكر الأخ نبراس فى السمينار ياترى ليه ده حاطط اعلان وبيخيل الى انه كن مقدمى السمينار لعل المانع من اشتراكه خير أنا زرت الموقع بتاعك يأخ نبراس بس ماعرفتش اوصل فيه لحجات كتير.
                  الأخ المهندس أشرف ياريت الاقى السيرة الذاتية بتاعتك علشان انا تصفحت الموقع http://www.mttcco.com ولم أجد صفحه فيها السيرة الذاتية وكمان وجدت اسمك على الموقع تعريب وتطوير فياريت نلاقى صفحة السيرة الذاتية ليك على الموقع وياريت تضمنها جزء من أعمالك.
                  تقبل تحياتى يأخ أشرف وأيضا الأخوة الذين شاركوا فى السمينار سواء بالحضور أو بالمتابعة عن طريق من حضر ياريت توضحولنا ايه اللى اتعرض وياريت اذا كان حد محترف حضر السمينار ده يقولنا ايه المزايا والعيوب ويدنا نصيحة لوجه الله تعالى.

أخي الكريم أيمن
                    أنا قمت بوضع إعلان يليق بالبرنامج .. لأن الإعلان المعروض لا يشجع أحدا على الحضور وأولهم أنا ,,,
                    لكن أحببت وضع إعلان بصورة أفضل عله يحبب الأعضاء الجدد والمبتدئين في البرنامج ويحضروا هذا السينمار علهم يخرجو بفوائد تفيدهم مستقبلا ..
                    أما بالنسبة للحضور فقد كان موعد السينمار صعب جدا .. ربما في المرات القادمة إن وافق عطلة أسبوعية نحضر بإذن الله..
                    بالنسبة للموقع فهو قيد الإنشاء حاليا .. وما وضع في التوقيع ما هو إلا صفحة مجانية معروض فيها بعض الأعمال المسموح لي بعرضها ..
                    ..
                    تحياتي لك
                    Noah Serry ][ CG Artist & Vediography

راجعت التصويت اللى أنا واضعة تحت عنوان هل تعاملت مع برنامج سينما 4 دى ووجدت حتى هذه اللحظة اتى
                      المتعاملين 21
                      الغير متعاملين 2
                      من لم يسمعوا عن البرنامج 6
                      يعنى بصراحة نسبة 8 الى 21 نسبه غير عادية بمعنى أن الثلث لا يعرفون شيئا عن البرنامج.
                      ولذا نويت بأذن الله أن اضع بعض المعلومات عن هذا البرنامج وإمكاناته الجبارة.
                      والى لقاء قريب بأذن الله
                      أيمن

يعمل...
                      X