Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سلسلة خطة مصر وتاثيرها وتقليعات النظام العالمي الجديد

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• سلسلة خطة مصر وتاثيرها وتقليعات النظام العالمي الجديد

http://www.youtube.com/watch?v=gbDTaFHCsLo

لا حول ولا قوة الا بالله

تعليقى المرة دي بسيط بعد مشفتو الفيديو عايز اكمل اسئلة السلسة ..

ازاى الناس دي بتدعي ومتعاطفين معاهم الناس التانين ووخداهم شوية مصطلحات زي ( احنا شعب طيب وربنا بيحبنا وانصرنا يا رب والله فرقتنا بتاعت ربنا وسر الدعاء والسجده ) ونتوا عارفين الباقي ازاى الناس دى بتدعى الاله ( عارفين معنى هذة الكلمة الاله ؟؟؟؟؟ ) ازاى الناس دي بتدعي فى كورة ... !!!!!!!!! ومقتنعين ان ربنا استجاب لهم دا حتى شكل الدعاء مش متوفر مثلا حسن شحاتة دا بيدعى وهوا لابس سلسلة عرض الجنزير (هيا مش باينه هنا فى الفيديو ) ووهو كده متشبة بما لايحب الله من اليهود والنصارى واصلا من علق تميمة لا اتم الله علية .... دا مثلا ناهيكم عن اللاعيبة واحتفلاتهم والاغانى والموسيقى والتيمة اللى ربطوها بعد كل مباراه من اغاني ورقص وقلة قيمة !!!!!! والله شيء عجيب
    سوال تانى
    طيب لما ربنا بيستجيب لنا زي مبيفهمونا وانو بيحبنا اوى كده طب لية مندعى لفلسطين ونخلص مهوا ربنا فوزنا فى الكورة اللى هيا لهو (واليومين دول هيا حرام متابعتها لكن فيها تفصيل للاعبها ...) طالما فوزنا فى اللهو مينصرنا بدعوتين من الجمهور اللذيذ اللى بيعدية 3 4 صلاوت فى الاستاد ... طيب ربنا رحيم يا عم فوكاك
    طيب اسال تانى
    لو ربنا بيفوزنا كده يمكن عشان مصر لاعيبتها مسلمين طيب لما نلاعب الجزاير والمغـــــــــــــــــــــــــــرب .......بردوا بنقول ربنا بيحبنا وفوزنا والكلام دا واشكالو ... معنى كده ان الدول العربية كفرة بقا واحنا بس المسلمين ..... طيب
    .... نحسبها حسبة تانية لو ربنا بيحبنا كده زى مبيقولوا وفوزنا على الجزائر والمغرب ودول ... يعنى كده ربنا بيحب لاعيبة مصر بقا او بيحب لعب مصر ....صح ؟؟!!!!!!.... يعنى ربنا بيحب كرة القدم ولعب مصر بالاخص مهما مفهمنا كده!!!!!! منا قاعد احسبها مش لاقيلها مدخل ( استغفر الله العظيم استغفرك ربى والله ناقل الكفر ليس بكافر )

طب اية ا لحكاية يا ترى ربنا معانا عشان بيحب ابوتريكة اللى بيسجد ولا عشان سجدة 12 لاعيب طيب هل السجده دى خالصة لربنا ... طيب مسجدة الفرض اولا يعنى يصلو الجمهور الكبير ويتفرجوا على اللهوا ولا سجدة 12 لاعيب ب70 الف متفرج ..... طيب ابو تريكة واتباعه من السجد زى ممفهمنا هل بيشكر ربنا ؟ كده .....
    طيب لما هوا تقي اوى كده مسابش الوظيفة اللى ادهالوا وزير البترول لحد يستهالها ولا صح افتكرت .... مصر مفيهاش شباب عاطل حتى صحبى المهندس عيد الليبى مبيبعش شربات على المحطة ... نسيت اسف ..
    طيب لما هما اتقياء والكورة مقدسة اوى كده \طيب يرسموها صح بيفرحوا لية ويجروا لما جون باطل اتحسب ولا لما ضربة جزاء عليهم يجروم ويعترضوا ويشاورو للحكم لالالالالالالا دا مش كدب ولا دا من نوع كدبة بيضيه بيحبها ربنا ....
    لا حول ولا قوة الا بالله

عرفتم انتم قد اية مضللين
    دى من اهم اساليب النظام العالمي الجديد خططوا لمصر صح عشان يمحوا العقيدة بشي من اللا وعي العقدي ...
    سوال اخير
    دي حاجة بسيطة من خطط اعداء الدين من عبدة ابليس وماسونين ويهود ونصارى ... من ملف خطة مصر ....
    السؤال
    هل مصر اثرت فى الشعوب اللى حواليها مثلا فى الكورة يعنى العرب بيشجعوا مصر ولا الجزائر بصراحة ولية ؟
    لو جاوبتم حتعرفوا معنى الكلام

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

لا حول ولا قوة الا بالله

اولا الدعاء لكل شئ و من حق العبد يدعى باى حاجه لو مش حرام
    حسن شحاته و السلسله دى علاقته بربه ملكش دعوه انت لو عايز تعمل فيها طيب ادعيلو و خلاص
    و الدعاء مش بفلوس يعنى انا لو دعيت للكوره مش هدعى لفلسطين ؟؟؟؟؟؟
    و مين قالك انوا مش بيدعى لفلسطين ؟؟؟؟؟
    الماتش ساعتين ازاى الجمهور يعديه 2 او3 صلوات ؟؟؟؟؟ازاى يعنى ؟؟؟
    و مين قال ان مصر بتكسب عشان مسلمين ؟؟؟؟؟؟طب اينشتين يهودى و المسلمين كانوا بيخسروا فى الحروب
    فمتقلفش كلام محدش بيقولوا غيرك
    و مين قال على باقى الدول كفره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟غيرك طبعا ؟؟
    و معنى ان مصر كسبت يبقى ربنا بيحبها ؟؟؟؟ ما اسرائيل فى فلسطين بقالها كتير اهو ؟؟؟
    يعجبنى فيك انك بتقول الناس كلام
    و متعصب اوى عشان الناس بتقول على المنتخب منتخب الساجدين فبتحاول تخليهم وحشين باى طريقه ؟
    و مين قالك انهم مبيصلوش ؟؟؟
    جون باطل على فكره بتحصل فى متشات كتير و مش مطلوب منهم انهم يزعلوا لو محسوب غلط
    عرفت انت قد ايه معقد من مصر ؟؟؟؟

انصحك انك تروح لطبيب نفسى

و اسمحلى اشك فى نيتك فى فتح مثل هذه المواضيع الى مش بتصلح حاجه غير التبويظ
    و باين اوى ميلك فى شتيمه مصر فى كل مواضيعك
    ريح نفسك و ريحنا و اتبرى من مصر و شفلك بلد تانيه و انسى مصر
    http://heilschwingung.at/188e0

شوف الفرق بينك و بين الناس الى عايزه تصلح
      http://www.youtube.com/watch?v=GjufzgNcxPw
      http://heilschwingung.at/188e0

بلعكس جميل ان نرى الايمان مؤثر في كل شئ عكس مايريده العلمانيين بحصره داخل المسجد
        ... ...
        الحرية هي التوحيد ..
        عكس الحرية الشرك بالله تعالى ..
        تحرر من عبادة الاشياء حتى عبادة النفس والهوى وصرفها لله وحده ..
        وتمرد على كل قانون غير قانون الله ..
        ان لم تعبد الله وحده ... سوف تكون عبدا لملايين الاشياء ..

مصر حارقاك تبقى معلمة على قفاك
          (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

الرد على من قال بحل المعازف

http://www.abumishari.com/

المشاركة الأصلية بواسطة mmnoor مشاهدة المشاركة
            مصر حارقاك تبقى معلمة على قفاك
            رد عنصري يا اسلام اتقي الله
            ... ...
            الحرية هي التوحيد ..

المشاركة الأصلية بواسطة ahmad-max مشاهدة المشاركة
              رد عنصري يا اسلام اتقي الله
              أما يبقى هوا يرحمنا من قلة أدبه في مواضيعه، إنت قرأت الموضوع كويّس؟؟

قرأت إتهام المصريين بالفجور ؟؟

قرأتها ولا تحب أقتبسها لك ؟؟
              (وَإِذَا قِيلَ لَهُمُ اتَّبِعُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ قَالُوا بَلْ نَتَّبِعُ مَا وَجَدْنَا عَلَيْهِ آبَاءنَا أَوَلَوْ كَانَ الشَّيْطَانُ يَدْعُوهُمْ إِلَى عَذَابِ السَّعِيرِ) لقمان :21

اكيد اخي Y.mohamed وواضح انك مفهمتش ولا حاجة من اللى كتبته ..... مشكور

ثم مجوبتش لية على السوال اخىY.mohamed ؟؟؟!!!!!!!!

عادي يا اسلام هو مصري مثلك من حقو ينتقد حاجه في مجتمعو مثل ما انت ليك الحق ترد عليه بس انا اعتراضي على الظاهرة القوميه في الردود .. والله انا بتكلم بصيغة الحوار اياك تفهم كلامي اني بتهجم عليك وانت صاحبي واكيد انت عارف
                    برضو انا معترض على كلامو واكيد شفت ردي في البدايه
                    ... ...
                    الحرية هي التوحيد ..

باين كدة ان الاخ صاحب موضوع لو كان مصري لقدر الله انة من اشباة مصريين للاسف عزنا الله منة و من امثالة
                      الظاهر بقيت حاليا مصر هي شوكة في ظهر الحاقدين و ليس في ظهر الاعداء فقط
                      طبعا انا لا اقف عند هذا حد فقط و لكن نظرا لان موضوع لايستحق اهتمام مصريين بحق و خدوا بلكم منها كويس
                      مش الي عوزين يغيروا جنسيتهم لقدر الله
                      فانا حكتفي بكدة و انتظروا الحلقة القادمة من مسلسل الحاقد
                      انا خلص اتعودت علي كدة يمكن هذا بيزدني فخرا و الحمد الله
                      و اقولها و اعيد و اكرر لن تنالوا منا ايها الحاقدون
                      ايميلي لمن يريد التواصل:
                      shkofopo@yahoo.com

I LOVE UNITY3D AND PHP AND CRACK AND BOOK EN

انطلق نحو افاق واسعة من لا نهاية

المشاركة الأصلية بواسطة ahmad-max مشاهدة المشاركة
                        عادي يا اسلام هو مصري مثلك من حقو ينتقد حاجه في مجتمعو مثل ما انت ليك الحق ترد عليه بس انا اعتراضي على الظاهرة القوميه في الردود .. والله انا بتكلم بصيغة الحوار اياك تفهم كلامي اني بتهجم عليك وانت صاحبي واكيد انت عارف
                        برضو انا معترض على كلامو واكيد شفت ردي في البدايه
                        ما يبقاش بالزّور وقلة الأدب، معترض على سياسة بلد وماله معلش، في النهاية دي لعبة واحد بيتحكم فيها إنما إتهام شعب بالكامل، بالفسق والفجور، دي لا أسمح بيها ولا من أبوي حتى أياً كان الشعب ده مش مصر بس، وأكيد انت شفت ردودي في المواضيع اللي زي كده، وبعدين أنا إيش عرفني إنه مصري، أعرف إن في إسرائيلين بيتكلموا مصري أحسن مني ومنه

يا اخوان انا لم اعيش فى موريتانيا لاذكر ما فيها من اوضاع مخذية ثم .... كلكم تجاهلتوا الجملة دي لية
                          "عرفتم انتم قد اية مضللين
                          دى من اهم اساليب النظام العالمي الجديد خططوا لمصر صح عشان يمحوا العقيدة بشيء من اللا وعي العقدي ..."

ثم مسالتوش اشمعنى مصر اللى اتخططلها ولا هل هناك دول تانية موضوعة فى خططهم ولا هية مصر بس ؟ ولا اية ولا ولا ؟؟؟؟
                          كده يبقى نقاش مفيد مش هجوم هجوم وانت بتشتم مصر وانت بتسب فى الشعب ( مع انى لم اشتم ولا سببت شعب ) ... اسالوا وشوفوا مغزى الكلام بلاش سطحية الردود ... وشاكرين غيرتكم على اى حال لكن انا مش جايبلكوا اغنية تسمعوها ... انا بدور على اسباب ضياع امة مش مصريين بس والدليل ان محدش فهم معنى سالى الاخير
                          هل مصر اثرت فى الشعوب اللى حواليها مثلا فى الكورة .....................يعنى العرب بيشجعوا مصر ولا الجزائر بصراحة ولية ؟
                          لو جاوبتم حتعرفوا معنى الكلام

المشاركة الأصلية بواسطة zee_buzz مشاهدة المشاركة
                            يا اخوان انا لم اعيش فى موريتانيا لاذكر ما فيها من اوضاع مخذية ثم .... كلكم تجاهلتوا الجملة دي لية
                            دى من اهم اساليب النظام العالمي الجديد خططوا لمصر صح عشان يمحوا العقيدة بشيء من اللا وعي العقدي ..."
                            ثم مسالتوش اشمعنى مصر اللى اتخططلها ولا هل هناك دول تانية موضوعها فى خططهم ولا هية مصر بس ؟
                            كده يبقى نقاش مفيد مش هجوم هجوم وانت بتشتم مصر وانت بتسب فى الشعب ... اسالوا وشوفوا مغزى الكلام بلاش سطحية الردود ... وشاكرين غيرتكم بس بجد اسالوا انفسكم ...
                            غيرة اية الي تشكرنا عليها يا حبيبي كلامك واضح من عنوانة و كمان هو الي بيحب وطن يشكر علية اعتقد انك يجب ان تراجع مفاهيمك انت السطحية قبل الرد او موضوع بس ما تمسش دولة مثل مصر دور علي اي دولة تانية تفش غليلك فيها و احقادك
                            اة نسيت جملة مين الي انت مالفها من دماغك لتقنعنا بيها انت فكرنا هبل لسمح الله و لا اية
                            ربنا يهدي يا رب
                            ايميلي لمن يريد التواصل:
                            shkofopo@yahoo.com

I LOVE UNITY3D AND PHP AND CRACK AND BOOK EN

انطلق نحو افاق واسعة من لا نهاية

المشاركة الأصلية بواسطة zee_buzz مشاهدة المشاركة

ثم مسالتوش اشمعنى مصر اللى اتخططلها ولا هل هناك دول تانية موضوعها فى خططهم ولا هية مصر بس ؟
                              كده يبقى نقاش مفيد مش هجوم هجوم وانت بتشتم مصر وانت بتسب فى الشعب ... اسالوا وشوفوا مغزى الكلام بلاش سطحية الردود ... وشاكرين غيرتكم بس بجد اسالوا انفسكم ...
                              هو الاعتراض على تعميم التهمه .. من قال هلك الناس فهو أهلكهم.. الخير في وفي أمتي إلى يوم القيامة ..
                              ... ...
                              الحرية هي التوحيد ..

يعمل...
                              X