Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

كيفية الحصول علي نتائج واقعيه من بينت ايفكت

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• كيفية الحصول علي نتائج واقعيه من بينت ايفكت

السلام عليكم ورحمة الله
    الكثير كان لديه استفسارات حول هذا الموضوع وخصوصا بعد العمل الذي عرض في السي توك واعادة ظهور العمل في لقاء دانكن في سي جراف
    الموضوع حاليا مفتوح في السي جي توك لمن اراد المشاركه والتجربه

http://forums.cgsociety.org/showthre...7&page=1&pp=15
    اعتذر مره اخري عن عدم تمكني من المتابعه واتمني التوفيق للجميع
    بلاد الكوارث
    حيث جميع الشعب وجلاديه يبحثون عن العقل والقلب والشجاعه المفقودين
    لكن للاسف لاوجود للساحر اوز
    وتنتهي القصه بفقد الحذاء الاحمر
    وتبقي اليس في بلاد الكوارث للابد

مدونتي

طبعا موضوع قيم جدا
    وغير كدة نتائج العمل فظيعة بصراحة
    شكرا على المشاركة المميزة

شكرااا لك اخ ياسر

مشكور مشرفنا ياسر

دائما المميز يأتي بالمميز

انا من عشاق البينت افكت والبيئة اعتبر ان البينت افكت فيو مصغر
        :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

مشكورين يا شباب
          يا ريت الي متابع هنا يضع تجاربه حتي يستفيد الاخوه الي لديهم مشكله مع الانجليزي
          بلاد الكوارث
          حيث جميع الشعب وجلاديه يبحثون عن العقل والقلب والشجاعه المفقودين
          لكن للاسف لاوجود للساحر اوز
          وتنتهي القصه بفقد الحذاء الاحمر
          وتبقي اليس في بلاد الكوارث للابد

مدونتي

ياسر بما انك فتحت الموضوع
            انا لما بشوف صورة زى دى للشيدنج نتورك والنودز والحاجات دى بحس انى عايز
            ابطل افكر فى الجرافيك اصلا بصراحة بتضايق جدا انى مش فاهم الحاجات دى اللى
            فى الأصل حاسس انها متعلقة بأساس علمى صعب جدا وبحس انها مستحيلة عليا

الصورة -

ما شاء الله يا استاد ياسر دئما تاتي بالجديد .مواضيعك يا استاد دائما تخترق العمق زادك الله من فضله

اخي و حبيبي توكسيك ان كنت ناوي تبطل كرافيك انا خلا ص بطلت

بكل صراحة لما ارى كل هده التشابكات و كل هده القيم اصاب بخيبة امل .وكما قلت كل هده الاشياء لها اساس علمي
              ان لم اجد من يشرح لي النود في المايا ساعتزل الثري دي و اروح اعمل فول ا طعمية

انا معجب بالاستاد ياسر لانه لما يتكلم عن حاجة يتكلم بعمق فهو اللدي قال نفس العربي يجتاز الواجهة الرسومية للبرامج
              شكرا استاد حازم على المساعدة

المشاركة الأصلية بواسطة zahzahtoon مشاهدة المشاركة
                ما شاء الله يا استاد ياسر دئما تاتي بالجديد .مواضيعك يا استاد دائما تخترق العمق زادك الله من فضله

اخي و حبيبي توكسيك ان كنت ناوي تبطل كرافيك انا خلا ص بطلت

بكل صراحة لما ارى كل هده التشابكات و كل هده القيم اصاب بخيبة امل .وكما قلت كل هده الاشياء لها اساس علمي
                ان لم اجد من يشرح لي النود في المايا ساعتزل الثري دي و اروح اعمل فول ا طعمية

انا معجب بالاستاد ياسر لانه لما يتكلم عن حاجة يتكلم بعمق فهو اللدي قال نفس العربي يجتاز الواجهة الرسومية للبرامج
                طبعا انا حاسس بيك ولكن الموضوع مش موضوع خيبة امل ولكن تقدر تقول انى مش عارف الطريق للدخول لمنطقة عمل المايا under the hood عشان اعرف انا بعمل ايه بس ربنا ييسر الأحوال اول اما الاقى وقت بإذن الله هااول انى ابص للموضوع بنظرة واسعة شوية واحاول افكر واتعامل على انى عندى نسبة ذكاء ولو محدودة اتعامل بيها

انا معاك يا اخي توكسيك بس المشكلة ازي نخش داخل مايا . انا لما بدات في تعلم الاضائة اتضريت اني استعين بصديق درس الفزياء عشان يعلمني البيهيفر بتاع الاضائة كلها .و لحد ديلوقت ليسا المسالة صعبة .
                  اخي توكسيك لو في اي مستجداد بخصوص سبر اغوار المايا ارجو ان تشاركني فانا مستاء من هدا الموضوع
                  و لك كامل الشكر
                  شكرا استاد حازم على المساعدة

المشاركة الأصلية بواسطة zahzahtoon مشاهدة المشاركة
                    انا معاك يا اخي توكسيك بس المشكلة ازي نخش داخل مايا . انا لما بدات في تعلم الاضائة اتضريت اني استعين بصديق درس الفزياء عشان يعلمني البيهيفر بتاع الاضائة كلها .و لحد ديلوقت ليسا المسالة صعبة .
                    اخي توكسيك لو في اي مستجداد بخصوص سبر اغوار المايا ارجو ان تشاركني فانا مستاء من هدا الموضوع
                    و لك كامل الشكر
                    أكيد لو فى جديد هاكون على اتصال بيك

يعمل...
                    X