Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

طريقه عمل منتج او عبوه ازاى

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• طريقه عمل منتج او عبوه ازاى

ممكن طريقه عمل منتج زى العبوه دى فى الماكس
    ( اللهم إني أسألك الثبات في الأمر والعزيمة على الرشدوأسألك شكر نعمتك وحسن عبادتك وأسألك قلباً سليماً ولسانا صادقا وأسألك من خير ما تعلم وأعوذ بك من شر ما تعلم وأستغفرك لما تعلم )

تتعمل راحت ولا جات هتتعمل بس عايزة طولت باااااااااااااال ومااااااااااااال .............خههههههههههlol

في عندك طريقة كتبها أستاذ أكتوم في قسم السينما فور دي و الرابط موجود على الصفحة الرئيسية ^_^
      و في طرق ثانية ولكن إستخدم خيالك

<<Nobody>> سابقاً

اهههههههههههههههه بجد افدتونى كتيير ومش عارف ابتدى منين
        مفيش حد عمل حاجه زى دى قبل كده يقولنا على طريقه سهله او يعمل دلرس على السريع
        ( اللهم إني أسألك الثبات في الأمر والعزيمة على الرشدوأسألك شكر نعمتك وحسن عبادتك وأسألك قلباً سليماً ولسانا صادقا وأسألك من خير ما تعلم وأعوذ بك من شر ما تعلم وأستغفرك لما تعلم )

اغظن ياشباب لو كل واحد عايز درس لاى عمل يقف امامه محدش راح يتعلم شيئ
          ياشباب اتعبوا شويه وابدءوا حتى ولو ماولة مرة مع الاخرى وهتلاقوا فرق كبير
          فكروا فى ازاى انكم تفكروا وبعدين نفذوا الله يوفق الجميع

شكرا ابو معاذ بس فيه حجات بتقف فعلا وميبقاش تطلع بنفس الجوده المنتج فا لما ناخد المعلومه من اساتذه فى الماكس نبتدى نعملها صح وممكن تفكيرنا يكون محدود فى حاجه ومنقدرش نوصلها

اخي الكريم
              حاول ان تبدء في تخيل الشكل وتبسيطه [ الشكل الذي وضعته من ليس بالصعب عمله ]
              حاول ان تبدء بالموديلنغ على الأقل حتى نرى انك حاولت وإن لم تنجح انا مستعد ان اوجهك حتى تصل إلى النتيجة المرجوة
              وأعلم انك في حال حاولت وفشلت فأنت على الطريق الصحيح
              لكن على الأقل حاول

انا بلك راحت ولا جات هتتعمل هتتعمل بس عايزة طولت بالي وتفصص المشكلة لاجزاء وتعرف تحللها وتجمعها وبعد كده تبقي العمليه قشطة ما فيش شكل في الدنيا دي الا وله مرجع ايما عشوائي او هندسي حلل الشكل وبعد كده هتلاقي الدنيا قشطة طحن

المشاركة الأصلية بواسطة <<nobody>> مشاهدة المشاركة
                  في عندك طريقة كتبها أستاذ أكتوم في قسم السينما فور دي و الرابط موجود على الصفحة الرئيسية ^_^
                  و في طرق ثانية ولكن إستخدم خيالك
                  الله يجبر بخاطرك

لكني لا أعتقد أن طريقتي تصلح لعمل هذه العبوة ... كون الطريقة المطروحة في قسم السينما تصلح للعبوات الكرتونية القابلة للطي

أما هذا الجالون فأرى أنه يمكن عمله من مكعب وإكسترود وبريدج ... وهايبر نيربس ( لا أدري ماذا يقابل هذا بالماكس حيث أنها من عالم هوليوود أصد السينما )
                  سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

للرد على سؤالك

قمت بعمل تصميم بسيط وسريع للعبوة

الصور فى المرفقات

شكرا جدا جدا للزملاء الى حاولو يشاركونا فى عمل الموديل
                      بجد انا صممت انى احاول اعمله ودى كانت النتيجه
                      هو قعدت فيها كتير شويه بس عاوز رايكم كويس ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟[IMG][/IMG]

المشاركة الأصلية بواسطة t_designer مشاهدة المشاركة
                        شكرا جدا جدا للزملاء الى حاولو يشاركونا فى عمل الموديل
                        بجد انا صممت انى احاول اعمله ودى كانت النتيجه
                        هو قعدت فيها كتير شويه بس عاوز رايكم كويس ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟[img][/img]
                        ما شاء الله تسلم ايدك والله
                        الله يوفقك لكل خير

اهو انت كويس مالك طيب من الاول

كل واحد بيحتاج دفعه للامام وشويه جهد بس ده كل الى كنت محتاجه
                            ساعات فيه موديل بتبقى بايخه بس محتاجهوقت وشويه تفاصيل للبدايه

يعمل...
                            X