Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

يا ترى رايكم من رأيي

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• يا ترى رايكم من رأيي

انا حاسس فى الفتره الاخيره ان المنابر بتسودها حاله من الكساد فى المشاركات الفعاله من الاعضاء ما فيش نقد زى زمان ما فيش ابداء اراء لدرجه ان الواحد ممن يعرض شغل خاص وما يلاقيش اى راى سواء مدح او زم من الاعضاء
    بغض النظر عن جوده العمل وده طبعا بيسبب حاله من الملل والاحباط , احنا كلنا بنحب المجال ده ومش بنلاقي حد نعرفه كتير مهتم بالمجال ده فبيكون الملاذ الوحيد هنا مع بعضنا نشجع بعض ونحفذ بعض اى شخص بينهى عمل او حاجه بيعملها انه يعرضها هنا ويبقى مستنى الاراء ويفاجأ بعدم وجود اهتمام .
    ولكن اللى باشوفه كتير ان كل الناس بتطلب حاجات وبس عاوزين يستفيدوا وبس لن يقولوا رايهم فى حاجه لا ممن تبقى فى مش اقل من 50 زياره مثلا وفى نفس الوقت ما فيش ولا رد يا ترى ليه بجد انا مش عارف .............................
    3D Prof

واعتقد ان ده اقرب مثال 12 زياره وبرررررررده ما فيش رد
    3D Prof

شوف هالايام المواضيع الماشية اللي فيها طوش وخلافات
      جرب افتحلك موضوعمش مفيد و فيه خلاف قد ما كان تافه ..
      وبتشوف زباين كثير ان شاء الله ..والرزق على الله
      الحكمة هي أن تعرف أنك لا تعرف وأن لا تكابر أمام ما تجهل وأن تتواضع في ما تعرف

انا جديد هنا ولا اعرف كيف كانت الاوضاع لاقارنها مع الان ولكن الان الاوضاع ارى انه لا باس بها بالمقارنة مع منتديات اخرى يضعون ردا واحدا واذا سالتهم شيئا لا يجيبون وكأن المواضيع صالحة للاستخدام مرة واحد اما هنا فرايت اهتماما بالمواضيع
        احببت ان اضع ردا لكي لا يزيد عدد الزوار على حساب الردود
        ((وقل رب زدني علما))

التاريخ ليس سوى كذبة متفق عليها !
        (نابليون بونابرت)

إن لَم تشعُر بتناقُض فيما يدُور حولك فاعلم أنّ المسافة التي تُبعِدك عن كوكب الأرض ليست بالقليلة !
        (مارلن كلافر)
        chidory سابقا

أضم كلامي لكلام chidory يمكن انت يا محمود كنت متعود على حاجة اكتر من كدة فعشان كدة شايف ان في حالة من التدهور .. عموما المنتدى هنا انا شايف بجد انه احسن بكتير من منتديات تانية ويمكن ليه شهرة وقابلية اكبر بكتير من منتديات تانية ..
          ما يمكن للعقل البشري إستيعابه .. والأيمان به ...
          ...يمكن تحقيقه...

إذا كنت لا تعلم إلى أين تذهب فكل الطرق تؤدي إلى هناك ...

ان شاء الله نشوف الأحسن في الايام اللي جاية

يعمل...
            X