Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

facial rig sample

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

انت ممتاز ربنا يوفقك
    HAVE FUN

ماشالله تقدم مخيف يصراحه ماشالله انا سالتك سؤال قبل كده وما جاوبتش عليه كم ياخذ تجهيز ريج مثل هذا وقت كاملا مع الجسم مثل الريج اللي قبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما شاء الله عليك بجد يابوحميد ... انت تفوقت على نفسك ... ريج جامد ونضيف جدا ما شاء الله

متتصورش قد إيه أنا بقيت منبهر بتحسن مستواك ... الريج احترافي جدا

لو تكلمنا شوية عن الكراكتر دي ... معمولة لأنهي شركة، وتبع فيلم أنيميشن ولا إيه ؟ ... والريج خد معاك قد إيه ؟؟

صحيح ... حاول تبقى ترفع شغلك على vimeo ... متخصص أكتر في الميديا وهتلاقي ناس بترد عليك هناك وتشاركك ... وياريت كمان تحط الشغل على cgtalk عشان تسمع رأي المتخصصين أكتر ..

بالتوفيق يا باشا ... انتزعت مني 5 نجوم بجدارة

ربنا يبارك فيك ويحميك

صحيح ... ياريت المشرفين يحطوا الموضوع ده في الرئيسية الـ "بيج سايز" ... الراجل يستحق في رأيي

مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شاء الله.....

اللهم ارحمني فوق الارض و ارحمني تحت الارض و الطف بي يوم العرض فلا ارى لي من ملاجئ غير رحمتك التمس بها وليس لي من الاعمال ما افتخر به لما القاك ..

اعمالي
            https://www.artstation.com/the_physicist

اخيرا عرفت اتكلم شويه بس برضه مش عندي كل الوقت عشان ارد علي كل واحد المهم بسرعه:
              الريج بتاع الوش انا طورت تولز بشتغل بيها بيحث يخلص كله من يومين ل 5 اتيم بالكتير جدا جدا وممكن اسرعها كمان فيها اسكريبت لو لقيت وقت اكتبه هتبقي الدنيا اسرع ب يوم ع الاقل
              بالنسبه بقي للكاركتر كجسم كامل هو لو هشتغل فيه فل تايم ياخد شهر بس النا برضه بطور تول كل ما ابقي فاضي بحيث انتها اتعمل الحوار كله ف 5 دقايق بس!!! وخلص جزء ف الرجل هو بس محتاج وقت اكتبعها كامله مش تجره انا اعرف فعلا اعملها وعلي فكره يا جماعه الفاشيال اللي انتو شايفينوه ده عملت اكتر من 33 كاتكتر بيه !!! وهوريكم الشغل كله ان شء اتلله يعجبكم بس شويه وقت وابراهيم المغربي يعرف يلم الدنيا كويس لانه بيتبهدل معايا والديمو ف الاخر بيطلع جميل!!!يا سلام
              بالنسبه للاسترتشي هو اللي ف الديمو ده بايبد كاركتر اسيتديو فعلا بس الست اب بتاع الاسترتش فيه مش ستيبل اوي وعموما انا ممكن اعمله بالف طريقه تانيه
              يا جماعه بالرغم اني مش حاسس ان الناس مهتميه بالريج سواء ف المنابر او ف مصر كلها او الوطن العربي لكن انا هحاول الفت انتباهكم علي قد ما اقدر ربنا يسهل وعموما انا بلم انيمشن للريجز بتاعتي وهوريكم حاجات ان شاء الله تعجبكم شكرا وهكمل ال ردود اولا ما اعرف سا محوني ارجوكم
              Rigging reel 2012

character Tools reel 2012

بالمنناسبه انا حطيته فعلا ف السي جي توك ورد عليا ناس جامده جدا حتي واحد فيهم كان اشتغل ف افاتار الرابط اهوه
                http://forums.cgsociety.org/showthre...?f=54&t=864757
                Rigging reel 2012

pretty ! congratulations

i saw the character at CGTalk .."aziz" it was very funny !

B.R

جميل جدا ....تسلم ايدك بجد
                    نتمنى نرى المزيد من هذا الفن
                    بالتوفيق ان شاء الله

wow bgad eh da gamd gdan
                      bgad 7aga tsharaf allah ywafaqak
                      keep moving yam3lm
                      MY PROFILE ON BEHANCE

very good Bro
                        i like your work
                        .. keep it up
                        █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
                        الايميل : attef_omer@hotmail.com

رهيييييييييييييييييييييييييييييييي(عاشت ايدك شغل رائع )ييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب

سويتلي واهس اشتغل شخصيات والفديو مالك نزلتة عندي

تحياتي الك

وتحريكك للشخصية كولش حلو وسلس

زاهيرو انا اسف ااخرت ف الرد عليك ىمعلشي سامحني و انا معرفشي الاسطوانه ديه بس عموما شكلها بدايه حلوه طالما بيتكلم عن ريج وانيمشنت وموديل يبقي اكيد هيبسط ف كل حاجه فهتبقي مناسبه كبدايه
                            Rigging reel 2012

بالمناسبه يا جماعه الموديل ده اللي كان عامله محمد عبد الفتاح تحت اشراف مقاول الانفار العظيم احمد سالم ويا يوسف يا تلباني احب اعرفك ان ديه كانت شكره هتعمل الشغ د\ه وكان هيكسر الدنيا وبصراحه انا ادين للمكان ده انه اداني فرصه اطلع اللي عندي بس معلشي اهي الظروف
                              بالمناسبه يعني بما اننا بنتكلم مع بعض : انا اكاد اكون يتم طردي لاي مكان اتقدم ليه كاني بعمل جريمه بجد -طبعا بالذوق - وان اشتغلت فكاني كماله عدد فلذلك مقضيها ف الغالب فري لانس او حتي بارت تايم عشان ماء الوجه لان طبعا الناس هنا بتبصلي اني بعمل فاحشه بجد مش عارف اوصفلوكم ايه الاحساس انك تبقي داخل مكان تقدم شغلك فيه بكل حماس وثقه وقبل ما توصل لنص العرض لاعمالك بتبقي عاوز تقفل اللاب وتمشي لان الكلمه اللي بسمعها علي غرار: هنبقي نكلمك او بصراحه اكتر ممكن تتقال مش عاوزين كل ده او حتي انت كده هتعطل الدنيا لان احنا نخلص عشر تلاف دقيقه ف اليوم الواحد ومحدش فاضي يحرك يعني لو تقدر تعملنا حاجه تتحرك لوحدها يبقي حلاوه اوي و اه والله هو مش نفس الكلام حرفيا بس نفس المعني
                              عموما اهو ادينا ماشيين شويه ف الدنيا ديه لحد ما ازهق بجد - قربت فعلا- وارجع بقي للكارير بتاعي : صيدلي
                              ايوه الاسبرييييييييييييييين الطازه
                              Rigging reel 2012

ماشاء الله تبارك الله ..
                                ريجنج احترافي بمعنى الكلمة ..
                                ياليت أخي أحمد نستفيد منك في هذا المجال .. فالمتقنين فيه قله جداً واحد أو إثنين وجميعهم اختفوا
                                فأتمنى فعلاً الأستفادة منك ..

وعندي بعض الأسئلة لو تسمح :
                                1/ ما هي المصادر التعليمية التي أعتمدت عليها في إيصالك لهذا المستوى الرائع .
                                2/ هل من الممكن أن نطلع على السكربتات ؟ وهل هي برمجة خاصة بك ؟
                                3/ بعد وضع الإسكين Skin على المجسم وتم ضيطه .. ولاحظت وجود أخطاء في المجسم في المودلينج كيف يمكن التعامل مع الإسكين ؟

وجزاك الله خير

يعمل...
                                X