Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مشاركة من أخ جديد لكم فى المنابر .. وأتمنى النقد بشدة !

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مشاركة من أخ جديد لكم فى المنابر .. وأتمنى النقد بشدة !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

هذة هى اول مشاركة لى يا اخوانى معكم هنا فى المنابر وبأذن الله نفيد ونستفيد كلنا من بعض وانا جاى اتعلم منكو بصراحة وهطرح النهاردة عينة من اعمالى واتمنى النقد بشدة كما هو موضح فى عنوان الموضوع لانى أحب وأرحب بالنقد أكثر من الأعجاب فالنقد ياتى بثمار ولكن الاعجاب لا يأتى بثمار أبدا .. لذا انتظر نقدكم على احر من الجمر وأتركم مع تلك العينة من الاعمال .. وللتوضيح فقط هذا العمل لم اقم بتصميمة لمؤسسة او منتج ما ؛ بل هو مجرد فكرة جديدة . ومتأسف على الأطالة

LOGO

AD

AD-2

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة .. دمتم فى رعاية الله
    'My Page on Fb
    Am a Proud To Be EGYPTIAN

اهلا بك اخي الكريم
    ما شاء الله تصميم في غاية الروعة
    اعجبني جدا الخطوط والالوان للتصميم
    سؤال هل العبوة من تصميمك؟؟؟؟
    وبشأن النقد... فقط عند حرف التاء في كلمة فحت فلا يبدو وكأنه (حليب) يسقط من الحرف...
    وايضا لدي سؤال لما لا تستخدمو اللغة العربية الفصحة في الاعلان؟؟؟؟
    وبالتوفيق اخي الكريم

ههههههه بص هو الشغل زوقه حلو طبعا
      بس ايه جامد فحت دى
      الصراحهدى الكلمه اللى مبوخه تصميمك يا طاروق
      بس الصراجخ الالون عجبتنى هاديه
      بس تالت واحد
      مش اد كده
      3D Prof

اهلا بك اخى الكريم Legend

اولا العلبة ليست من تصميمى ولكنى استعرتها من احدى الشركات الاجنبية لأكمل بها التصميم فقط وبصراحة محاولتش اصمم علبة .

ثانيا بخصوص كلمة فحت .. فهو ليس حليب ولكنة كلام مبعثر فقط لا اكثر قولت فكرة جديدة يعنى اهو تغيير .

ثالثا بخصوص اللغة العربية الفصحى انا كنت هشتغل بيها بس بردو لاقيت انى لما احط كلمة ( طعم جامد فحت ) كلمة فحت هتلفت النظر جامد للأعلان .. بس لا اعلم حتى الأن مدى تأثيرها على المستهلك ههههه هتكون ايجابية او سلبية بردو كانت فكرة جديدة جت فى دماغى .

والف الف شكر على نقدك الجميل حقيقى امتعنى تسلم اخى الكريم على المرور ...
        'My Page on Fb

هههههههههه اخى محمد

بصراحة والله كلمة فحت دى انا زى ما ذكرت هى كانت مجرد فكرة جديدة وبعدين بردو كنت عاوز اشوف ردود افعال بالظبط زى رد فعلك دا .. اللى هو الضحكة الجميلة بتاعتك دى اللى فى الاول .. يعنى حبيت احط شوية كوميديا مش اكتر ..

تالت تصميم انت مذكرتش اية اللى فية مش اد كدا .. انا عارف انة مش اد كدا لانة ناقص كتير وفية مساحات فاضية كتير .. بس عاوزك تحطلى ارائك عشان استفاد واعدل ..

والف شكر يا جميل على المرور الحلو دا والنقد الجميل جدا جدا
          'My Page on Fb

تصاميم راائعة
            ولكن هل استعملت الليستريتور ام الفوتوشوب + كيف صنعت الماء الذي ينزل من فحت""بغض لالنظر عنه هذه الكلمة ههه""
            والشعار هل هو من تصميمك ؟ لانه رااااااااااااائع جدا
            بالتوفيق أخي
            ((وقل رب زدني علما))

التاريخ ليس سوى كذبة متفق عليها !
            (نابليون بونابرت)

إن لَم تشعُر بتناقُض فيما يدُور حولك فاعلم أنّ المسافة التي تُبعِدك عن كوكب الأرض ليست بالقليلة !
            (مارلن كلافر)
            chidory سابقا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ؛ اخى chidory

اولا احب اقول ان العمل فوتوشوب 100%

ثانيا الماء المتدفق من كلمة فحت هو عبارة اخى عن كلمات باللغة الانجليزية بأحجام مختلفة وضعتها بهذة الطريقة لتصبح بهذا الشكل ما هى الا كلام صغير الحجم لا اكثر .

ثالثا اللوجو من تصميمى اخى الكريم وانة لشرف لى ان ينال اعجابك

الف شكر على المرور الجميل .. دمت فى رعاية الله
              'My Page on Fb

المشاركة الأصلية بواسطة art diseas مشاهدة المشاركة
                السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ؛ اخى chidory

اولا احب اقول ان العمل فوتوشوب 100%

ثانيا الماء المتدفق من كلمة فحت هو عبارة اخى عن كلمات باللغة الانجليزية بأحجام مختلفة وضعتها بهذة الطريقة لتصبح بهذا الشكل ما هى الا كلام صغير الحجم لا اكثر .

ثالثا اللوجو من تصميمى اخى الكريم وانة لشرف لى ان ينال اعجابك

الف شكر على المرور الجميل .. دمت فى رعاية الله
                اسمحلي اقلك كلمة اخي
                انت مبدع حقا بهرتني بهذه النقطة
                ((وقل رب زدني علما))

التاريخ ليس سوى كذبة متفق عليها !
                (نابليون بونابرت)

إن لَم تشعُر بتناقُض فيما يدُور حولك فاعلم أنّ المسافة التي تُبعِدك عن كوكب الأرض ليست بالقليلة !
                (مارلن كلافر)
                chidory سابقا

نعم يا اخى هو فعلا فاضى شويه وخلى بالك ممكن يكون فاضى وجميل وسيمبل , بس ده فاضى ومش جميل وكمان العبوات اللى على الجنب دى صغيره اوى
                  3D Prof

الف شكر على كلامك طيب يا اخى chidory حقيقى كلامك اعطانى دفعة كبيرة للأمام بارك الله فيك ...

نعم اخى محمد .. انا عارف ان التصميم فاضى ومش جميل بس انا كان كل اهتمام بالاتنين اللى قبل منة اللى هما اللوجو و اول اعلان جيت فى التالت لقيت نفسى كنت تعبت والافكار بدأت تروح منى فكان اخر ما توصلت لية انة يطلع بالشكل دا ..

بس احنا ممكن نشيل العبوات ونعمل بدالها فكرة جديدة فى الجانب الفارغ دا .. ولو عندك فكرة ممكن ننفذها يبقى تمام واللى عندو افكار يطرح يا جماعة الموضوع اوبن يعنى للى يحب !!!

وشكرا على مروركم الجميل دا ودمتم فى رعاية الله وبالتوفيق ان شاء الله
                    'My Page on Fb

اعجبتني جزئية "فحت".
                      بالنسبة للشعار فالالوان جميلة و التصميم جميل, لم يرق لي شيئان:
                      1- الحواف المكسرة ل"بتاع زمان".
                      2- الصدفة او القوقعة الموجودة في الجزء الازرق من الشعار ليس لها اي وظيفة ولا تخدم بساطته اللونية.
                      ذوق جميل, اهنئك.
                      ~sion
                      هل انت عاطفي وتستهبل ولديك مشاكل نفسية و و تعتقد دائماَ انك على حق ومستعد لاستخدام منصبك كمشرف للكيل من الاعضاء كما تريد دون احترام او موضوعية؟ نحن في طاقم الاشراف في المنابر (منبر الرأي و الكيل الآخر بمكيالين) نرحب بك معنا.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة .. اخى Dimension
                        اولا احب اشكرك على مرورك الجميل وتعليقاتك الرائعة على تصميماتى .

ثانيا الحمد لله ان فى حد عجبتة كلمة ( فحت ) ههههههه دى كوميديا يا شباب والله مش اكتر .

ثالثا انا جربت انى مخليش فى حواف مكسرة بس معرفش ارتاحت ليها كدا .. بس طبعا رأيك جميل وعلى عينى وراسى والله
                        ولولا اختلاف الاراء لبارت السلع عشان كدا احنا بنتعلم من اراء غيرنا .

رابعا القوقعة او الصدفة دى مش قوقعة او صدفة .. دى طرطشة حليب لو اخدت بالك كويس عشان دا لوجو حليب المفروض .. بس لكن هى مش قوقعة او صدفة ..

والف شكر على المرور الجميل .. دمت فى رعاية الله
                        'My Page on Fb

التصميم صافى من وجهة نظرى من النقد والتصميم جامد فحت

بالتوفيق فى القادم

لا احسب نفسى من افضل المصممين لكن لدى القدرة لكى اصل الى القمة وبالرغم من ذلك لى اسلوبى الخاص الذى يجبر الجميع على احترام فنى

غاية في الجمال استطيع ان اقول لك انك لك مستقبل واسع جدا والمحظوظ فقط هو الانسان الذي ستصمم له بارك الله بك
                            من الصعب ان تعيش في مكان لا تستطيع فيه ان تكون حراً في تصرفاتك حتى وان كانت على سبيل بسيط جداً وابسطها الجلوس لوحدك

اخى الفاضل memo2

شكرا على ردك الجميل واتمنى ان التصميمات تكون حازت على اعجابك بارك الله فيك اخى ووفقك فى عملك .

اخى الفاضل saranhgh

شكرا جزيلا على ردك المبهر والذى اعطانى دفعة للامام كبيرة بارك الله فيك اخى ووفقك فى عملك .
                              'My Page on Fb

يعمل...
                              X