Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

"Natural lamp""

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• "Natural lamp""

هذا التصميم انهيته للتو ولكن احس ان شيئا ناقصا فيه ارجو ان تبينوه لي واذا كان جيدا كما هو فالحمد لله
    هذا هو التصميموهذا للاخراج
    ارجو ان يعجبكم
    ((وقل رب زدني علما))

التاريخ ليس سوى كذبة متفق عليها !
    (نابليون بونابرت)

إن لَم تشعُر بتناقُض فيما يدُور حولك فاعلم أنّ المسافة التي تُبعِدك عن كوكب الأرض ليست بالقليلة !
    (مارلن كلافر)
    chidory سابقا

جميل جداا

أرجوا التعديل في الأوراق و الله أعلم..!!!

بالتوفيق
    It would be great if you will take a look for my works
    www.vimeo.com/sofianehd
    www.behance.net/sofianehd

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة .. اخى العزيز

تصميم جميل جدا وفكرة رائعة والله بس اعذرنى انا اعشق النقد بصراحة لان منة فايدة :
      بص يا سيدى بخصوص الاخراج

1- وضوح اللمبة نفسها اعلى من وضوح الصورة وبالتالى يعنى حكاية التناسق بينهم قليلة شوية .
      2- انا هقولك عن نفسى مثلا لما بيكون قصادى حاجة زى كدا ومش عارف اعالجها والتصميم شاددنى وعاوز اكملة .. بحول الباك جروند اللى هى الشجر والزرع اللى ورا اخليهم سكتش رسمة سكتش .. وبعمل اللمبة بردو سكتش وببدأ اديهم لون على خفيف كدا بردو بيبقى شكلها شيك .
      يا اما تحاول توفق الوضوح بقى تجيب صورتين يكونو قريبين من بعض بحيث ان الصورة تبقى متناسقة .
      3- انت ممكن تكبر اللمبة لانها صغيرة على حجم الصورة وممكن تعمل للمبة اضاءة كمان هيبقى جامد اوى لو عملت ليها اضاءة مشعة كدا جميلة .
      بس حقيقى اخى فكرة حلوة اوى بجد وتصميم جميل جدا ناقصلة بس شوية تعديلات بسيطة ويبقى عشرة على عشرة ..

اما بخصوص اللمبة نفسها فأنت حاول متخليهاش بيضا كدا من جوا حاول تخليها الوان متدرجة متداخلة مع بعضها تعطى اضاءة داخلية ولتكن افرع الشجرة التى بداخلها هى التى تشع منها الاضاء .. بالنسبة للحواف اعملها Inner Shadow خفيف اوى كدا وجرب عشان تدارى الحواف بتاعت اللمبة نفسها وشيل الاضاءة اللى طالعة من الزرع دى لان الاضاءة المفروض تبقى من جوا مش برة وجرب وورينا النتيجة يا عسل

تقبل مرورى يا جميل .. دمت فى رعاية الله
      'My Page on Fb
      Am a Proud To Be EGYPTIAN

moudjahad شكرا لك اخي الحمد لله انها اعجبتك وساحاول ايجاد شيء للتعديل عليها ربما اعملها بلور لتبدو دافئة ربما تصبح جيدة
        اخي Art diseas شكرا لك جدااا على النصائح فعلا غابت عن بالي نصائح جميلة جدا واصا النقد هو من يرفع مستوى المصمم لذا شكرا لك وساعدل على التصميم واضعه مباشرة
        ((وقل رب زدني علما))

(نابليون بونابرت)

إن لَم تشعُر بتناقُض فيما يدُور حولك فاعلم أنّ المسافة التي تُبعِدك عن كوكب الأرض ليست بالقليلة !
        (مارلن كلافر)
        chidory سابقا

فكرة جميلة ولكن عليك أن تدخل عليها واقعية

هنا المشكلة جعلها واقعية مندمجة مع هذه الصورة صعب جدا لذا انا احاول الان وارجو ان انجح
            شكرا لمرورك
            ((وقل رب زدني علما))

(نابليون بونابرت)

(مارلن كلافر)
            chidory سابقا

هذه بعد التعديلات
              ((وقل رب زدني علما))

(نابليون بونابرت)

(مارلن كلافر)
              chidory سابقا

يعمل...
              X