Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ادخل قبل فوات الاوان فلا يسعني الانتضار الى ان يفوت الاوان ...

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

الشيء بالشيء يذكر هل يمكن ان اعرف تحت اي بند يندرج هذا العمل, مالذي يريد المصمم ان يصل إليه ؟

http://www.maxforums.net/showthread.php?t=172036&page=3

المشاركة الأصلية بواسطة mkanimation مشاهدة المشاركة
      الشيء بالشيء يذكر هل يمكن ان اعرف تحت اي بند يندرج هذا العمل, مالذي يريد المصمم ان يصل إليه ؟

http://www.maxforums.net/showthread.php?t=172036&page=3
      هذا ما كنت انوي قوله

الى اي مدا يريد الشخص ان يصل ؟

الى التباهي بما بما فعله انظر الي انني مصمم ماهر هذا هو المقصد بلا شك انا لا انكر انني قمت بتصميم

شخصية الا للتباهي بها ولن انكر ذلك لكن ولله الحمد تبت الا بما فيه خدمة لمجتمعنا كما قلتم وليس للتباهي

لامجال للهروب فيكفي ردود فالشخص حرا بما يفعله كل ما اردت فعله هو نصيحة من اخ يحب اخاه

ان واجهتك صعوبة في اتقان التصميم اصمد وحاول وان حاولت وفشلت فلا بأس اعد المحاولة وان لم تفلح
      فحاول وان فلحت تكون نجحت وسر نجاحك هو اصرارك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
        يا جماعه الموضوع ده اتفتح اكتر من مره وبعدين اتقو الله فى الحكم على الناس اللى بتتقولو عليهم بيتباهو هو انتو دخلتو جواهم من الاخر ده منتدى للكمبيوتر جرافيكس وكل واحد بيعمل عمل بيعرضه على الناس ده مش للتباهى ده لتبادل الاراء حوله ومعرفة رأى الناس ولو فى عيوب هو مش شايفها او مشاكل الغير يوضحها والاخ اللى حاطط الرابط بتاع الدماغ بتاع محمد رمضان فالكل هنا عارف انه مش حاطط شغله للاستعراض وكفايه بقى كل واحد يعملنا عنوان يرعب ويرهب بيه ويرجع يقول انا مابجبرش حد عموما الموضوع مختلف فيه امور كثيره ومن الاخر المعظم حرم التماثيل والتماثيل الكامه كمان وفى حاجه كمان ارجع لاصل كل حاجه الصور اللى بتتعمل على الكمبيوتر دى تقدر تقلى بتروح فين لما الجهاز بيطفى مابتبقاش موجوده يعنى من الاخر كل دى حاجات بعيد عن نطاق التصوير اللى انتو بتتكلمو عليه وفى علماء كتير اكتر مننا درايه وبلاش كل واحد مقتنع برأى يحاول يخوف ويفرض الاخرين عليه لان بجد ده بيجيب ناس كتير للخلف بمعنى ان لو واحد حابب الموضوع ده وشايف نفسه فيه بسبب قراية موضوع بعنوان زى ده بيشتت افكاره ويخليه يدور ويسال وفى النهايه بيتوه اكيد كل مسلم بيدور فى الحلال والحرام الحمد لله على نعمة الاسلام وانا شخصيا الموضوع ده بالذات اتهريت تدوير عنه بسبب موضوع مشابه قبل كده وعطلنى كتير يا جماعه ربنا ادانا عقل نفكر بيه والنصوص والاحاديث اكيد العلماء افهم بيها مننا وعارفين لذلك بلاش الكلام ده الشيخ محمد حسان لما اتسأل فى فتاوى الرحمه قبل كده مثلا عن العاب الفيديو ولو دخلت على اليوتيوب حتى هتلاقيها انه اباحها على ماأظن كانت ام بتسال على العاب البلاى استيشن وغيره من العلماء والدكتور القرضاوى الاخ اللى حط الفتوى مشكورا وده راجل مش قليل بلاش كل شويه فتح الموضوع ده الله يصلح حالكم وحالنا وانا اسف على التطويل .

المشاركة الأصلية بواسطة smoke_klx مشاهدة المشاركة
          ارجع لاصل كل حاجه الصور اللى بتتعمل على الكمبيوتر دى تقدر تقلى بتروح فين لما الجهاز بيطفى مابتبقاش موجوده
          هههههههههههههههههههههههههه

ماشاء الله عليك على العموم سبق وان قلت الواحد هو حرا بنفسه هل يريد ان ينفع مجتمعه بها ام يريد التباهي بها

وبكيفكم عموما

فذكر فأن الذكرة تنفع المؤمنين
          ان واجهتك صعوبة في اتقان التصميم اصمد وحاول وان حاولت وفشلت فلا بأس اعد المحاولة وان لم تفلح

جزاكم الله خيراً
            بالفعل الموضوع منتهي و لا حاجة للمجادلة فيه ، حيث أن البدائل كثيرة ، و أسأل الله العفو و العافية
            لا إله إلا الله محمد رسول الله ، صلى الله عليه و سلم

أسألكم الدعاء ، لن أستطيع التواجد الفترة القادمة لظروف قهرية

اول مره اشوف موضوع بيتكلم عن النقطه دي و لسه مش اتحذف !!!
              هما المشرفين مش واخدين بالهم من الموضوع ده و لا ايه
              Our Services
              al3rabeya.com

اللهم اجعل نُطقنا
              ذكرا.. وصمتنا فكرا.. ونظرنا عبرا..
              ولا تجعلنا ممن أطال الأمل.. وأساء العمل.. وأكثر الجدل.. واجعلنا ممن سمع الحكمة فوعى.. وسمع القرآن فدنا.. واتبع الصراط فنجا

المشاركة الأصلية بواسطة m-designs مشاهدة المشاركة
                اول مره اشوف موضوع بيتكلم عن النقطه دي و لسه مش اتحذف !!!
                هما المشرفين مش واخدين بالهم من الموضوع ده و لا ايه
                الله واكبر ليش ينحذف ؟ اذا كنت تحسب ان الناس يفكرون كما تفكر فانسا ذلك

انا لم اقصد الأخ محمد رمضان شخصياً لكن تساؤلي عن الواقعية الزائدة, ومالغاية التي تخدمها.
                  هل هي استبدال الممثلين الحقيقين, اعتقد ان الغرافيك بشكل عام يجب ان يبتعد عن التقليدية وإلا مالفائدة منه, كما انه سيدخل في باب التحريم والله اعلم.

يعمل...
                  X