Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مين محتاج photoshopcs5

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مين محتاج photoshopcs5

اللى محتاج photoshop cs5 يقول وانا ابعتله لينك مباشر للتحميل نسخه portabe ولكن غير داعم للغة العربيه
    وعلى الرحب والسعة
    3D Prof

هل انت متاكد انها النسخه النهائيه ؟

لو متأكد انها النهائيه ابعت

نفس الكلام
      بيـــــــــــسٌ
      ☺☺

ولكن غير داعم للغة العربيه
        .......
        █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
        الايميل : attef_omer@hotmail.com

انا عاوز اسئل هي النسخة الداعمة للعربية نزلت أصلا؟
          عن حذيفة ، قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
          1تكون النبوة فيكم ما شاء الله أن تكون ، ثم يرفعها الله تعالى
          2ثم تكون خلافة على منهاج النبوة ما شاء الله أن تكون ، ثم يرفعها الله تعالى
          3ثم تكون ملكا عاضا ( ملكا فيه خيرا و شر ) فتكون ما شاء الله أن تكون ، ثم يرفعها الله تعالى
          4ثم تكون ملكا جبرية ، فيكون ما شاء الله أن يكون ، ثم يرفعها الله تعالى
          5ثم تكون خلافة على منهاج نبوة ثم سكت .

ياجماعة النسخة الداعمة لى العربى لسة منزلتش ولى عاوز يجرب البرنامج

ادوبى اتاحة على موقعها النسخة التجربية الى عاوز يحملها يحملها

لا احسب نفسى من افضل المصممين لكن لدى القدرة لكى اصل الى القمة وبالرغم من ذلك لى اسلوبى الخاص الذى يجبر الجميع على احترام فنى

في انتظار النسخة CS5 Middle East Portable .....

أعوذ بالله من شر حاسد اذا حسد

إخواني الكرام

نسخة الماستر ( فوتوشوب وبريمير وإليستريتر .................... ) ونسخة من كل برنامج كذلك متوفرة على أغلب المواقع ... مثل هيرو توركو ... فلا داعي لأن أظهر نفسي بأني ( جبت الديب من ديلو )

وكما أسلف الإخوة نسخة الشرخ الأوسخ لم تنزل بعد
                سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

نفسي الفوتوشوب اللي يصدر ياخذ بالو من أجهزتنا يعني كل اصدار من الفوتوشوب بدو جهاز كمبيوتر لوحدو
                  ... لما اثبت فوتوشوب 10 او 11 على جهازي يبلش يصيح ويولول...
                  موقعي لرسم الكاريكاتير

::: كاريكاتوون فهد البحادي :::

هي شباب ما متطلبات الفتشب الجديد والمجمعة cs 5 كلها لاني ادكر ان 4 كانت متطلبتها برسسر جبار ورام 1 جيجا علا الاقل وكرت شاشة قوي

انا ارا ان التقنية الجديدة في الفوتوشب الجديد ليست بتلك القوة معدا خصيت المسك ودليت ابجكت او مسح عنصر من الصورة
                    ادخل هنا لتعرف اغلب ألأمور عني وسبب اخطئي الكتابية

سيرة حياتي باختصار

http://maxforums.net/showthread.php?t=121695

رقم الهاتف

00212601949253

والله يا مستر اكتوم انا لا جبت الديب من ديله ولا حاجه كل ما هنالك انى وانا باتجول فى النت لقيتها ونزلتها بالصدفه وانا عارف انها متاحه فى مواقع كتير طبعا .
                      انا بس لقيت وحد بيسال عليها قلت اقول لاخوانى يمكن حد يكون عاوز يجربها ابعتله اللينك المباشر واوفر عليه البحث
                      شكرا على كلامك وانا اسف لو كنت ظهرت بانى باتفاخر ولا حاجه وربنا يعلم النوايا
                      عموما مش ها اكررها تانى وها ابقى فى حالى علشان ما حدش يقولى كلام زى اللى انت قلتهولى ده
                      وانا اساسا مش بتاع فوتوشب انا بتاع ماكس ومش عارف ايه اللى دخلنى فى الموضوع اصلا
                      شكرا لكلامك للمره التانيه يا مستر aktoom
                      السلام عليكم
                      3D Prof

المشاركة الأصلية بواسطة n.nabil مشاهدة المشاركة
                        هل انت متاكد انها النسخه النهائيه ؟

لو متأكد انها النهائيه ابعت
                        لا يا اخى مش النهائيه
                        3D Prof

المشاركة الأصلية بواسطة mahmoud915 مشاهدة المشاركة
                          والله يا مستر اكتوم انا لا جبت الديب من ديله ولا حاجه كل ما هنالك انى وانا باتجول فى النت لقيتها ونزلتها بالصدفه وانا عارف انها متاحه فى مواقع كتير طبعا .
                          انا بس لقيت وحد بيسال عليها قلت اقول لاخوانى يمكن حد يكون عاوز يجربها ابعتله اللينك المباشر واوفر عليه البحث
                          شكرا على كلامك وانا اسف لو كنت ظهرت بانى باتفاخر ولا حاجه وربنا يعلم النوايا
                          عموما مش ها اكررها تانى وها ابقى فى حالى علشان ما حدش يقولى كلام زى اللى انت قلتهولى ده
                          وانا اساسا مش بتاع فوتوشب انا بتاع ماكس ومش عارف ايه اللى دخلنى فى الموضوع اصلا
                          شكرا لكلامك للمره التانيه يا مستر aktoom
                          السلام عليكم
                          لا تخلي ببالك الله يبارك فيك ... كل واحد حر في كلامه ..والله كنت أريد أطلب مساعدتك

في الحصول photoshop cs4 بنسخة العربي لأني ما أتوفقت أني أنزله من المواقع الموجود فيها

اذا تقدر تساعدني ..أكون شاكر لك

وشكرا
                          اللَّهُمَّ إنِّي أعُوذُ بِكَ أنْ أُشْرِكَ بِكَ وأنَا أعْلَمُ، وأسْتَغْفِرُكَ لِـمَا لا أعْلَمُ

ربي اغفر لى ولوالدى وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

يا ريت اخي تبعت اللينك لاني مللت وانا ادور ع لينك طالح للتنزيل
                            شكرااا لك

أخي الكريم أرجو المعذرة ... الموضوع بالأصل مخالف لأن المنتدى غير معني بتوفير البرامج ... لكني افترضت أن هناك نسخ تجريبية ( 30 يوم ) تقوم الشركات بطرحها بالمجان وأنت تقصد هذا ... أما ما يحصل في هذه المواضيع أنها تصبح مناقشة لكيفية التثبيت وكيفة كسر الحماية وما إلى ذلك من أمور ممنوعة في المنتدى ...

على كل حال .. لم يعد سرا أن كل مصمم يبحث عن برنامج عليه الدخول إلى هذا الموقع

http://heroturko.org/

والمعذرة
                              سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

يعمل...
                              X