Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

سلسلة دروس What's New In PhotoShop CS5

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

================= الدرس التاسع====================
    استاذنا مصطفى

شكرا"لك اخى على هذا المجهود جعله الله فى ميزان حسناتك
      ياصاحبَ الهمَ إن الهمَ منفرجٌ
      ابشر بخيرِ فأنَ الفارجَ اللهُ
      وإذا بليتَ فثق بالله وأرضى بهِ
      إن الذي يكشفُ البلوى هو اللهُ

الله يحفظك يارب ويطول فعمرك على هذا الكرم والنبل منك

كلنا شكر لك ..أن شاء الله انزل PhotoShop CS5 على جهازي الجيد

وأحاول أطبق على الدروس

جزيل الشكر
        اللَّهُمَّ إنِّي أعُوذُ بِكَ أنْ أُشْرِكَ بِكَ وأنَا أعْلَمُ، وأسْتَغْفِرُكَ لِـمَا لا أعْلَمُ

ربي اغفر لى ولوالدى وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

صراحة انت معلم وجزاك الله كل خير انت هتخلى الناس تستغنى عن التعليم الاجنبى
          و احب نكون اصدقاء انا اعمل فى هذ ا المجال من اربعة سنوات

جااااااااامد جدااا
            انا مستنى منك اليستريتر قريبا

السلام عليكم استاذ مصطفى حضرتك فعلا مثال للعطاء بلا مقابل انا مكنش عندي اي فكرة نهائيا على الفوتوشوب وبفضل ربنا ثم مجهود حضرتك معانا في الكورس الحمدلله بقيت ع بداية الاحتراف فيه بجد انا مش عارف اوصف شكري لحضرتك ازاي حضرتك شخص من النادر ان احنا نلاقي حد زييه دلوقتي تحياتي لك يا استاذي وهذا جميل ساحمله فوق راسي مدى حياتي
              (طلب صغير : انا طالب في قسم العمارة فممكن لو سمحت درس تجميع مشروع معماري بطريقة منسقه يعني بلانات مع وجهات مع مناظير ويا رب يجازيك خير يارب على مجهودك معانا) شكرااااااااااااااا..........

السلام عليكم استاذ مصطفى حضرتك فعلا مثال للعطاء بلا مقابل انا مكنش عندي اي فكرة نهائيا على الفوتوشوب وبفضل ربنا ثم مجهود حضرتك معانا في الكورس الحمدلله بقيت ع بداية الاحتراف فيه بجد انا مش عارف اوصف شكري لحضرتك ازاي حضرتك شخص من النادر ان احنا نلاقي حد زييه دلوقتي تحياتي لك يا استاذي وهذا جميل ساحمله فوق راسي مدى حياتي
                (طلب صغير : انا طالب في قسم العمارة فممكن لو سمحت درس تجميع مشروع معماري بطريقة منسقه يعني بلانات مع وجهات مع مناظير ويا رب يجازيك خير يارب على مجهودك معانا) شكرااااااااااااااا..........

جزاك الله خيرا
                  اللهم اغفر للمسلمينِ والمسلمات الأحياء منهم والأموات

يعمل...
                  X