موضوع: اول طبيق لى على الماكس ولخبط الدنيا فهل من مساعدة!!!!

ردود: 9 | زيارات: 749

اول طبيق لى على الماكس ولخبط الدنيا فهل من مساعدة!!!!

اهلا وسهلا جميع اعضاء ومشرفى منتدانا العزيز

انا نزلت دروس لعمل شخصيات كنت فاكر الحكاية سهلة بس طلع العكس

اول تطبيق للدروس كان بالشكل دة

هههههههههههه واضح طبعا انها تحفة فنية اعجوبة من اعاجيب الزمن

المهم قلت لازم اجرب تانى على بلوبرنت تانى

وطلعت النتيجة كدة

واضح طبعا ان مفيش رأس للشخصية الثانية قلت فى بالى بلاش كفاية الراس بتاعت الاولانى اهم يبدلو معا بعض

المهم انا دلوقتى مش عارف انا ابتديت غلط ولا اية يعنى كان المفروض ابتدى بحاجة سهلة شوية لحد ما اوصل لتصميم شخصية ولا انتو اية رأيكم وارجو لو فى دروس تساعدنى فى حلتى دى يبقى الف الف شكر

ومستنى تعليقات حضرتكم سلام

اية يا جماعة مفيش اى رد خالص

عضو نشيط
    صور رمزية هامور
    المنطقة
    السعوديه
    ردود
    716
    ما شاء الله عليك انت بتخليني اخجل من نفسي انا بستعمل الماكس من سنه وانا ما عملت كدا
    هامور هائل
    مع
    تحيات
    رئيس الهوامير
    ان اسئت الى احد في ردودي***فهذا هو اعتذاري يتبعني كظلي
    انا اسف
    ملتقى صناعة الإحتراف
    لو محترف شاركنا الصرح
    لو مبتدئ إلحق سجل
    I
    t Doesn't Matter If Youre Black Or Whit
    e

لالالا انت بتقول ايه انت فاكر كده وحش ده والله تحفه بجد واوعي تقول علي اول اعمالك مش حلوه والله بدايه جميله جدا ده انت بدات في تفاصيل العضلات ودي حاجه مش سهله وانت خلاص عديتها يلزمك بس شوية تفاصيل في الكركتر الاولاني وتضيف عليهم بس شوية الوان من برنامج بودي بوين زي ما الاستاذ سيدر ياسين عملها وخلاص وتبقي جميله اوي علي فكره انا برده بدات ادخل في مجال الكركتر لانه ينقصني كثير فيه عاوز اتعلمه وان شاء الله نكون اصحاب انا اسمي حمدي من مصر 20 سنه

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة هامور معاينة الرد
    ما شاء الله عليك انت بتخليني اخجل من نفسي انا بستعمل الماكس من سنه وانا ما عملت كدا

بقلك اية يا رئيس الهوامير انت نفختنى على الاخر متعرفش الرد دة خلانى بقيت عامل ازاى ههههههههه

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة حمدي3dma معاينة الرد
    لالالا انت بتقول ايه انت فاكر كده وحش ده والله تحفه بجد واوعي تقول علي اول اعمالك مش حلوه والله بدايه جميله جدا ده انت بدات في تفاصيل العضلات ودي حاجه مش سهله وانت خلاص عديتها يلزمك بس شوية تفاصيل في الكركتر الاولاني وتضيف عليهم بس شوية الوان من برنامج بودي بوين زي ما الاستاذ سيدر ياسين عملها وخلاص وتبقي جميله اوي علي فكره انا برده بدات ادخل في مجال الكركتر لانه ينقصني كثير فيه عاوز اتعلمه وان شاء الله نكون اصحاب انا اسمي حمدي من مصر 20 سنه
    الف شكر على ردك الجميل دة يا حمدى باشا وانا مينا من مصر 19 سنه ويشرفنى طبعا انى اتعرف بيك ونكون اصحاب

بس انا لسة معرفتش يا جماعة اكمل فى مجال الكركترات دة ولا المفروض ابتدى من الاول ولو المفروض ابتدى من الاول ابتدى منين يا ريت الاخوة المحترفين يقلولى ابتدى الماكس منين

عضو نشيط
    صور رمزية bablu17
    المنطقة
    Egypt-Mansoura
    ردود
    445
    انا من راى انك تكمل .... تخيل انتا عملت الشغل ده من اول مره .. اومال لما تتابع الدروس هتعمل ايه

وبالتوفيق

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة bablu17 معاينة الرد
    انا من راى انك تكمل .... تخيل انتا عملت الشغل ده من اول مره .. اومال لما تتابع الدروس هتعمل ايه

وبالتوفيق
    والله يا باشا الف شكر على ردك الكريم والف شكر لكل الى ردو عليا وكمان الى مردوش وانتو والله شجعتونى جدا وشلتو من عندى حكاية انى فشلت فى تطبيق الدروس بالكلام الجميل دة

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل