Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اول طبيق لى على الماكس ولخبط الدنيا فهل من مساعدة!!!!

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اول طبيق لى على الماكس ولخبط الدنيا فهل من مساعدة!!!!

اهلا وسهلا جميع اعضاء ومشرفى منتدانا العزيز

انا نزلت دروس لعمل شخصيات كنت فاكر الحكاية سهلة بس طلع العكس

اول تطبيق للدروس كان بالشكل دة

هههههههههههه واضح طبعا انها تحفة فنية اعجوبة من اعاجيب الزمن

المهم قلت لازم اجرب تانى على بلوبرنت تانى

وطلعت النتيجة كدة

واضح طبعا ان مفيش رأس للشخصية الثانية قلت فى بالى بلاش كفاية الراس بتاعت الاولانى اهم يبدلو معا بعض

المهم انا دلوقتى مش عارف انا ابتديت غلط ولا اية يعنى كان المفروض ابتدى بحاجة سهلة شوية لحد ما اوصل لتصميم شخصية ولا انتو اية رأيكم وارجو لو فى دروس تساعدنى فى حلتى دى يبقى الف الف شكر

ومستنى تعليقات حضرتكم سلام

اية يا جماعة مفيش اى رد خالص

ما شاء الله عليك انت بتخليني اخجل من نفسي انا بستعمل الماكس من سنه وانا ما عملت كدا
      هامور هائل
      مع
      تحيات
      رئيس الهوامير
      ان اسئت الى احد في ردودي***فهذا هو اعتذاري يتبعني كظلي
      انا اسف
      ملتقى صناعة الإحتراف
      لو محترف شاركنا الصرح
      لو مبتدئ إلحق سجل
      I
      t Doesn't Matter If Youre Black Or Whit
      e

لالالا انت بتقول ايه انت فاكر كده وحش ده والله تحفه بجد واوعي تقول علي اول اعمالك مش حلوه والله بدايه جميله جدا ده انت بدات في تفاصيل العضلات ودي حاجه مش سهله وانت خلاص عديتها يلزمك بس شوية تفاصيل في الكركتر الاولاني وتضيف عليهم بس شوية الوان من برنامج بودي بوين زي ما الاستاذ سيدر ياسين عملها وخلاص وتبقي جميله اوي علي فكره انا برده بدات ادخل في مجال الكركتر لانه ينقصني كثير فيه عاوز اتعلمه وان شاء الله نكون اصحاب انا اسمي حمدي من مصر 20 سنه

المشاركة الأصلية بواسطة هامور مشاهدة المشاركة
          ما شاء الله عليك انت بتخليني اخجل من نفسي انا بستعمل الماكس من سنه وانا ما عملت كدا

بقلك اية يا رئيس الهوامير انت نفختنى على الاخر متعرفش الرد دة خلانى بقيت عامل ازاى ههههههههه

المشاركة الأصلية بواسطة حمدي3dma مشاهدة المشاركة
            لالالا انت بتقول ايه انت فاكر كده وحش ده والله تحفه بجد واوعي تقول علي اول اعمالك مش حلوه والله بدايه جميله جدا ده انت بدات في تفاصيل العضلات ودي حاجه مش سهله وانت خلاص عديتها يلزمك بس شوية تفاصيل في الكركتر الاولاني وتضيف عليهم بس شوية الوان من برنامج بودي بوين زي ما الاستاذ سيدر ياسين عملها وخلاص وتبقي جميله اوي علي فكره انا برده بدات ادخل في مجال الكركتر لانه ينقصني كثير فيه عاوز اتعلمه وان شاء الله نكون اصحاب انا اسمي حمدي من مصر 20 سنه
            الف شكر على ردك الجميل دة يا حمدى باشا وانا مينا من مصر 19 سنه ويشرفنى طبعا انى اتعرف بيك ونكون اصحاب

بس انا لسة معرفتش يا جماعة اكمل فى مجال الكركترات دة ولا المفروض ابتدى من الاول ولو المفروض ابتدى من الاول ابتدى منين يا ريت الاخوة المحترفين يقلولى ابتدى الماكس منين

انا من راى انك تكمل .... تخيل انتا عملت الشغل ده من اول مره .. اومال لما تتابع الدروس هتعمل ايه

وبالتوفيق

المشاركة الأصلية بواسطة bablu17 مشاهدة المشاركة
                  انا من راى انك تكمل .... تخيل انتا عملت الشغل ده من اول مره .. اومال لما تتابع الدروس هتعمل ايه

وبالتوفيق
                  والله يا باشا الف شكر على ردك الكريم والف شكر لكل الى ردو عليا وكمان الى مردوش وانتو والله شجعتونى جدا وشلتو من عندى حكاية انى فشلت فى تطبيق الدروس بالكلام الجميل دة

يعمل...
                  X