Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

المشروع x

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

هههههههههههه

عادي جداااااااااااا اخي الغالي ولايهمك بس انا احب اضحك دايم

الله يسعد ايامك دوووووووووووووووووووم

باذن الله راح تكون البداية مشجعه
    :::أجمل مافي هندسة الحياة ...ان تبني جسر من التفاؤل على بحر من اليأس:

::::::::::::::::::::::من وجد الله فماذا فقد::::::::: ومن فقد الله فماذا وجد::::::

من اجمل المواقع لدعوة غير المسلمين قد يسلم على يدك احد بزر واحد او رسالة واحدة فقط موقع هدهد الدعوي

ان شاء الله رب العالمين
      ربنا يوفق الجميع ولكن مهم جدا التصميم والتعاون فى حل المشاكل والاهتمام بالمبتدين
      وعلى فكره فى اخ عرض المشاركه فى التاليف على صفحه الاقتراح
      اشهد ان لا اله الا الله وان محمد عبده ورسوله وان عيسى عبد الله ورسوله وكلمته القاها الى مريم وروح منه وان الملائكه حق وان الجنه حق وان النار حق وأؤمن بالقدر خيره وشره

انتو يا شباب بتتكلمو عن المبتدئين كأنهم عاله وحاجه لا تذكر
        كل الناس اللى هنا كانو مبتدئين وتحت الصفر كمان والحكايه كلها مسأله وقت واهتمام وحماس
        وهو ده اللى مأخرنا ان كل واحد خبير فى حاجه او حتى عارف اكتر من التانى يبصلو على انه صغير وميرداش يشاركه معاه فى اى حاجه ونسى انه فى يوم من الايام كان زيه او اقل منه كمان

ربنا يوفقكو يا شباب فى المشروع بس لو عاوزينو ينجح يبقى تشيلو من دماغكو حته مبتدئ وهيعطلنا والحوارات دى
        واقتراح حلو عماد ان الناس الخبرة ينفذو والمبتدئين يتعلمو
        الله الوطن ما

إخواني الأ عزاء السلام عليكم
          إليكم هدا making of لفيلم قصير قام به فقط شخصين لكي تأخدوا فكرة عن المراحل التي يجب إتبعها لإنتاج short film وأيضا لتشجيع الإخوان عن هدا المشروع لأننا فقط تنقصنا العزيمة .

http://www.vimeo.com/7708580
          " If you do not like what you make go to fail, it is necessary to be fascinated, because it is so hard as every sensible person will drop if there is no passion.
          Remain starving, Remain crazy. "
          By Steve Jobs

ههههههههه.......والله انا مبتدىء وطبعا قصدى ان نشارك ونتفاعل وطبعا كل صغير بيكبر بس يكون عنده هدف انه يكبر
            اكيد كلنا نكمل بعض من يتقن شىء يجهل اخر .الله عز وجل خلقنا بهذا الاحتياج لبعض .كل منا يحتاج الاخر فى شيء هى مشكلتنا بس فى فقدان ثقافه العمل الجماعى واتمنى ان يكون المشروع ده بدايه لتعلم العمل الجماعى
            اشهد ان لا اله الا الله وان محمد عبده ورسوله وان عيسى عبد الله ورسوله وكلمته القاها الى مريم وروح منه وان الملائكه حق وان الجنه حق وان النار حق وأؤمن بالقدر خيره وشره

شيء مهم جدا فى الفيديو ده انهم كانو بياخدو عدد كبير من الفيديو ريفرنس علشان يكون عندهم اكبر قدر من التفاصيل

على فكرة انا بعتبر نفسى لسة مبتدئ ......... و محدش قصد نتكلم على المبتدئين كانهم عالة او حاجة ...... الناس بتقترح ان الناس اللى معندهاش خبرة و مش هتقدر تشارك ....... تتعلم من اللى بنعمله و لذلك اقترح ان احنا نقول الناس اللى هتشارك تقول عملت ايه و ازاى ............

و شكرا اخ iori على الفيديو اكييد بينفعنا .......

السلام عليكم
                    بما أننى متفقين خلينا نبتدي بأول شيء و هو جمع الفريق
                    و أنا ان شاء الله معكم في الأنيميشن.
                    صفحتي على الفيسبوك للتواصل :
                    https://www.facebook.com/tarik.samoudi

انا شايف ان الخبرات اللى معانا قادرين على عمل مماثل

هو ايه برنامج الياس مايا ..هل هو مختلف ولا ايه

لا مش مختلف ... بس معلوماتى ان مايا كان بتاع شركة الياس .... قبل ما اوتوديسك تشتريه

المشاركة الأصلية بواسطة nebibomani مشاهدة المشاركة
                            لا مش مختلف ... بس معلوماتى ان مايا كان بتاع شركة الياس .... قبل ما اوتوديسك تشتريه
                            أنا أفضل maya لما كان مع alias من يواقني الرأي
                            " If you do not like what you make go to fail, it is necessary to be fascinated, because it is so hard as every sensible person will drop if there is no passion.
                            Remain starving, Remain crazy. "
                            By Steve Jobs

والله iori انا مشتغلتش عليها ايام الياس ...... انا حديث لسة .......و موعاش على ايام الياس .........

ايه ياشباب قينكو

يعمل...
                                X