Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

تصميم...هل يستحق الرئيسية ... رايك مهم جدا

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• تصميم...هل يستحق الرئيسية ... رايك مهم جدا

السلام عليكم

كيف احوالكم ان شاء الله بخير

انا طبعا مش اول مره الموضوع ده يحصل معايا
    ولكن دلوقتي قلت لازم اتاكد واتكلم فيه

العمل ده اشتغلت فيه تقريبا شهر وللاسف ما قدرت اكمله علي شان انشغلت

http://www.maxforums.net/showthread.php?t=175676

لكن للاسف بعد ده ما لقيته الا بعد كم صفحة
    انا مش منتظر ردود او حاجه ولكن لازم لو في عمل او تصميم يستحق الرئيسية بغض النظر عني او اي شخص تاني المفروض انه ينزل الرئيسية تكريم له
    انا ما اشوف الا اعمال غريبه جدا تنزل علي الريئسية ما تستحق انها تنزل
    وفي الاخر انا بس حبيت انبه عن الموضوع مش اكتر ومش هاممني لا رئيسية ولا غيره فقط كل ما يهمني احترام الاعمال الموجوده بطريقة افضل

أعتقد أني شفته بالرئيسية
    بس مش متأكد
    █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    الايميل : attef_omer@hotmail.com

هو العمل واضح فيه تعب يا اخي وواضح فيه اجتهاد بس انت وقعت في حفره بيقع فيها اغلبيه الناس هنا .. وهيا انك بتهمل الصور النهائيه وبتهتم بس بالتعب اللي اتبذل في العمل ..

ممكن تلاقي عمل متعوب عليه جدا جدا فعلا لكن لما تبصله بنظره فنيه مش هتلاقي هيه حجه تشدك سواء كان العيب في تناسق الالوان او جودة التكتشر او ان الصوره مفيهاش كونسبت او فكره تخليك تحس انها بتتكلم وبتعبر عن نفسها .. وده للاسف الخطا اللي انت وقعت فيه ..

لكن من وجه اخر اعتقد انك لو اعدت اخراج العمل مره كمان وحسنت جوده التكتشر وخصوصا بتاع البامب على المجسم هيستحق الرئيسيه .. وكمان حاول تضيف حياه للصوره ببوز او فكره بسيطه

المشاركة الأصلية بواسطة n.nabil مشاهدة المشاركة
        هو العمل واضح فيه تعب يا اخي وواضح فيه اجتهاد بس انت وقعت في حفره بيقع فيها اغلبيه الناس هنا .. وهيا انك بتهمل الصور النهائيه وبتهتم بس بالتعب اللي اتبذل في العمل ..

ممكن تلاقي عمل متعوب عليه جدا جدا فعلا لكن لما تبصله بنظره فنيه مش هتلاقي هيه حجه تشدك سواء كان العيب في تناسق الالوان او جودة التكتشر او ان الصوره مفيهاش كونسبت او فكره تخليك تحس انها بتتكلم وبتعبر عن نفسها .. وده للاسف الخطا اللي انت وقعت فيه ..

لكن من وجه اخر اعتقد انك لو اعدت اخراج العمل مره كمان وحسنت جوده التكتشر وخصوصا بتاع البامب على المجسم هيستحق الرئيسيه .. وكمان حاول تضيف حياه للصوره ببوز او فكره بسيطه
        يا نادر كلامك سليم ...بس الكلام ده يتقال لو العمل هيتحط فى جالرى السى جى توك مثلا او ياخذ وسام المنابر
        عموما انا مكنتش حابب اتكلم..خصوصا ان كل ما ادخل اتكلم فى موضوع من كام شهر يطلعلى مشرف ولا واحد مبتدا فى المجال بكلام غريب الاطوار او يوجه الرد بنبره استهتار
        - اكتر من عضو فى (المنابر )كلمنى شخصيا على نفس الموضوع الى بيتكلم عليه الاخ الجرح
        و اظن...لا اظن انا اقولها من يقين...و من قناعه شخصيه...ان الاستهتار فى تمييز الاعمال و عدم تقديرها اصبح شىء يثير الاهتمام..
        و اقصد ان يثير الاهتمام بصوره سلبيه و ليس العكس

و ايضا اصبح من الواضح انها بقت رئيسيه الخوف نتيجه المشاحنات احيانا و احينا اخرى بقيت بنر او رئيسيه( المجاملات) ...و الكلام واضح و معروف طبعا
        للاستماع و تحميل القرآن الكريم برابط واحد للشيخ اللذى تحب و بصوت عالى الجوده :
        http://www.tvquran.com/

Join me on Facebook
        https://www.facebook.com/rabieart.fanpage
        https://www.facebook.com/MCC4P

هى الاعمال اللى بتروح الرئيسيه بتحدد ازاى ؟؟؟؟؟؟ زمين اللى بيخليها تطلع فى الرئيسيه ؟؟؟؟

معاك حق يا محمد .. عموما ربنا يوفق ونشوف اعمال اقوى على الساحه قريبا لان عرض ونقد نااايم بمعنى الكلمه .. اذكر في منتصف 2009 تقريبا كانت الاعمال القويه بتاخد فوق الـ 70 رد !! هههه الان لو كملت 30 تبقى قويه جدا

المهم بس وسام التميز .. فداه الرئيسيه والـ top row كمان .. المهم الوسام ميكونش فيه اي تفضيل .. ولحد الان الجميع تقريبا بلا استثناء راضي عن ذكاء اختيار الاعمال المميزه ..

السلام عليكم
              أعتقد تستحق الرئيسية
              لكن رأيى لا يعتمد عليه لأنى مبتدىء..
              والرأى أولاً وأخيرا للمحترفين.
              عن حذيفة ، قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
              1تكون النبوة فيكم ما شاء الله أن تكون ، ثم يرفعها الله تعالى
              2ثم تكون خلافة على منهاج النبوة ما شاء الله أن تكون ، ثم يرفعها الله تعالى
              3ثم تكون ملكا عاضا ( ملكا فيه خيرا و شر ) فتكون ما شاء الله أن تكون ، ثم يرفعها الله تعالى
              4ثم تكون ملكا جبرية ، فيكون ما شاء الله أن يكون ، ثم يرفعها الله تعالى
              5ثم تكون خلافة على منهاج نبوة ثم سكت .

................بالتوفيق
                (الماء على للطافته يشق الصخر على صلابته)

الأخ عبد الرحمن
                  العمل جميل، صدقاً كنت أريد ترشيحه للرئيسية لولا أنني لاحظت بأن العمل غير مكتمل، أين النصف الأسفل للموديل؟.بعض الأجزاء جديدة و الآخر قديم.كذلك البمب توجد فيه مشكلة.المهم لا أريد أن استرسل في النقد لأن هذا ليس محله.أتمنى منك ان تكمل هذا العمل لأنه عمل يستحق منك و سيعتبر إذا اكتمل إضافة قوية لرصيدك - إن شاء الله- .
                  عموماً إذا كنت تحس أن عملك مظلوم فليس منبر أطراف الحديث هو المكان المناسب للاعتراض ،يمكنك كتابة موضوع في منبر الشكاوى و الملاحظات و سنقوم بالرد عليك باستفاضة إن شاء الله.و نحن بشر قد نكون أخطأنا في الإختيار فيمكنك تنبيهنا بأسلوب لطيف بدلاً من الشكوى للأعضاء.

أوافق الأخ نادر فيما قال بخصوص العمل.

الأخ ميدو
                  إختيار الأعمال يتم من قبل المشرفين بترشيح أبرز الأعمال ثم يتم التصويت بين المشرفين على الأعمال التي تستحق و الأعمال التي لا تستحق.

الأخ محمد رمضان
                  و ايضا اصبح من الواضح انها بقت رئيسيه الخوف نتيجه المشاحنات احيانا و احينا اخرى بقيت بنر او رئيسيه( المجاملات) ...و الكلام واضح و معروف طبعا
                  جزاك الله خير على هذه الشهادة.أشكرك على هذا الرد الجميل الذي وضع النقاط على الحروف ووضح أن المشرفين جبناء و يحابون.
                  هذا هو جزاء المشرفين الذين يقتطعون من أوقاتهم و يسهرون لمتابعة المنتدى على حساب وقتهم و راحتهم.فهذا أقل ما يستحقونه من الأعضاء.

المعذرة منك أخي عبد الرحمن على إغلاق الموضوع، و إذا تريد النقاش مع المشرفين يمكنك كتابة موضوع في منبر الشكاوى و الملاحظات.
                  صفحتي على انستاجرام
                  https://www.instagram.com/9picks

اتقوا النار و لو بشق تمرة

Taking you to the MAX

يعمل...
                  X