Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

نظارات ثلاثية الأبعاد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة tarekmax مشاهدة المشاركة
    بارك الله فيك أخي medo3d على المعلومات القيمة وجدت ما أبحث في كلامك شكرا اخي
    وفيك بارك
    ولكن انا عرضت التكنولوجيا فقط وليش معنى كلامى ان اشجعك على الذهاب للسينما ورؤية الافلام وما فيها من منكرات ومصاريف وكده هههههههههه
    ربنا يهدينا واياك

المشاركة الأصلية بواسطة medo3d مشاهدة المشاركة
      لا اعتقد ياأخى
      ففكرة الثرى دى انك بتكون داخل فى الاحداث والامر يحتاج ان تكون الشاشه كبيره حتى تحيط نوعا ما بعينيك فلا يكون الامر كذلك مع الموبايل او حتى الشاشات الصغيره
      معلش يا ميدو لكت هامور باشا عتده حق
      الفرق في تكنووجيا النضارة الزرقا و الحمرا ان اليمين مثلا علي تردد اللون الأزرق و الشمال علي تردد اللون الأحمر و لما تلبس النضارة دي كل عين بيدخلها الجزء من المشهد الللي علي نفس ترددها عشان كدة مش محتاج شاشة خاصة
      علي عكس ان في فلاتكنولوجيا تانية لصناعة الأفلام الثري دي محتاجة شاشه ترددها 120 Hz زي ما بتقول يا باشا
      إن كان الله معنا فمن علينا

المشاركة الأصلية بواسطة mr.aldo مشاهدة المشاركة
        معلش يا ميدو لكت هامور باشا عتده حق
        الفرق في تكنووجيا النضارة الزرقا و الحمرا ان اليمين مثلا علي تردد اللون الأزرق و الشمال علي تردد اللون الأحمر و لما تلبس النضارة دي كل عين بيدخلها الجزء من المشهد الللي علي نفس ترددها عشان كدة مش محتاج شاشة خاصة
        علي عكس ان في فلاتكنولوجيا تانية لصناعة الأفلام الثري دي محتاجة شاشه ترددها 120 hz زي ما بتقول يا باشا
        حبيب قلبى الف شكر على المعلومه انا كنت عارف ان فى فرق فى التكنولوجيا بس فى تخيلى ان مش هيحصل الاحساس على شاشة صغيره زى الموبايل انا بتكلم على الحجم شيبنا من التردد
        ولا انت مش معايا ؟؟؟

يوجد ايضا تقنية التصوير بحركة الكاميرا ايضا
          و يوجد اشرطة علمية منتجة مصورة بتقنية الحركة هذه
          و لها نظارات خاصة لمشاهدتها
          و كل شركة لها تقنيتها الخاصة

HP 8560w - i7 2620M - 8Go - Quadro 2000M 2Go

يعمل...
          X