Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

please help

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• please help

يا جماعة يا ريت حد يساعدني لانه بدي دروس مايا للمبتدئية والدروس الموجودة بالمكتبة ما بتشتغل عندي الروابط

لو انت من مصر انا عندى اسطوانه للمبتدئينintroduction to modeling in maya
    digital tutors
    اشهد ان لا اله الا الله وان محمد عبده ورسوله وان عيسى عبد الله ورسوله وكلمته القاها الى مريم وروح منه وان الملائكه حق وان الجنه حق وان النار حق وأؤمن بالقدر خيره وشره

السلام عليكم

رايى الشخصى اللى يفهمك كويس اوى ..بس لو اللغة الانجليزيو عندك قوية .....كبداية ....... افتحى المايا و انتى فى المايا افتحى ال Help و اختارى toturials

اما لو عاوزة دروس فيديو بالعربى ....دروس الاستاذ ابو نواف ....... لو حد من الاعضاء يحط اللنك بتاعهم عشان انا مش عارفه

اولا يا aya_wj مرحبا بكي بيننا وبالنسبة للدروس فهي محتاجة برنامج كودكس علشان تشتغل عندك حاولي تحميل الكودكس دة وسطبية عندك وان شاء الله هتشتغل

http://vlc-media-player.en.softonic.com/

وحملي الكودك دة بارضو علشان التأكيد وسطبية

http://www.free-codecs.com/k_lite_co...k_download.htm

وان شاء الله كل الفيديوهات هتشتغل عندك من غير مشاكل
        سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من قال سبحان الله وبحمده ( 100 ) مرة في يوم غفرت كل ذنوبه
        وإن كانت مثل زبد البحر

ألا أدلك على كلمة تقولها بدقيقة واحدة فقط تحصل بها على اكثر من ( 100.000.000.000 ) حسنة ( مائة مليار حسنة ) بل أكثر والله يضاعف لمن يشاء فقد قال ارسول صلى الله عليه وسلم في حديثه ( من قال أستغفر الله العظيم التواب الرحيم لذنبي وللمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات إلى يوم الدين كتب له بكل مؤمن ومؤمنة حسنة )

مدونتي

شكرا كتير اخوتي على المساعدة

اخ emad_model انا من فلسطين مش من مصر لهيك انا دورت على دروس بس ما لاقيت

المشاركة الأصلية بواسطة aya_wj مشاهدة المشاركة
              اخ emad_model انا من فلسطين مش من مصر لهيك انا دورت على دروس بس ما لاقيت
              طيب على العموم انا عندى الروابط لو محتجاها
              اشهد ان لا اله الا الله وان محمد عبده ورسوله وان عيسى عبد الله ورسوله وكلمته القاها الى مريم وروح منه وان الملائكه حق وان الجنه حق وان النار حق وأؤمن بالقدر خيره وشره

المشاركة الأصلية بواسطة emad_model مشاهدة المشاركة
                طيب على العموم انا عندى الروابط لو محتجاها

اخي ياريت لو تبعتها بكون مممنونة
                بس اخي بدي اسالك اذا كنت محترف مايا كام اخد معك وقت لحت تعلمتها وكيف بدات

المشاركة الأصلية بواسطة aya_wj مشاهدة المشاركة
                  اخي ياريت لو تبعتها بكون مممنونة
                  بس اخي بدي اسالك اذا كنت محترف مايا كام اخد معك وقت لحت تعلمتها وكيف بدات
                  والله انا مثلك تماااااااااااااااااااااااااااااام لسه مبتدىء ولكن الحمد لله ماشى كويس

انصحك .. بدروس نزال طبعا .. ودروس الفنجرى لو امكن وبعدها وكمان لو اللغة الأنجليزية تساعد يبقى اسطوانة أليكس الفيرزgnomon intro to maya interface

اخي انت شاب والا بنت .. اذا شاب ممكن ارسل لك الاسطوانات فانا من فلسطين .. اما اذا كنت بنت ... فالروابط افضل .. وركز على دروس الاخ نزال التي في المنتدى .. وايضا دروس ديجتال ديتوز وجنووم ... فهي تعطيك معرفة في البرنامج جيدة جدا

يعمل...
                      X