Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

معرض الكتاب

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة امير فرج مشاهدة المشاركة
    جزاك الله خيرا استاذ نزال
    استاذ المايا الكبير

اشكرك اخ امير ....نورت
    مدخلك الي مايا موضوعي القديم
    The Power Of Maya موضوعي الجديد

Mohamed Ragheb محمد راغب

المشاركة الأصلية بواسطة nazzal مشاهدة المشاركة
      بالمناسبه هل انت toxic_1598 صاحب الرد الاول ؟؟
      انا ما اخدتش بالى ان فى عضوية اسمها قريب منى اوى كدة

المشاركة الأصلية بواسطة toxic15987 مشاهدة المشاركة
      لأ يا اخى انا محمد كنت قابلتك فى معرض الكتاب لو تفتكر قبل مااخلص جيش (الحمد لله بقالى أيام مخلص وواخد فترة نوووووم وراحة )
      وبالنسبة للعضوية الأولى دى كانت عضويتى بس زى ما انت شايف دى قديمة اوى وكان عملها لى واحد صاحبى زمان كان معايا فى مدرسة السعيدية أيام الثانوية العامة وكان عامل العضوية بإيميلة هو.. كنت ساعتها ما اعرفش بيعمل عضوية ازاى فى منتدى ولا حتى ازاى اعمل ايميل بس انا اعملت عضوية تانى بعدها اللى انا بستعملها دلوقتى ((بقيت خبرة بقى)) طبعاً ماكنتش اعرف ان الموضوع بسيط وحتى مش فاكر أسم صاحبى عشان كنا بنقول له يا زرزور على ما افتكر

طبعاً لو toxic_1598 مش انت يا زرزور آسف ما تزعلش ( بس انت شكلك زرزور يا زرزور )

بس مش عارف هو صاحبى ولا لأ
      انا مش عارف أنت تعرف اخويا ولا لأ ؟؟؟
      ولكن انا فعلاً اخويا كان فى السعيدية اما بالنسبة لموضوع زرزور فابصراحة مش عارف هو حد كان بيقول له كدة ولا لأ وعلى فكرة اسمة رامى وهو دلوقتى فى الأمارات

المشاركة الأصلية بواسطة nazzal مشاهدة المشاركة
      انا عارف انك انت اخي محمد اللي قابلته في معرض الكتاب.....

انا بس اتلخبطت بينك وبين العضويه الاولي....وبقيت مش فاهم ليه بتدخل بعضويتين زي بعض......

او ليه حد حاول يقلد عضويتك كده ......فحبيت اسأل عشان اتأكد منك وافهم منك انت....انت اللي انا اعرفه

واتمني من الاخ زرزور ان يجيب هذه التساؤلات .....ويبقي الاصدقاء اتجمعوا هنا في صفحه واحده بعد ما

فرقتهم السنين......انا الدمعه حاتفر من عيني خلاص

صحيح شوفت اللي قولتلك عليه

فى مشهد دراماتيكى لا نراه الا قليلا يطلع فعلا انى انا بعد السنين دى كلها مش صاحب محمد
      بس على كل حال تشرفنا يا جماعة والله

يعمل...
      X