موضوع: ارجوا الاجابه على هذا الاستفسار

ردود: 4 | زيارات: 373
    عضو جديد
    المنطقة
    مصر
    ردود
    45

Question ارجوا الاجابه على هذا الاستفسار

انا اتعلمت ثرى دى ماكس منذ سنه و الصراحه فى مشكله بتقبلنى انى ألى طالب شغل عايز واحد خبره اكتر من خمس سنزات و بالذات فى مجال interior design
    المفروض يبقى زى اى شغل فى الخبره و فى حديث الخبره
    انا الصراحه مش عارف ارجوا المساعده

عضو نشيط
    صور رمزية ba7med
    المنطقة
    أرض النيلين
    ردود
    848
    لم افهم سؤالك اخي ارجو التوضيح اكثر
    سيد الإستغفار
    اللهم أنت ربي, لاإله الا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت, أعوذ بك من شر ما صنعت, أبوء لك بنعمتك علي وأبوء بذنبي فأغفر لي فأنه لا يغفر الذنوب إلا أنت
    اللهم فرج هم المسلمين
    اللهم صلي على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين

عضو متميز
    صور رمزية losevar21
    المنطقة
    مصـــ ام الدنيا ـــــــــــر
    ردود
    1,001
    يعنى ازاى هيشتغل او يلاقى مكان يقبله وهو حديث الخبرة معنى كدة انه الخبرة بس اللى بيشتغل والباقى ملهموش فرص ........
    ارد على سؤالك واقولك فكك ودور على شركة كبيرة اوى اوى فى المجال ده قريبة منك او فى مدينتك يعنى واطلب تتدرب عندهم اى مدة على الاقل 6 شهور وبعد كدة روح قدم شغلك فى اى شركة تانى وانت حاطط رجل على رجل ....... ونفض لكلمة خبرة 5 سنين لانهم مش بيلاقوا خبرة فاحسن شغل وتكون ليه خبرة وخلاص بيقبلوه ...... وبالتوفيق

My Vimeo

my FaceBook

دروس الاخ العقرب77 رحمه الله

خيركم من تعلم العلم وعلمه
    " هذه الجملة حكمة خالصة وليس لها علاقة باى احاديث شريفة "

لو كان الرندر رجلا لقتلته

المشكله اخى ان فى مجلنا هذا وتحديدا الاظهار المعمارى والتصميم الداخلى لابد من خبره لان توجد مشاكل كثيره تعوق المصمم ويجب عليه حلها دون الوجوء الى مساعده من الغير وكذك ولكن المبتداء هتواجه مشاكل كثيره اولهم واهمهم هوا طول الفتره الزمنيه فى العمل والثانى النتيجه لكن صاحب العمل بيحتاج شخص ينجز الاعمال فى سرعه وبشكل يرضى الجميع..
    اليك نصيحتى
    لا تستعجل الوقت ركز فى التدريب والاظهار المعمارى وان شاء الله نصيبك ورزقق مستنيك لما تكون جهاز

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل