Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مساعدة فى اظهار شريط فى الماكس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مساعدة فى اظهار شريط فى الماكس

السلام عليكم
    عندى سؤال ارجو الرد عليه
    وانا بشتغل ع الماكس فى شريط من شرائط الماكس تم حذفه عن طريق الخطأ ودى صورة للبرنامج بعد حذف الشريط

بيتهألى كدة ممكن يكون الشريط الناقص اتعرف وعلى العموم الشريط اللى انا عاوزاه المفروض انه بيبقى متحرك وموجود تحت شريط الادوات file , edit , tools , customize الى اخره
    المفروض ان الشريط بيبقى موجود تحت شريط الادوات دى فياريت حد يقوللى ارجعه ازاى مع العلم انى جربت كل الطرق الممكنة عملت كليك يمين على الشريط اللى فوق دة ومفيش حاجة ظهرت خالص ولا حتى اى قائمة وضغطت على شريط الاوامر اللى على الجنب اليمين من الصورة ومفيش حاجة ظهرت برده كل الشرائط الموجودة مش هى دى اللى عايزاها انا فاكرة ان كان اسمه command بس دورت عليه فى كل جزء فى البرنامج ومفيش حاجة ظهرت دة انا حتى حاولت امسح البرنامج واسطبه من تانى مرضيش
    اعمل ايه ياريت تلاقولى حل لانى حاولت اشتغل من غيره بس هتعطل جدا من غيره
    الشريط دة كان فى علامة السهم والاسكال والروتيت واسهم undo x redo انا حاولت اسهل الموضوع بأبسط الطرق علشان تبقوا عارفين انا اقصد انهى شريط
    أعـــشــق فى نـــفســى العنــــاد فكـــــم من كلمــــــات أرادوا بها قـــــتــــــلى كانـــــت بعنـــــادى عمــــرا جديــــدا

السلام عليكم اخى
    كليك يمين بجانب المطرقة وفعل كما هو موضح بالصورة

ما هو متفعل بس مش عارفة ليه مش ظاهر ولا حتى عايز يظهر اعمل ايه
      أعـــشــق فى نـــفســى العنــــاد فكـــــم من كلمــــــات أرادوا بها قـــــتــــــلى كانـــــت بعنـــــادى عمــــرا جديــــدا

طيب اخى تتبع الصور ثم قم باغلاق الماكس وفتحه

مشكوررررررررررررررررر جدا تم حل المشكلة والحمد لله مشكور جدااااااااااااااااااااا مع العلم انى بنت وليس ولد ولكن المهم ان كلنا هنا واحد وشكرا جزيلا كمان مرة

يعمل...
          X