Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

حاجة من اتنين اما هموت ناقص عمر او هسيب الجرافيك خالص

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

لالالالا اعمل مثلي جهاز مواصفاته متوسطة ماشي هذه أول حاجة والحاجة التانية حاول قلل البلايجون في التصميم وثالث حاجة لي تعمل فيديو ؟؟انت اعمل صور واذا تريد فيديو اعمله بالمصير الافتراضي بالأول عشان تعاينه !!

والحاجة الأخيرة : هذا هو الثري دي اتحمله لأني قربت أصير مثك
    تحياتي
    أحمد نبيل

أصغر حبة بندورة بالعالم من تصويري

سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم

يا مان انا كنت بتعلم على جهاز لابتوب acer aspire one mini يعنى لاب مينى شاشة 10 بوصة

ولما اتعلمت علي الماكس ووجدت نفسى داخل على مرحلة الشغل اجتهدت واشتغلت واشتريت جهاز كلفنى حوالى 2000 جنيه واتعلمت اذاى اقلل وقت الرندر والاستغناء عن بعض الاشياء التى تزيد الوقت بدون فائدة ملحوظة وبشتغل عليه كويس والحمد لله

احيانا لما وقت الرندر يطول برندر مثلا 100 فريم واحفظ الشغل
      وبعد الظهر 100 فريم تاليين واحفظ الشغل
      وهكذا

وبعد كدا بجمع المقاطع على سونى فيجاس

عليك بالصبر والاصرار وبجد الموضوع ممتع ويستحق

واى استفسار اخوك فى الخدمة

المشاركة الأصلية بواسطة أحمد نبيل1 مشاهدة المشاركة
        لالالالا اعمل مثلي جهاز مواصفاته متوسطة ماشي هذه أول حاجة والحاجة التانية حاول قلل البلايجون في التصميم وثالث حاجة لي تعمل فيديو ؟؟انت اعمل صور واذا تريد فيديو اعمله بالمصير الافتراضي بالأول عشان تعاينه !!

والحاجة الأخيرة : هذا هو الثري دي اتحمله لأني قربت أصير مثك

اظاهر انى تجاخلت الحاجات الى بتقلل وقت الريندر ودا اكتشاف جديد انى نزلت مرحلة كمان وبقيت مبتدئ اكتر
        ههههههههههههههههه
        ربنا يخليك على التنبيه دا
        هروح بقا اتعلم ازاى اقلل وقت الريندر
        :d

المشاركة الأصلية بواسطة veto مشاهدة المشاركة
        يا مان انا كنت بتعلم على جهاز لابتوب acer aspire one mini يعنى لاب مينى شاشة 10 بوصة

ولما اتعلمت علي الماكس ووجدت نفسى داخل على مرحلة الشغل اجتهدت واشتغلت واشتريت جهاز كلفنى حوالى 2000 جنيه واتعلمت اذاى اقلل وقت الرندر والاستغناء عن بعض الاشياء التى تزيد الوقت بدون فائدة ملحوظة وبشتغل عليه كويس والحمد لله

احيانا لما وقت الرندر يطول برندر مثلا 100 فريم واحفظ الشغل
        وبعد الظهر 100 فريم تاليين واحفظ الشغل
        وهكذا

وبعد كدا بجمع المقاطع على سونى فيجاس

عليك بالصبر والاصرار وبجد الموضوع ممتع ويستحق

واى استفسار اخوك فى الخدمة
        شكراااااااااااااااااااااا
        وفكرة حلوة قووووووووى
        وممكن برضو اقسمهم مثلا لو 500 فرام اقسمهم على 5 واحد اعمله عندى مثلا والباقى عند اصحابى وبعدين اجمعهم
        شكراااااا على الأضافة

أنا عندى إقتراح جميل للأستاذ بتاع الطب (طب من بوءك).
          طلع دقيقتين دقيقتين وبعد كده منتجهم على برنامج زى البريمير أو حتى الموفى ميكر لو مفيش خبرة فى البريمير
          وشكرًا
          احترف العمل فى مجالات الجرافيك المختلفة .. لمزيد من المعلومات اتصل الآن
          صفحة أكاديمية سمارت على الفيس بوك
          الآن
          تابعوا مجموعتنا على الفيس بوك
          ولمزيد من المعلومات الاتصال على رقم 22602718 أو رقم 0146091254
          الآن مجلة ورشة عمل العدد التجريبى الأول

أنا اللي جذبني دمك الخفيف أخي والله وده مش غريب على أهل مصر , أنا شغال غلى الفيراي وكنت قربت أحبط منه , بس صدقني كل ما بتقرأ و تشتغل كد ما بتقرأ أضعاف وقت القراءة كل ما هتوصل , وطالما عندك حب لهذا المجال ثابر و متملش , أنا كنت من سنتين لا أفقه شيء عن الفيراي الحمد لله الحين بطلع مناظير خارجية بتعجب الكثير و الحمد لله راضي عن نفسي مع إن فيه الأحلى بس صدقني و خدها نصيحه متيأسش , بالنسبة لي لما كان يجي لي عمل ثري دي في الأول كنت بقعد تقريبا تسع ساعات عليه يوميا , و للأن بأقعد عليه و بجرب و بقرأ و بشاهد وبتفحص النت , و الأهم من دا كله أنه يكون برنامجك شغال صح و بيطلع الإخراج صح و ربنا يوفقك و إن شاء الله هننتظر منك أعمال قيمة بس بعد تجارب و تذكر بيت الشعر لا يأس مع الحياة ولا حياة مع اليأس و مشوار الألف ميل يبدء بخطوة ربنا يوفقك

يعمل...
            X