Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

السلام عليكم و رحمه الله

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• السلام عليكم و رحمه الله

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    اهلاً بالاعضاء الكرام
    انا عضو قديم شويه فى القسم بس حصلت ظروف ب مقدرتش اكمل معاكوا من حوالى 3 سنين ولا حاجه :O بسبب الدراسه و للأسف انا جيت فى اخر فتره و اتشتت فأخدت كورس فى الثرى دى ماكس بس للأسف مستكلمتش فيه لأنه برنامج بالنسبه ليا مش زى السينما لأنى اشتغلت على السينما قبله و كان بالنسبه ليا احسن برنامج للتصميم الثلاثى الابعاد و لما جيت ارجع للتصميم تانى ابتديت بالثرى دى و دخلت القسم بس لاقيت نفسى مش فاكر اى حاجه منه و مفيش مساعدين كتير هناك ف اتمنى تساعدونى و تقبلونى اخ ليكم و اقدر ادخل و اشارك معاكم فى القسم و اتمنى لو اشوف الناس القدام مثل " ابو صالح " فهو كان من اعظم المصممين على برنامج السينما 4 دى و اتمنى منكم المساعده و لكم جزيل الشكر و دا ايميلى zuma_x0x@yahoo.com / zuma_x0x@hotmail.com

مرحبا بك معنا مرة اخرى اخي الكريم ...

بالنسبة للاستاذ ابو صالح 1 فهو موجود .. ولكن عودنا دائما بقلة تواجده خلال شهر رمضان .. ربما تكون له ورشة مع العيد باذن الله

بالنسبة لمصادر التعلم فالمالمواضيع المثبتة متعبية لينكات ..

بس في دلوقتي دروس للاستاذ مصطفى مكرم على طريق الجرافيك .. ممكن تدخل معاه وتتواصل

تقبل مروري

شكرا

شكراً لمرورك اخى الكريم ...
      طب ممكن حد يسجل ايميلى علشان اقدر اعرف منه الاصدار الجديد للسينما ايه و اقدر اخد منه اللينكات بما ان مش ينفع حد يحط لينكات البرنامج هنا ؟

متشكر جداً يا اخى على مرورك الكريم ..
        بس هل ممكن حد من المتخصصين يسجلنى على ايميله علشان بس اعرف اجيب البرنامج منين و ايه الاصدار اللى انتوا شغالين عليه بحيث ان مينفعش يعنى الكلام عن البرنامج و لينكاته هنا فى السايت

يعمل...
        X