Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

دورة المودلنج الاولى3D max مقدمها م/ هانى محسنLevel 1 03

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• دورة المودلنج الاولى3D max مقدمها م/ هانى محسنLevel 1 03

ولله الحمد هذا الدرس رقم 3 من الدورة والله يوفقنا ونكمل باذنة
    والله يوفقنا فيما يحبة ويرضاة

ايميلى artistof3dgraphiceffects@yahoo.com
    اللينك على المديا فاير

http://www.mediafire.com/?jc858h17r52862g

جزاك الله خيرا

متابع معك اخى .. وفقك الله ..

تحياتى .
      يارب يا مسهل ..

متابعين الابداع

والشكر كل الشكر اخوي

اولا شكرا على المجهود الرائع بس لو كان هناك معلومات اكثر عما تحتويه الدروس يكون افضل او على الاقل صورة للعمل النهائي.
          سيد الإستغفار
          اللهم أنت ربي, لاإله الا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت, أعوذ بك من شر ما صنعت, أبوء لك بنعمتك علي وأبوء بذنبي فأغفر لي فأنه لا يغفر الذنوب إلا أنت
          اللهم فرج هم المسلمين
          اللهم صلي على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
          [CENTER]

شكرا لك على تفاعلك لاكن المقصود انى مش عاوز املاء دماغ الطالب بكم كبير فى الدرس الواحد حتى لا يتعب ويركز اكثر فى المعلومات الموجودة حاليا فقط مش مهم بقى الكم وعدد الدروس المهم الفهم وانة يكون استفاد فعلا مش فهم حاجة ونسى حاجة تانية وموضوع الصورة دة انا مش فاهمة طلما يوجد فديو تعليمى اية فائدة الصورة ليس لها لازمة وشكرا لك

فائدة الصورة اخي اننا نعرف محتوي الدرس قبل تحميله لانك قد تحمل الدرس وتجد انك تجيد ما يحتويه مسبقا او لديك نفس الدرس من مصدر اخر (وانت تعرف متاعب التحميل خاصة اذا كانت سرعة النت سلحفائية)
              سيد الإستغفار
              اللهم أنت ربي, لاإله الا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت, أعوذ بك من شر ما صنعت, أبوء لك بنعمتك علي وأبوء بذنبي فأغفر لي فأنه لا يغفر الذنوب إلا أنت
              اللهم فرج هم المسلمين
              [CENTER]

المشاركة الأصلية بواسطة ba7med مشاهدة المشاركة
                فائدة الصورة اخي اننا نعرف محتوي الدرس قبل تحميله لانك قد تحمل الدرس وتجد انك تجيد ما يحتويه مسبقا او لديك نفس الدرس من مصدر اخر (وانت تعرف متاعب التحميل خاصة اذا كانت سرعة النت سلحفائية)
                اعتقد ان كلام حضرتك لما الاخ هاني يبدي يعمل مشروع وقتها يضع صورة للعمل النهائي لكن دي درررررررررررروس للمبتدئين ازي يضع درس ليها

شكرا لك اخى الكريم استاذ pixar 2 على التوضيح الجميل دة وهو دة اللى انا قصدتة انا قلت فى اول درس رفعتة ان الدورة للمبتدئين فقط
                  وموضوع الصور دة لو انا بعمل مشروع او عن درس معين لاكن هذة الدورة شرح البرنامج وامكانياتة وكيفية استخدامة
                  فكيف اضع صورة احط صورة اية بوكس وسليندر انا بشرحة انا حطيت صورة البرنامج لكى الناس تعرف انة شرح للبرنامج
                  احنا لسة فى لفل 1 حتى وشكرا لكم جميعا على تفاعلكم ويارب الكل يستفيد هو دة اللى انا عاوزة مش اكتر

لا تنسوا ذكر الله
                    ولا تنسوا ايضا انها للمبتدئين فقط

جهاز كومبيوتر هايل للجرافيك والماكس استعمال ممتاز للبيع

--------------------------------------------------------------------------------

الموصفات
                      1/بروسيسور cpn3g/2m 800+ fan
                      2/المازر بورد mb g31 (u4s Gbit
                      3/رمات ddr2 p800 4 Giga
                      4/ هارد ويستون ديجتال io 250 g sata
                      5/الكاسة تايجر بمفتاح خارجى للامان
                      6/ديفدى روم Samsung
                      7/ناتى الى الفيجا كارد المازر بورد معاها كارت فيجا داخلى بلت ان لاكن نظرا للجرافيك واعمالة الكومبيوتر معاة كارت فيجا خارجى xfxGforce 1Giga ممتاز وسريع جدا
                      8/الشاشة L.G 19 بوصة ممتازة L.C.D Wide
                      9/كى بورد A Open تاتش ممتازة مثل الكى بورد الابل ماك
                      10/ السماعات سب اوفر تايجر 2 سماعة + سب
                      11/ سماعت هاند فرى مجانية عند شراء الجهاز +كى بورد عادى اضافى +ماوس L.G
                      للاستعلام عن ثمن الجهاز اتصل برقم 0118860596 هانى
                      هذا العرض سارى الى مدى اسبوع فقط .

اولا انا شاكر جدا للاخ hanycad على مجهوده العظيم ودا يدل على انه انسان عظيم برضو وانا لما قلت رأيي ما كان قصدي اقلل من مجهوده لا بالعكس تماما. ثانيا انا لما قلت ( لو كان هناك معلومات اكثر عما تحتويه الدروس)(الرد الاول) كنت اقصد انه مثلا يكتب في هذا الدرس سنتعلم كيفية عمل box علشان في ناس عارفة كيف تعمل البوكس اذا لن يستفيد من الدرس صح ولا انا غلطان. ثالثا انا قلت (على الاقل صورة ) ودا مشروط بعدم وجود معلومات عن الدرس ونحنا شفنا اسطوانات تعليمية (للمبتدئين) لشركات كبيرة على غلافها صورة لل بوكس والسليندر. يبدو ان الاخ PIXAR 2 لم يطلع على ردي الاول ولو فعل لفهم المقصود واخيرا وليس آخرا اذا كان عنوان الكتاب يفصح عما يحتويه لما كان هنالك داع للفهرس.
                        سيد الإستغفار
                        اللهم فرج هم المسلمين
                        [CENTER]

اولا انا شاكر جدا للاخ hanycad على مجهوده العظيم ودا يدل على انه انسان عظيم برضو وانا لما قلت رأيي ما كان قصدي اقلل من مجهوده لا بالعكس تماما. ثانيا انا لما قلت ( لو كان هناك معلومات اكثر عما تحتويه الدروس)(الرد الاول) كنت اقصد انه مثلا يكتب في هذا الدرس سنتعلم كيفية عمل box علشان في ناس عارفة كيف تعمل البوكس اذا لن يستفيد من الدرس صح ولا انا غلطان. ثالثا انا قلت (على الاقل صورة ) ودا مشروط بعدم وجود معلومات عن الدرس ونحنا شفنا اسطوانات تعليمية (للمبتدئين) لشركات كبيرة على غلافها صورة لل بوكس والسليندر. يبدو ان الاخ pixar 2 لم يطلع على ردي الاول ولو فعل لفهم المقصود واخيرا وليس آخرا اذا كان عنوان الكتاب يفصح عما يحتويه لما كان هنالك داع للفهرس.
                          حصل خير احنا عاوزيين نتعلم مش نتخانق

حصل خير احنا عاوزيين نتعلم مش نتخانق
                            هاهاهاهاهاهاهاهاها
                            ياسيدي انا آسف آسف آسف اذا كان كلامي زعلك
                            نتخانق على ايه
                            سيد الإستغفار
                            اللهم فرج هم المسلمين
                            [CENTER]

هاهاهاهاهاهاهاهاها
                              ياسيدي انا آسف آسف آسف اذا كان كلامي زعلك
                              نتخانق على ايه
                              انا كنت بوضح لحضرتك مش اكتر وعلي العموم كل عام انتم بخير

يعمل...
                              X