موضوع: (تصميم)it's good there is speaking course

ردود: 10 | زيارات: 1115
    عضو جديد
    المنطقة
    سلطنة عمان
    ردود
    17

Talking (تصميم)it's good there is speaking course

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>د
    مدة العمل : 4 ساعات متقطعة
    البرنامج المستخدم : الفوتوشوب

بانتظار تعليقاتكم وانتقاداتكم للارتقاء بالعمل لمستوى افضل

عضو متميز
    صور رمزية I'M HERE
    المنطقة
    yemen
    ردود
    1,047
    اها رااائع جدا
    الرسمة جميلة والاعلان بشكل عام ذوووق ^^
    بالتوفيق
    Great minds discuss ideas, Average minds discuss events, Small minds discuss people. - Eleanor Roosevelt

email..magdialafifi@yahoo.com

عضو نشيط
    صور رمزية aissa_art
    المنطقة
    الجزائر العاصمة
    ردود
    317
    رائع أخي ماشاء الله
    ننتظر إبداعاتك أخي
    Houdjedje AIssa

aissart Stud-Prod

a+213 557 847 033

Adress Email issa_art@hotmail.fr

PhotoShop + After effect + 3ds max

عضو متميز
    صور رمزية Nour.Ah
    المنطقة
    سوريا
    ردود
    1,770
    رااائع جداا رسمة جميلة
    بالتوفيق
    ((وقل رب زدني علما))

التاريخ ليس سوى كذبة متفق عليها !
    (نابليون بونابرت)

إن لَم تشعُر بتناقُض فيما يدُور حولك فاعلم أنّ المسافة التي تُبعِدك عن كوكب الأرض ليست بالقليلة !
    (مارلن كلافر)
    chidory سابقا

Registered User
    المنطقة
    مصر
    ردود
    7,129
    مستوى جميل جدا
    نرجوا مشاركات أكثر منك ^_^

روعة التصميم فى إنه يحمل رسالة فى طياته ..

عضو جديد
    المنطقة
    سلطنة عمان
    ردود
    17
    مشكورين اخواني على الردود بس كنت متوقع احصل انتقادات عشان اتطور العمل فأين هم المحترفون كي ارقى بالعمل الى مستوى افضل!!!

عضو فعال
    صور رمزية a_hamdy
    المنطقة
    طــــــنــــطـــا (مصر)
    ردود
    198
    هوا الشغل ده انت الى عامله ؟
    اللهم اغفر للمسلمينِ والمسلمات الأحياء منهم والأموات

اخي في الله التصميم دة بتاعك؟ انا اصلي متابع جيد لموقع deviantart الي علامتة المائية موجودة على تصميمك ودة معناه انك من مؤسسي الوقع او الموقع شاري منك التصميم عشان كدة عارضة للبيع وحاطط العلامة دي علية لحقوق الطبع او انت من فريق العمل لموقع deviantart ؟ لو انت كدة ياريت تدينا الرابط الي مرفوع علية التصميم في موقع deviantart ولو حضرتك الي عامل الشغل دة ياريت معليش يعني تقولي مستخدم برنامج اية للرسم ؟ وياريت كمان تورينا الرسمة خطوط بس بدون تلوين ؟ او تورينا التصميم بدون علامة مائية الخاصة بـdeviantart يعني عشان ما حديش يقول ان الشغل دة مش شغلك التصميم روعة بس الرسم دة مش بالفوتوشوب جايز اكون مخطئ واتمني كدة لحين اثبات العكس

مشرف عام
    صور رمزية aktoom
    المنطقة
    بلاد العرب أوطاني
    ردود
    17,805
    اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة hamlet معاينة الرد
    اخي في الله التصميم دة بتاعك؟ انا اصلي متابع جيد لموقع deviantart الي علامتة المائية موجودة على تصميمك ودة معناه انك من مؤسسي الوقع او الموقع شاري منك التصميم عشان كدة عارضة للبيع وحاطط العلامة دي علية لحقوق الطبع او انت من فريق العمل لموقع deviantart ؟ لو انت كدة ياريت تدينا الرابط الي مرفوع علية التصميم في موقع deviantart ولو حضرتك الي عامل الشغل دة ياريت معليش يعني تقولي مستخدم برنامج اية للرسم ؟ وياريت كمان تورينا الرسمة خطوط بس بدون تلوين ؟ او تورينا التصميم بدون علامة مائية الخاصة بـdeviantart يعني عشان ما حديش يقول ان الشغل دة مش شغلك التصميم روعة بس الرسم دة مش بالفوتوشوب جايز اكون مخطئ واتمني كدة لحين اثبات العكس
    انتبه إلى أن العلامة المائية للديفيانت آرت فيها معرف الأخ صاحب العمل ... وهذه صفحته على الموقع

http://www.sabsanya.deviantart.com/

على كل حال العمل جميل جدا ... فقط ملاحظتي على الخطوط الخارجة حيث أنها بسمك واحد في جميع المناطق ... فلو تم استخدام خطوط القوة power lines لكان هناك عمق في العمل .

خطوط القوة تكون سميكة عند الأماكن الغائرة ورفيعة بل وقد تختفي عند الأماكن النافرة ... ويمكن عملها بتخصيص فرشاة .

وفقك الله
    سبحان الله وبحمده .. سبحان الله العظيم

لاريب أنّ الألم هو سائق انفعالاتي الفظّ ، وأنّ الأمل هو وسيلتي الدائمة لترويضه . لكن .. هل أكون بهذا قد لخّصت لك عملية الإبداع ؟

FACEBOOK

اقتباس الموضوع الأصلي كتب بواسطة aktoom معاينة الرد
    انتبه إلى أن العلامة المائية للديفيانت آرت فيها معرف الأخ صاحب العمل ... وهذه صفحته على الموقع

http://www.sabsanya.deviantart.com/

على كل حال العمل جميل جدا ... فقط ملاحظتي على الخطوط الخارجة حيث أنها بسمك واحد في جميع المناطق ... فلو تم استخدام خطوط القوة power lines لكان هناك عمق في العمل .

خطوط القوة تكون سميكة عند الأماكن الغائرة ورفيعة بل وقد تختفي عند الأماكن النافرة ... ويمكن عملها بتخصيص فرشاة .

وفقك الله

اعتذر اخي منبر الفوتوشوب ولكن انا سالت السؤال الي هيساله اي حد ولم اقصد تجريح المصمم بالعكس . لكن المفروض يوضح لان مش كل الناس بتفهم صح عموما انا شوفتلو تصامكيم تانية واتمنى انه ما يزعلش مني

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل