Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

BMW SC 740i quatroo potri concept BY - Mohamad Al Kurdi

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

مشكور اخي الكريم blackfire لمرورك الجميل ولردك الاجمل بارك الله فيك واني ايضا قلت مع نفسي الاخراج ليس جيدا فكيف خذت مجلة الرئيسيه .... عجيب ..... ههههههه بالتوفيق اخي الكريم وخلينه نستمتع بأعمالك العالميه بالتوفيق يابطل
    3D-GEARS

المشاركة الأصلية بواسطة blackfire مشاهدة المشاركة
      المودلينج حلو بس الاخراج مش حلو خالص وميستحقش الرئسيه
      هههههههههههه

الاخراج جميل ماشاء الله

ومتهيألى لما حد يعلق على حاجة يعلق باسلوب احسن من كدا

ويكون عنده خبرة بقدر كافى عن الحاجة دى قبل مايتكلم عليها

وبرضو لازم يورينا اخراجه الجميل عشان انا ومحمد وغيرنا من المبتدئين نتعلم منك
      MOSTAFA MAHMOUD
      ................................

عمل جمييييييييييييييييل اوي
        ايه الحلاوه ديه كلها
        5 نجوم
        بس المهم العربيه ديه بكام
        من البخيل الذي لم يصلي علي النبي (عليه الصلاة والسلام)
        قال تعالي : إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَاأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا(56). الأحزاب.

ههههههه يامصطفى ياحبيبي الراجل عنده حق وكلامه صحيح لانه عن جد لما قريت الرد قلت لنفسي اكيد الراجل ده عنده امكانيات بتحتم علينا ان نتعلم منه خبرته في التصميم والاخراج هههه يامصطفى ياحبيبي لاتتعب نفسك كل انسان ولديه اراء وملاحظات ونقد معين والمنبر هذه هو للعرض والنقد واحنه قلوبنه كبيره لازم نتقبل النقد البناء والنقد الهدام واكيد في ناس بتحب اغاظة الغير بكلمات ماهم قادرين عليها واحنه يامصطفى كبار فأكيد لازم تبقى عقولنا كبيره اوكي ياباشا ؟؟؟ حبيبي مصطفى بنتظر منك اعمال اوكي بالتوفيق حبيبي مصطفى .
          اخي الكريم LordAhmed مشكور على ردك وشكرا لتقيمك والسياره دي بلاش ههههه خدها ياعم ببلاش بالتوفيق.
          3D-GEARS

حبيبي شكرا لك

اقل ما يقال
              انك مبدع

متهيالى اكلمتم بما فيه الكفايه اولا سورى على عدم الرد اننا مكنتش فاضى علشان ورايا شغل ثانيا حالك مشاكل الاخراج اولا مش ملاحظ التيلنج فى الارضيه ثانيا انته حاطط الديفولت ليت بتاع الداى ليت للمنتل راى ومشغل الفينل جزرينج ياعنى ولا اخراج فين hdriولا انته عجبتك الانفيرونمنت الفاضيه دى انته والاخ الجهبز ده انا قلتلك عجبنى المودلينج بس فعلا انته مجتاج تتعلم الاخراج مش مجرد بلانه وعليها تكتشر وححاط ديفولت ليت المنتل مع الفينل جزرينج وخلاص على كده اتعلم الباسس على العموم ده شغلى وانا بحب النقد http://mohamedibrahim.cgarena.com/ وعلى فكره انا مغلطش ده مجرد نقد واحنا بنتعلم من النقد مش المدح وعلى العموم انا اسف لو ديات حد وياريت ذى مقلتلك نقدى تقولى نقدك لشغلى

اخي الكريم yacine78 مشكور على الرد ياغالي وايضا الاخ الكريم mandoz حبيبي مشكور لمرورك الكريم حبيبي وايضا الاخ البرفسور والبطل القومي blackfire مشكور لمرورك صحيح المنبر هذه منبر للنقد والعرض ولازم نتحمل النقد البناء لكن في نفس الوقت حسن من طريقة توصيل الملاحظه فمثلا قووول المودلينج جميل لكن الاخراج يحتاج منك الكثير مثلا ومتقولش لايستحق الرئيسيه ومابعرف ايش لانك مش مشرف او اداري في الموقع بالاضافة الى انك اثبتت انك تفتقر لمقومات الحديث تعرف لماذا ؟؟؟؟ لانك بتستحدم تعابير مصريه اني مابعرفها تكلم العربيه الفصحى ياباشا حتى نعرف انت بتتكلم عن ايش بالاضافة الى انك انسان تحتاج تتعلم اداب الحديث يعني لايصح ان تتعدى بالحديث عن شحص اخر وتقول عليه جهمبص ومابعرف ايشش هههه انت عربي ياباشا ؟؟؟؟؟ هههه بالاضافه لى انك تتكلم عن شخص صديق ليه ومن بلدك ايضا فأحترم ياباشا حتى تحترم لذا حبيبي حسن من طريقة توصيلك للملاحظه ياباشا وحسن من اخلاقيات الرد والنقد ولا ادخلك دورة تعليميه ؟؟؟؟؟ ههههههه سلام يابرفسور الماكس هههه .

ملاحظه: ملاحظاتك صحيحه واني معك وتحتاج تعديل لكن طريقه طرحك للموضوع هو الي يحتاج تعديل اكثر .
                  3D-GEARS

اولا انا ولا بروفسير ولا حاجه انا مصمم ذى ذيك ثانيا صحبك ده ياريت تشوف طريقه رده الاول قبل متكلم ومتهيالى لو انا عبرت بطريقه مش كويسه فانته ردك يبين اننته استاذ فى اداب الحديث واحيك على اسلوبك الجميل يا استاذ الاخلاق وعلى العموم انا مش حجادل كتير انا من راى كنت عرضت العمل بتاعك كمودلينج وورتنا تفاصيل الشغل turn table احسن من الجدال ده وعلى العموم شفت شغل صحبك وياريت يرفعه هنا علشان نشوف اسطوره الماكس ده

ماشاء الله باين انك مش مشغول اليوم وتحب تدردش معايه حبيبي اني مش استاذ اخلاق لا لكن حاول مره ثانيه تعديل اسلوبك حتى الغير مابياخذ عليك نظره وحشه مثل ماتقولوها باللهجه المصريه واحنه ياباشا مش بصدد معاينة اعمال الغير ياصحبي لالالا لكن المسأله تتعلق بطريقة نقدك الهدامه يعني حاول توصل فكرتك بأسلوب معتدل ياباشا وماتحولش تستفز الغير وعلى فكره ممكن اني اخذت المسأله بالمزاح والضحك لكن غيري ممكن يرد عليك رد بشع ويعطيك درس مجاني ههههه اتصور ان فكرتي وصلت ياباشا مش معقول انها ماوصلتشي ولو عندك ملاحظات حول عمل الغير روح لعندو وقلو عملك مابيستحقش الرئيسيه خلينا نشوف ردو عليك ياباشا سلام وخلينه نشوف اعمالك هههه بالتوفيق.
                      3D-GEARS

على فكره انا ردى مطولتش على حد ولا غلط فى حد مجرد نقد مش اكتر ومتهيالى بعتلك الينك بتاع شغلى وعلى فكره انا بعرف ارد وادى درس مجانى برضه

انت تاني هههههه اخي الكريم اعرض عملك على المنتدى وخلي الناس تشوف اعمالك ممكن عملك مابيعجبني لكن بيعجب غيري اكيد واكيد اكيد كل انسان بيقدر يعطي دروس مجانيه لكن المسأله تختلف من شخص لاخر حسب اخلاقياته ممكن في انسان مابيقدر يتكلم بشكل بشع حتى لايظهر امام الناس بشكل وحش لكن في غير مابيهمه يتكلم ويغلط والكلام ده مش موجهه ليك لا لان انت ماغلطتش لكن اسلوبك كان وحش والعمل مش اني الي اختاره للرئيسيه ياعم روح اتكلم مع المشرفين والاداريين وقللهم العمل مابيستحق انت عليك رد رد بناء ووضح فكرتك بأسلوب لزيز زي ماتقولوها بالمصري اوكي يالزيز ههههههه سلام ياباشا.

ملاحظه : شفت اعمالك وشفت السياره الي عاملها بالله عليك ده شغل المودلينغ تعبان والاخراج تعبان اكثر لكن بالنسبه للاعمال الاخرى لابأس ياباشا.
                          3D-GEARS

على فكره شكرا لنقدك شغلى وعندك حق بخصوص العربيه بس العربيه دى عملها لما كنت بتعلم الماكس وانا فعلا مش شاطر فى تصميم العربيات او بالاصح الهارد سيرفس وبالنسبه لاخراج انا مكنتش اعرف ياعنى ايه اخراج واضاءه من اصله بس على العموم شكرا

اوكي مادام خلصنه من الكلام في الاخلاقيات والكلام التعبان الي مش ضروري نقولو من اصلو اني اصلا ياباشا مصمم السياره وعامل اخراجها اي كلام يعني اصلا اني كنت مستعجل وماكانتش متصور ان العمل يوصل للمجله من اصلو وتفاجأت لما وضعوها الاخوه الادارين والمشرفين في المجله لان قبل ماوضعت العمل في النقد والعرض اني كنت بادي بمشروع اضخم من ده وكنت ومازلت بعمل تصميم لسياره كونسبت concept وبصمم محتوياتها كمحرك وترانسمشن مغير السرعات وراديتور وداخل السياره وكل حاجه تقريبا وان شاء الله راح اخرجها فيراي لذا مكنتش مهتم بالبي ام دبليو اصلا لكن تعرف ممكن استفاد منك بحاجه مادام صار بينا كلام واخد وعطى ومادامك يعني برفسور في الماكس هههه انت ممكن تعطيني موقع لصور اوصور HD عالية الدقه لشوارع او مناطق طبيعيه او اي مكان احط فيها السياره الي بصممها اذا عندك اعطيني بنتظر منك جواب ياباشا .
                              3D-GEARS

رائع واحترافي جدا

يعمل...
                                X