موضوع: جديد في هذا القسم ومحتاج نصائحكم

ردود: 4 | زيارات: 472
    عضو جديد
    صور رمزية hammoud-22
    المنطقة
    سوريا-حماة syria-hama
    ردود
    34

Cool جديد في هذا القسم ومحتاج نصائحكم

يا هلا فيكم شباب انا منذ سنة تقريبا كنت اشتغل على البليندر واحترفته بس بعدها تركتها وقررت اتعلم الثري دي ماكس
    اش تنصحوني شباب اتعلم الثري دي ماكس ولا اكمل احترافي في البليندر مع ان الجميع نصحوني بترك البليندر بحكم انه للمبتدئين
    وان الماكس افضل منه

عضو متميز
    ردود
    1,085
    اتعم الماكس واستعين بالله والدروس هنا في الموقع كتير خالص

اولا بحكم انك كنت شغال على برنامج ثرى دى قبل كدة .. انتة محتاج تتعرف على الماكس ...

انصحك لو قوى فى اللغة الانجليزية .. تشوف اسطوانة lynda 3ds max 2010 essential training

الاسطوانة دى كويسة جدا .. بس طبعا هيا ل ماكس 2011 فا يا ريت تكون مثبت الماكس 2011 على جهازك

و بعد ما تتفرج عليها كويس .. ابتدى مودلنج على الماكس و حاول تطلع مودلز كويسة و جيدة .. و تعملها اخراج .. ياما عن طريق المنتل راى او عن طريق الفيراى كلاهما محترف .. بس لو ناوى تشتغل معمارى يبقة نصيحة الفيراى

لو انتة مش قوى فى الانجليزية ... فى دروس لاحمد صبحى هنا فى المنتدى .. اسمها رحلة الى عالم الثرى دى ماكس .. هيا مجانية بس دروس ممتازة .. هتكون احسن بداية لو انتة مش هتسلك مع الاسطوانات الاجنبية

بعد كدة شوف انتة عايز تمشى ازاى و ابتدى فية ..... انميشن .. كراكتر ... بارتكلز ..
    Senior Graphic Designer
    CG Student

عضو جديد
    صور رمزية hammoud-22
    المنطقة
    سوريا-حماة syria-hama
    ردود
    34
    اخي الكريم savio انا مثبت البرنامج عندي من جديد وانا انشاء الله ماشي خطوة خطوة

Bookmarks

قوانين الموضوعات

• لا يمكنك اضافة موضوع جديد
  • لا يمكنك اضافة ردود
  • لا يمكنك اضافة مرفقات
  • لا يمكنك تعديل مشاركاتك
  •  
  • كود BB مفعّل
  • رموز الحالة مفعّل
  • كود [IMG] مفعّل
  • [VIDEO] code is مفعّل
  • كود HTML معطل