Unconfigured Ad Widget

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

اسعار المناظير المعمارية في مصر ((ياريت المصريين يشاركوا))

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• اسعار المناظير المعمارية في مصر ((ياريت المصريين يشاركوا))

الصراحة انا بقالي 5 سنين اعمل في مجال المناظير والديكور والتصميم المعماري وعملت ما يقرب من 250 منظور تقريبا .......وانا من صعيد مصر ......واسعار المناظير عندي تتراوح ما بين 350 جنيه الي 2000 جنيه
    ودا يمكن اكبر سعرا مر علي وكان لبرج سكني ضخم واليكم الاسعار التي انا عليها الأن وهل انا اسعاري قليلة ام عادية رجاء الأفادة حتي لا اقلل من شان الماكس اكتر من كده وطبعا ظروف الصعيد اساسا صعبة في موضوع الفلوس بالذات...
    الفيلا 500 جنيه الي 700 حسب الظروف
    عمارة ثلاثة ادوار 350 جنيه لقطة واحدة ولو اتنين تزيد 150 تقريبا
    الابراج تبدا من 500 الي 2000 جنيه حسب طبيعة العمل وظروف العميل
    انا متاكد ان الأسعار دي قليلة فياريت حد يجاوبني وياريت لو كان من مصر...وبارك الله فيكم

أخى العزيز
    أرجو الأتصال بى
    ت / 0129136919
    ُُE mail / tarket2030@yahoo.com

فعلا سؤال مهم بارك الله فيك
      عاوزين نعرف الأسعار كى لا نظلم العميل وكى لا نظلم أنفسنا أيضا
      لأن احنا والله بنتعب
      وبعدين لازم تكون الأسعار ثابتة عند الكل أو متقاربة حتى لا يذهب العميل يسأل على الأسعار ويستمر مع الأرخص سعرا .
      وبكده طار الزبون لو انت غالى شوية على قد مجهودك .
      وحتى لا نقلل من شأن مجهودنا أيضا .
      وكل شىء بيغلى يبقى لازم الأجور والمرتبات تزيد حتى يكون هناك تناسب .
      المفروض اللى يعرف الأسعار يعرضها علينا

ياريت الكل يشارك يا جماعة ....مش عارف الموضوع دا حساس بالنسبة للمصريين ليه.....وشكراا

دا فيه ناس عندي هنا بتعمل منظور الفيلا ب 50 جنيه ولا الي بيبيع فينو
          اّخر اعمالى
          مطعم بالماكس
          كـ‗__‗ـيـ‗__‗ـف أحـ‗__‗ـزن واللّـ‗__‗ـه ربـ‗__‗ـي
          غرفتى بالماكس

المشاركة الأصلية بواسطة evil14777 مشاهدة المشاركة
            هاهاههاه......دا انا علي كده غالي جدا.......وتلاقي كمان الزبون بيفاصل معاه....نظام هاديلك 10 جنيه دلوقتي والباقي لما تفرج

up up up up up

المشاركة الأصلية بواسطة evil14777 مشاهدة المشاركة
                كوسة ---- ويمكن الكوسة أغلى
                ده مين اللى عاوز يعمل اليومية ده ويروح ينام ويصبح يجيب يومية غيرها .
                هو احنا صنايعية دا احنا مش بناكلها بالساهل دا احنا طالع عنينا .. والله حرام دى قلة قيمة

على فكرة المستخدمين للحاسب بالشكل البدائي (ايميل انترنت ملفات ورد ) يعتدقون ان الحاسب لايعصى عليه مستعصى فكل حاجة مر فيها عملية الحاسب يفترض ان تكون رخصية !!

والله انا مش معاكم انكم تعملوا تسعيرة للفيلا والعمارة والكشك والكلام ده ده حتى عيب هى مش خيار وطماطم وسعر كيلو الطماطم بكذا وده بكذا فى حاجة اسمها ده هياخذ من وقت اد ايه وهذه هى الطريقة العادلة لكلا الطرفين
                    انت تعمل ب 50 دولار يوميا دى اقل شىء اكثر حسب جودت شغلك اذا كانت الفيلا هتاخذ منك يومين يبقى 100 دولار يعنى انت بتتفق مع الراجل الي بتشتغل معاه انت بتاخذ كذا فى اليوم صدقونى الطريقة دى مريحة جدا انت مش هتفاصل معاه لانه خلاص عرف اليوم بتاعك بيقف بكام وانت راجل فرى لانس يعنى بتتحاسب باليوم مش بتاع خضار بتبع الشغل بتاعك ولما هيجوله شغل هيجيلك علطول لانه عارف هتاخذ منه كام فهتريحوا نفسكوا انتوا الاثنين
                    Personal Website
                    Twitter
                    Youtube Channel

المشاركة الأصلية بواسطة رجل السماء مشاهدة المشاركة
                      والله انا مش معاكم انكم تعملوا تسعيرة للفيلا والعمارة والكشك والكلام ده ده حتى عيب هى مش خيار وطماطم وسعر كيلو الطماطم بكذا وده بكذا فى حاجة اسمها ده هياخذ من وقت اد ايه وهذه هى الطريقة العادلة لكلا الطرفين
                      انت تعمل ب 50 دولار يوميا دى اقل شىء اكثر حسب جودت شغلك اذا كانت الفيلا هتاخذ منك يومين يبقى 100 دولار يعنى انت بتتفق مع الراجل الي بتشتغل معاه انت بتاخذ كذا فى اليوم صدقونى الطريقة دى مريحة جدا انت مش هتفاصل معاه لانه خلاص عرف اليوم بتاعك بيقف بكام وانت راجل فرى لانس يعنى بتتحاسب باليوم مش بتاع خضار بتبع الشغل بتاعك ولما هيجوله شغل هيجيلك علطول لانه عارف هتاخذ منه كام فهتريحوا نفسكوا انتوا الاثنين
                      طيب معني كده ان كل ما كان الواحد سريع في شغله كلما كان ارخص وان اللي تسعيرته غالية هو اللي يقعد اسبوع يعمل في حته عمارة صغيرة .....لا طبعا صعب موضوع باليوم ده لانه كده المبتدا هياخد اكتر من اللي عنده خبره وسريع....هي ليها مقاييس كتير حسب عدد اللقطات وحسب التفاصيل وحسب الجهة التي تتعامل معها...هناك محددات كثيرة يتم القياس عليها..............

المشاركة الأصلية بواسطة رجل السماء مشاهدة المشاركة
                        لا فعلا الفيلا والتصاميم المعمارية لها سعر لكن بيختلف حسب جودة العمل
                        أما فى حالة الأنيميشن الحساب بالثانية
                        وده كل الناس بتتعامل بيه

المشاركة الأصلية بواسطة elghzawy مشاهدة المشاركة
                          لا فعلا الفيلا والتصاميم المعمارية لها سعر لكن بيختلف حسب جودة العمل
                          أما فى حالة الأنيميشن الحساب بالثانية
                          وده كل الناس بتتعامل بيه
                          كلام جميل طب الأسعار ياجماعة ظروفها ايه ....ياريت ياجماعة اللي يعرف حاجة يقولها ...ومتخافوش مش هنحسده علي حاجة...هاهاهاه

انا بشتغل الفيلا ب 10 جنيه
                            ههههههههههه
                            عملتها مرة واحده بس
                            بس كان لشخص من العائلة

المشاركة الأصلية بواسطة tarek3d مشاهدة المشاركة
                              انا بشتغل الفيلا ب 10 جنيه
                              ههههههههههه
                              عملتها مرة واحده بس
                              بس كان لشخص من العائلة
                              بدأنا المزاد ........كويس بدانا ب 10 جنيه .........مين يزود.......هاهاهاها

يعمل...
                              X